Aly, ik denk niet dat ik hier uitspraken over ga doen, wat er mis is. denk dat de gyn bellen wat je zelf zegt echt de beste oplossing is, die weten wel waar ze het over hebben. weet niet ofdat jullie al wel eens onderzoeken hebben gehad? succes meis Mammairis, je krijgt dat trampolinespringen al goed onder de knie Butterfly, prettige vrije dag, kaartje ziet er nog mooi uit Silla, heb je dan toch te vroeg getest? je maakt het in ieder geval wel spannend, ik duim voor je! Jackie, je zit nog boven het prikdraad, maar ik zou er ook geen probleem me hebben hoor als je de andere kant weer opgaat, speciaal voor jou pffffffffffffff SandraK, beterschap meis, ook mijn ongi's werden heftiger naarmate ik verder kwam. Marloes80, waarom die huilende gezichten? je zit toch boven prikdraad en bent ook weer omhoog? Sammvkylian, mooie berg heb je gemaakt! Leanne1985, jemig meis, schiet echt niet op he, bij jou. dikke knuff hoor Katootje, ohh meis, ik hoop zo dat het deze keer wel goed gaat en blijft zitten. Nies, dat je ei nog niet is geweest, maar aangezien je gisteren eggwhite heb ingevuld zou het zomaar eens kunnen dat je morgen omhoog gaat en dus vandaag je ei heb. Avalon, prettig weekend ook en zet hem op, ga dat ei pakken Zico, komt goed hoor, gewoon kaartjes blijven plaatsen en dan vinden wij met z'n allen je ei wel! Me2, prettig weekend en ik hoop stiekum dat jij ook met goed nieuws terug komt Friezin, kan nog alle kanten op hoor, ik hoop voor jou ook dat hij morgen weer omhoog is Groetjes Monique
Een innesteling? Weet je: we hebben beiden op DPO 8 een dipje qua temp. Dus we hebben gewoon beiden een innesteling . Morgen gaan we weer omhoog Ingrid! Warme groeten van Friezin
Mijn kaartje: Echt vreemd hoor, er is nog steeds geen bruin. Vanmorgen weer even gecheckt en zelfs op vinger geen voorbode, gewoon helemaal niets! Wel gerommel in mijn buik, dus zal wel ongi gaan worden. Groetjes Monique
Je temp is nog mooi hoog hoor! Word je meestal ongi, als je een gerommel in je buik hebt? Groeten van Friezin
Aly: mmmmhhh moeilijk te zeggen meid. je zit nog maar op dag 10 DPO.... ben benieuwd. Ik zal even voor je blazen pffffffffffffffffffffffff astrid: met hele kleine stapjes ga jij steeds iets meer omhoog butterfly: netjes hoog nog! silla: duim duim duim duim jackie: morgen weer omhoog hoor meis... pffffffffffffffffffff blaaaaassss. sandra: beterschap lieverd...... zodat je gauw weer aan de klus kunt... marloes: dikke knuf.... ik heb hetzelfde vandaag. Zal straks een topic openen in de lounge of bij familie (denk eerder familie) sam: bijna over en op naar de klusfase dus...... joepieeeee leanne: respect voor jullie uithoudingsvermogen ! ik duim ontzettend, en ik hoop dat ondanks je rare kaartje (alweer) het deze keer raak is... katootje: aha....... donor ingelicht? op naar de voorbereidingen? Succes lief... nies: ik denk dus dat je eitje nu pas springt. als je temp de komende dagen stijgt (en dan hoger als die van gisteren), dan is ie gesprongen. avalon: fijn weekend me2: fijn weekend..... en ik ben benieuwd naar volgende week. Of het doorgezet heeft of niet.. friezin: is maar kleine daling hoor meis.... morgen istie weer hoger (bedankt voor je lieve berichtje..... kan een innesteling zo diep gaan qua temperatuur?) Monique: mooie temp hoor. geen voorbode, dus alles nog mogelijk. XX keep my fingers crossed
@ingiemoppie hahaha ja ons uithoudingsvermogen....das weer een voordeel als je jong bent hahahahahaha dankje voor het duimen, ik denk trouwens bij jou dat je lage temp gewoon een innesteling is...............maar ja dat ik nog geen kruis heb snap ik ook niet,heb wel dat goede slijm gehad(ja beetje vies verhaal) dus hopen dat het toch nog raak is......
hallo allemaal, Hier mijn kaartje: Helaas, een kleine daling.... Woensdagavond een klein beetje roze op het toiletpapier Donderdag morgen ook nog een beetje, de rest van de dag helemaal niets meer. Vanmorgen weer roze met afvegen... dus...... ? Groetjes Roca
vandaag weer 1 tiende omhoog.....ik ga denk ik volgende week weer een keer testen? Niets geen rode duivels....temp nog steeds hoog waar gaat dit heen! liefs nina
Dank je wel Monique!....Dat eggwhite had ik gisteravond...en vanmorgen met afvegen ook nog...dus I hope so... En ik duim heel hard voor je dat je ongie weg blijft... Kssssssssssttttttt....weg !
Friezin, dat weet ik eigenlijk niet. Omdat ik meestal 6/7 dagen voor ongi bruin verlies krijg waardoor ik weet dat ik ongi ga worden (elke keer nog zo geweest) let ik daar niet meer zo op. Weet wel dat de dag dat ik echt ongi wordt, de buikpijn wel meteen herken als ongipijn en dat is dit nog niet. Roca81, ik hoop voor jou dat het een innesteling is en geen voorbode van je ongi! Nina, huh? ik snap het nog steeds niet bij jou, ben erg benieuwd wat je test gaat zeggen, is bij jou volgende week, maandag Groetjes Monique
goede morgen meiden Ik zag dat er weer een paar eitjes in aantocht zijn, maar dat sommige wat moeilijk doen, hihi! Dus jullie nu allemaal aan de klus en dan bedien ik de eisprongmachine wel......... heel veel succes dames! Zag ook een paar kaartjes met lichte stijging, dus moet weer extra gaan blazen hiero.....pppppfffffffffffff pppppppfffffffffff Friezin en ingeimoppie: jullie gaan morgen ook weer stijgen hoor...... Alle meiden die ongi zijn geworden of beginnen te worden; heel veel succes in de volgende ronde......... ik begin verkouden te worden, bah, als ik iets verschrikkelijk vind! fijn weekend alvast Twinny
Ingemoppie, heb gereageerd in je eigen topic! Twinny, beterschap, en verkoudheid bah! alhoewel ik graag met je zou ruilen, als ik dan ook die banner mag overnemen Groetjes Monique
Hoi meiden, Meestal duurt mijn cyclus rond de 30 dagen. Nu geeft FF aan de mijn ei op dag 12 plaats gevonden heeft. Ik had mijn NOD op een cyclus van 30 dagen gezet. Moet ik er nu vanuit gaan, dat mijn NOD eerder is? Dus twee weken na mijn ei? Zit ook te twijfelen of ik mijn banner aan moet passen. Warme groeten van Friezin
Hoi Ladies, Ik zit nog in de eerste periode van mn cylcus..Ik moet mn ei dus nog krijgen...duurt waarschijnlijk nog een week....maar ik hou het goed in de gaten (weet niet helemaal zeker heo lang deze cyclus gaat duren, ik denk 31a32 dagen) Maar ik heb nog ovu testen en de Persona en mn temp houd ik dus ook mooi bij (zie hieronder) Dusja, ik vind deze eerste dagen nooit leuk, begint pas leuk te worden vanaf het klussen, dus de vruchtbare dagen Liefs Sylvia
@ Friezin, ik zit met dezelfde vraag... Ik heb mijn ei op dag 21 gehad, is mijn NOD dan op dag 35 of dag 36.... Dusss ik lees met je mee