Ooohhhh Carmen, wat ben jij lekker positief over mij (en ingrid). Hoop hoop dat je gelijk hebt Dpo 17...dat duurt best nog wel lang he? Meestal haal ik het niet eens qua testen, omdat de dan al weer gearriveerd zijn. Stomme @%#$@ Groeten van Friezin
hahaha carmen... dank je wel voor je positief berichtje. Ik ga het zeker hopen (en ook voor friezin natuurlijk).... En jij van het weekend lekker aan de klus! pak dat ei hé!
ik zie een paar hele mooie kaartjes. Monique dit wordt jouw ronde hoor! En ingiemoppie n Friezin, jullie hbben gewoon een innestelingsdip, heb ik ook gehad, morgen vliegt ie weer omhoog pffffffff Voor de meiden die weer ongi zijn geworden, dikke knuffel en voor de wachters zet 'm op he!
Hoi ladies, Het gaat langzaam aan beter hier! Yoehoe voel me ook een stuk fitter! Temp is nu 37,6! Wat denken jullie heb nu 38,3 en 38,4 discarded, moet ik bij 37,4 ook discarded aangeven? Liefs Pearly
Hoi meiden, Mag ik ook meekletsen met de kaartjes? Ik kan alleen niet iedere dag komen, maar probeer zo veel mogelijk te reageren! Dit is mijn derde ronde na een miskraam en ben nu in de wachtdagen. Ik word altijd 10 dagen na mijn eisprong ongesteld, volgende vrijdag is mijn nod dus! Liefs, Suus
Laten we het hopen, spijkervrouwtje! Ja het Ingrid! Pfffffff..effe blazen voor ons en voor alle anderen groeten van Friezin
Laten we het hopen, spijkervrouwtje! Ja he Ingrid! Pfffffff..effe blazen voor ons en voor alle anderen groeten van Friezin
Marloes80, sorry van mijn reactie ook, ik wist dit ook niet. ben je de dag een beetje doorgekomen? Pearly, hi hi, we maken hier ook van alles mee. Je zou door kunnen tempen maar denk dat FF hier helemaal van in de war raakt, je kan er ook voor kiezen om die 2 hoge eruit te halen, gewoon komende dagen even kijken Friezin, als je zwanger bent dan ben je dat ook nog de dag erna zeg ik altijd maar! Carmen31, prettig weekend doe je wel een beetje rustig met je ventje Spijkervrouwtje, ohhhhhh was mijn reaktie, maak me even gek, mag hoor! heb er weer een dag opzitten zonder bruin, heb wel last gekregen van mijn tepels, gelukkig druk weekend, wordt toch wel spannend nou (hoop zo dat je gelijk hebt) Suus75, welkom bij de club, duidelijk ei heb je gehad! succes met wachten Groetjes Monique
Monique... is niet erg hoor, je reactie viel toch hartstikke mee. je kunt niet alles weten... dus sorry is niet nodig hoor
goedemorgen dames! Het goede nieuws is dat ik van mijn Koorts af ben \/ \/ Het slechte nieuws is dat we met een beetje pech mijn eitje dus gemist hebben door de koorts teminste mijn temp is vrij laag na mijn eitje! Hier mijn Kaartje----->>> Liefs Pearly
Goedemorgen pearly! Ik hoop dat je je ei toch net NIET gemist hebt door die koorts, ik ga in ieder geval voor je duimen dat straks die duivels niet bij je langskomen en je je ei net wel hebt getroffen . Groetjes, Astrid
Goedemorgen, Even vlug want ik moet naar werk, kijk daar weer wel even. Heb een vraagje, kijken jullie eens even. Ik denk dat ik het wel zie, maar hubbie is er niet van overtuigd en gelooft het niet. Groetjes Monique
Dank je meid! ik hoop het ook, maar ja de koorts is net op het verkeerde moment doorgebroken! we zullen zien nog 10/11 daagjes geduld! Het leek er in iedergeval op dat het eitje op dag 21 geweest zou zijn en dat was vorige maand ook zo! dus er is nog kans! Liefs Pearly
Oh Monique geweldig zeg, ik zie duidelijk 2 strepen dus jij bent gewoon hartstikke zwanger, gefeliciteerd! Groetjes, Astrid
Zoooooooo Monique, mooie strepen zeg! Van harte gefeliciteerd!...Zie ze wel degelijk! Dan nog ff mijn tempkaartje... Volgens mij heb ik nog geen ei gehad... Hoe moet mijn temp dan morgen zijn?....Hoger dan 36.7?