Friezin en Silla, Ik heb mijn ei ook dag eerder gehad, dus ik kan ook dag eerder testen dan banner zegt. Heb er alleen voor gekozen om hem zo te laten staan om wat veiligheid in te bouwen. In je achterhoofd weet je het natuurlijk wel, maar toch. Heb er zelfs aan gedacht om vanmorgen te testen, maar ik durf niet, ben zo bang voor een negatieve test. Ik wacht dus nog echt geduldig het weekend af, is er dan nog niets te zien en is mijn temp nog zo hoog,dan misschien maandag. Succes met jullie beslissing Groetjes Monique
Hoi Ik ga er maar van uit dat de ongi er elk moment aan kan komen. Aan een innesteling had ik eigenlijk nog niet gedacht. Het zou natuurlijk wel fijn zijn ja, maar minder realistisch. Maar ik blijf nog ff hoop houden, en anders... op naar ronde 13. Ik denk dat ik binnenkort wel een afspraak bij de huisarts ga maken, we zijn immers bijna een jaar al bezig... Monique, ik hoop voor je dat je na het weekend positief kunt testen. De laatste dagen zijn altijd zo spannend he. Nina, wat een kaartje zeg... vreemd dat je nog steeds negatief test, aan de hoge temperatuur ligt het in ieder geval niet. Groetjes Roca
Hallo dames Keb een lekker duidelijk ei weer. Nu zou ik wel es een keertje willen zien dat ie bleef stijgen Morgen maar weer afwachten..
Nou Gerinna, da's een duidelijk ei ja! Oeps, hier hebben de duivels zich aangemeld.......niets meer aan te doen. Op naar volgende ronde! Gaan dit weekend op een romantisch weekendje weg, kan ik iig wel wat wijn drinken
Hoi.. Ik heb een vraag.. Als je niet zwanger bent, wanneer gaat je temp dan naar benee? Hoeveel dagen voor NOD?
Hallo allemaal, Even een vraagje. Ik heb één maand mijn temperatuur in Excel bijgehouden en deze maand op fertilityfriend.com. Ik wil binnenkort naar de huisarts gaan en dan wil ik de temp lijsten meenemen. Nu is mijn vraag of ik de lijst van vorige maand ook bij fertilityfriend.com in kan vullen, zodat ik twee ovezichtelijk lijsten krijg. Gr roca
hhahaha daarom zeg ik ook altijd, gebruik hem alleen om je eitje te zien.. tot aan je NOD zie je er eigenlijk niks aan.. geen zwangerschap.. pas als je verder gaat dan je gebruikelijke cyclus.. zou er wel eens wat aan de hand kunnen zijn groetjes
Dankje wel Natasja! Je hebt gelijk, ik had ook best worries of ik nou een ei kreeg of niet, maar vandaag kreeg ik van FF toch te zien: dinsdag had ik een ei! (Gelijk Hubbie gesmst van Joepie ik heb een ei gehad, roept 'ie dat door de hele bouwmarkt...) Op de wachtbank dan maar he...
@ Marloes80 Goh meissie dat wist ik niet (mss overheen gelezen?) sorry... Ik kan me voorstellen idd dat dat een moeilijke dag is...ik ben beniewd hoe ik ben op 17/1/07... Heel veel sterkte lieffie... Nog een extra dikke, mega, digi knuf ! Liefs Silly
helloow meiden, Hier mijn kaartje nog maar eens! Weet niet wat ik hiermee moet! Is het verstandig om mijn temp te laten voor wat het is deze maand? of moet ik gewoon vanaf 38,3 discarded aangeven? Heb nog steeds koorts gisteravond zelf 39,6 En hoe zit het bij koorts en eventuele bevruchting? Hmm wat een onzekerheid allemaal! voel me op dit moment in iedergeval ietsje beter! wie o wie heeft raad voor me! Liefs Pearly
Hoi marloes, dikke digi knuffel voor jou en hopelijk over een paar daagjes mooie test! Pearly ik zou indd discarded noteren en lekker blijven tempen... fijn dat je je iets beter voelt en ik denk sowieso dat je je ei wel hebt gehad! Silla ook spannend...duim met je mee! Gerrina fijn zo'n duidelijke eisprong en nu 9 maanden hoog houden! Roca weg met de duivels.... ME2 lekker genieten van dat wijntje meid... Monique hopelijk betekend geen bruin iets heel moois! Denk aan je! Kus nina
Hoi Monique, Zoals jij het doet, heb ik ook al overwogen. Het is beslist veiliger voor jezelf. Ik denk dat ik het ook maar zo laat, zoals het is. Groeten van Friezin en bedankt voor je mening/eigen keuze
sjeetje pearly wat een stijging. toen zag ik het dat het niet in celsius was... jeetje wat een koorts heb jij zeg.... Ik denk dat je je kaartje toch ingevuld kunt laten (alleen al voor jezelf), maar ik zou die hoge koorts op discarded zetten hoor.. Dit geeft een heel vertekend beeld... Gelukkig gaat het iets beter met je meis! Beterschap van hier...
Hallo meiden! poeh zeg, dayt was een hoop bijlezen! @Leanne1985: Zeg, kun jij nog wel lopen?! Wauw, wat een doorzettingsvermogen meid!Ik hoop dat je ei snel komt! @Katootje:Suuces!Ik duim hard voor je!Dit wordt jouw ronde! @Nies: Morgen verwacht ik niet minder dan 37gr! @Me2:Jammer meis!Een fijn weekend! @Friezin en Ingemoppie: Zo, jullie zijn tegelijkertijd zwanger, duimduimduim! @Monique27:Je hebt een heel mooi kaartje hoor. Geen bruinverlies.Er wordt gezegd dat als je zwanger bent dat je dan ook zo'n ongi gevoel kunt hebben, dus ik blijf duimen hoor! @Roco:duimduim!Ik hoop dat die weg blijven! @Nina: Meidn, ik zou gek worden!Hoog houden die temp en na het weekend positief testen! @Friezin en Silly: Ik zou pas gaan testen 17dpo. @Gerinna:mooie eisprong hoor!2 spannende weken breken er weer aan! @Joaney: Bij mij gaat mijn temp. al 1 dag voor mijn NOD omlaag, heb ik 1 dag om me al voor te bereiden op de teleurstelling.Lief lichaam heb ik he @Marloes:Meis, ik begrijp heel goed dat je een baaldag hebt, heel veel sterkte hoor!liefs! Nou, nog ff mijn kaartje.Ik heb vandaag licht positief getest, dus morgen zal ik een vette streep hebben en dan zondag denk ik wel eisprong.Dus ik hoop maandag flinke spierpijn te hebben, haha!