het is nog te vroeg om er iets over te zeggen Maar je zit iig nog boven de lijn en de temp is per persoon verschillend volgens mij ligt maar net aan wat je basis temp is
Brrr ligt eraan wat jhe basistemp is. Ik zag in je kaartje dat die bijjou redelijk laag is. Bij ei circa 36,1 dan kan het zijn dat je na je ei maar 35,6/7 hebt. Bij mij scheelt het in ieder geval ongeveer 0,6/7 met temp van eisprong en daarna.
Hoi Nina, Ik had 4 dagen voor mijn Nod een positieve test. Ik had die van Matcare. Het was wel een heel licht streepje, maar het was een streepje. Zie album. Ik heb 5 dagen later weer een test gedaan en die kleurde dus gelijk een vette streep.
[ He Ingrid, Ik heb inderdaad bijna geen contact meer met de aarde. Whhaaa... Ik ga hoger, hoger en hoger (hoop hoop) Nuhh, ik verwacht er nog niet veel van hoor! Ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden. FF geeft mijn ei op dag 12 aan, dat is eerder dan mijn vorige cyclussen. Toen had ik mijn ei op dag 18. Maar dat kan deze cyclus niet zo geweest zijn, niet echt een goede daling en dan eens stijging op dag 18. (Toch?) Als ik inderdaad mijn ei op dag 12 heb gehad, dan moet ik mijn banner aanpassen. Dan is mijn NOD volgende week donderdag ( 16/11). Moet ik dan de eerste dag van deze cyclus veranderen? Of zou ik mijn banner zo maar laten staan? Weet het niet. Stom stom, maar ik zie zo veel kaartjes, dat ik niet meer weet hoe dit van jou er uit ziet. sorry! Gaat ie nog wat? Warme groeten Friezin
helaas is dat niet zo'n positief einde geworden. wij lopen bij de gyn en slikken clomid. die cyclus is afgebroken door de gyn en kreeg ongi opwekkers.
helloow meiden, ik ga mijn temp kaart aan de kant gooien! Door mijn kou, keelpijn, oorpijn is mijn lichaam s'morgens van slag! Helaas valt het net in een shit periode zo rond/na mijn eisprong! Vanmorgen was mijn temp dus 38,3 hmmm een uur later was het weer 37,4! Dus het is allemaal niet meer bij te houden nu! hier mijn kaartje dan-----> Liefs balende Pearly
he bah pearly wat balen meid kun je geen ovu test gebruiken nu.....kun je het resultaat alsnog invullen en later weer tempen beterschap meid
JA Pearly balen. Sluit me bij Jackie aan. wellicht vandaag en morgen nog even een ovutestje er tegenaan gooien. Je kan blijven doortempen en dan de dagen dat je echt verhoging hebt later "discarden" dan kan je in ieder geval wel het verloop van je cyclus bijhouden.
heey jackie, Denk dat mijn eisprong wel geweest is! Teminste kan geen rekbaar slijm meer vinden! Dus denk dat dat wel goed zit! denk gewoon dat ik op dag 21 precies zoals vorige maand mijn eisprong heb gehad! Liefs Pearly
daar lijkt het wel op ja maar goed meis je doet er nu toch niks meer aan. We doen ff schietgebedje voor je dat het allemaal goed komt en een posi test hihi XXX
Vraag: hoe noem je je afscheiding als deze wit is, maar een beetje korrelig/ klonterig : Jeetje hoe moet je dit nou weer beschrijven Pearly: succes en we hopen gewoon nog op iets mooi, meid Groeten van Friezin
ok, maar sticky kan toch wijzen op de eisprong...en die heb ik volgens FF al gehad. Hmmmm Groeten van Friezin
helaas is dat niet zo'n positief einde geworden. wij lopen bij de gyn en slikken clomid. die cyclus is afgebroken door de gyn en kreeg ongi opwekkers.[/quote:2hddgb80] Ow das idd niet positief he bah.Hopen dat nu alles goed gaat komen... enne de rest van de lieve meiden allemaal ook van mij een digi knuff terug......
Ok, bedankt (jackie ook). Ik heb nog nooit klonterige/korrelige witte afscheiding gehad. Groeten van Friezin
hier mijn kaartje. even een vraag. herkent iemand dit ? moet ik aan de medicijnen ? ik geloof zelf dat hier het probleem zichtbaar is. ik zal straks de gyn bellen voor afspraak, zodat ik volgende week een afspraak heb, dan hoor ik het dan wel, mar ik ben benieuwt of iemand dit her kent dan weet ik vast wat het probleem kan zijn. gebeurt er straks misschien echt wat, dit is dan beter dan onbegrepen onvruchtbaar, laat de nu maar komen! mijn temp gaat de nacht voor mijn ongi omhoog omdat ik die nacht altijd zwetend wakker word.