Moniquu whaaaaa wat super gefeliciteerd! Mijn temp vanochtend weer hoog geen duivels en ik hoop zoooooo op zo'n mooie test als die van jou! Kus nina
hoi hoi allemaal daar ben ik weer na een tijdje niet om jullie of zo maar we vonden het wel ff lekker om een pauze te nemen liefs samantha
@ silla dank je wel @monique super meid.........gefeliciteerd ik zit nou in mijn vijfde tempronde maar hier komt mijn kaartje een hele rare piek trouwens liefs samantha
Hallo Meiden! @Samantha:ehm..eisprong? @Monique:VAN HARTE GEFELICITEERD!IK PAK DAT TOUW MAAR AL TE GRAAG VAST MEIS! @Jackie en Butterfly: Dat gaat goed dames! Friezin: Goeie innestelingsdip! Ingemoppie: ik zeg maar 1 ding:SLAPERIGE DOOS! @Suus: en nu lekker stijgen! @Kaley:lastig zonder je kaartje gezien te hebben... @Silla:Mooi kaartje hoor! Ik zou nog ff wachten! MarloesUIMDUIMDUIM! Nog ff mijn kaartje. nog geen superpositieve ovu.test, misschien morgen...Dus vanavond klussen, gisteravond was vriendje moe, grrrr, ik balen, uit angst dat ik mijn ei mis...is dit herkenbaar?
@ Carmen zoooooooooo herkenbaar.. Ik heb 1 keer gehad dat ik 100% zeker wist (zonder ovutest en tempen) dat we in de vruchtbareperiode zaten...en meneer had geen zin....NOU CARMEN...daar komt mijn Surinaamse temperament naar boven....het huis was te klein en de deuren en de afstandsbediening hebben het moeten ontgelden hihihihihihi... De volgende dag hebben we er ontzettend om moeten lachen maar op het moment zelf werd ik gek want ik was als de dood dat ik mijn ei miste hihihihihi. Nu ik mijn temp bijhoud ben ik erachter gekomen dat ik vaak pas na 18 van mijn cyclus een eisprong krijg whahahaaha en bij het "ik heb geen zin in klussen incident" zat ik op dag 14.... Dus nogmaals heel herkenbaar
Hihihhi het was nog niet zo erg dat ik naar hem gooide maar gewoon tegen de muur hihihhi Maarre ff alle gekheid op een (eier)stokkie Ik had vannacht een droom dat ik bij een tampontest bloed had...nou kom net van de wc, tampon test gedaan ennn jaa hoor there they are ...
Verdorie meis!Gooi maar ff een paar borden uit het raam ofzo, lucht wel op Geintje hoor, ik vind het echt k*t voor je, hoop dat de volgende ronde een beetje snel gaat voor je!
Ik wacht natuurlijk wel ff helder bloedverlies af voordat ik met een nieuw kaartje ga beginnen. Maar ik vind het niet zoooo errug hoor...ik weet zeker dat het dit jaar nog es ga lukken (wishfull thinking)...wel vind ik het appart dat mijn temp nog errug hoog was vanmorgen...
aaaaaaaah, weer zo'n droom die gelijk krijgt... die van mij zal nooit uitkomen. Ik heb deze maand gedroom dat mijn vriend zwanger was... hij was aan het bevallen... Maar Silla.....balen balen balen...
Whahaahaah je man aan het bevallen geweldig! Tja idd hoog ik zag bij de meeste ladies dat de temp zakte voor of op de NOD maarja ik temp morgen nog ff en dan zullen we het zien... Hihihhihi wel zit ik nu te twijfelen of ik nu een borrel zal nemen, kep daar wel trek in en nu het hoogstwaarschijnlijk toch niet raak is?
Ik hoop dat je ongi niet doorzet.Ik heb altijd 1 dag voor mijn ongi een temp.keldering en ik heb ook nooit helder bloed, maar oud bruin bloed wat dan een dag later rood wordt...
Mijn buikpijn wordt nu ook wel wat erger moet ik zeggen, ik voel gewoon echt dat het vloeien eraan zit te komen... Toch net maar ff mijn maandverbandje checken, nou echt 1 stipje, maar bij het afvegen veel slijm met rode sliertjes dus tja lijkt mij game over...
Tja Sorry Marloes80 ik kan er niets aan doen Het zegt dus idd niets, zo'n kaartje is leuk om te achterhalen wanneer je je ei hebt maar verder kun je eigenlijk niets mee... (Tenminste zo ervaar ik dat hoor ) Greetz Silla