Goedemorgen meiden! Hier is dan weer mijn kaartje. Ik ben gedaald met mijn temp en ik denk dat het een dezer dagen over en uit is voor mij. Gisteravond had ik een lichte bloeding, toen heb ik een tampon ingedaan maar toen ik hem er vanmorgen uit haalde zat er alleen maar een klein beetje bruin aan. Wel heb ik vanmorgen lichte krampen wat aanvoelt alsof ieder moment de zich gaan aanmelden. Groetjes, Astrid
goeiemorgen dames! Ff iets vreemds!Ik heb eergisteren een 'licht'positieve ovu.test gehad.Gisteren getest, was het streepje weer lichter,terwijl mijn temp.lager was.Gisteravond nog ff getempt, was mijn temp een stuk lager dan 's morgens, dus ik wist dat ik mijn eisprong had of dat hij er aan zat te komen. Vanmorgen nog steeds laag, dus ik weet gewoon dat dit de dag van mijn eisprong is.Hoe kan het dat dat streepje gisteren lichter was dan eergisteren? Ik moet er wel bij vertellen dat ik op mijn werk moest testen en ik geen kans kreeg om 10min. te gaan zitten wachten op de uitslag...dus ik heb na een minuut of 7 die test in mijn zak gestopt.Zou dit de uitslag al kunnen beinvloeden?Misschien dat hij geen kans heeft gekregen om goed op te drogen ofzo? Ik ga iig om 12u nog ff testen, mag niet met ochtendurine nl. Ik vind het maar raar, vorige cyclus had ik echt 2 vet positieve testen en nu dit....
Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven want ik weet niet hoe die testen precies werken. Ik denk dat je vanmiddag gewoon even moet afwachten en ik denk dat je ei idd onderweg is. Groetjes, Astrid
hoi Mammairis:&*%$#$%&!Balen he!Ik hoop voor je dat het geen ongi is, maar dat voel je zelf denk ik wel het beste aan he? Frustrerend he, als je lichaam niet doet wat jij wilt
Ja echt wel vooral als je zelf weet dat je de hele maand flink geklust hebt en dat je rond de dag van je ei je juist xtra je best hebt gedaan. Pfffffff als dit doorzet dan moet ik alweer naar ronde 13, ik heb er langzaam aan echt geen zin meer in . Groetjes, Astrid
Ja, kan me goed indenken hoe je je voelt. Ik ben nu vanaf feb bezig, maar begin het ook al goed zat te worden, vooral al je berichten lees van meiden die de 2e ronde al zwanger zijn enzo... En als je dan verhalen lees van meiden die in de mm zitten, word ik toch wel een beetje bang.. Loop jij al bij je ha?
Nee dat kruis klopt idd niet ik denk zelf dat ik mijn ei tussen dag 9 en 12 gehad heb en normaal krijg ik mijn ongi een 12/14 dagen na mijn ei. Ik loop nog niet bij de huisarts maar als ik in januari nog steeds niet zwanger ben denk ik dat ik hem wel eens met een bezoekje ga vereren. Daarom ben ik ook met tempen begonnen zodat ik hem een overzicht kan geven van mijn maandelijks verloop en dat ik dan niet eerst nog moet gaan beginnen als ik bij hem langs ben geweest. Groetjes, Astrid
goh, wat herkenbaar allemaal! Ikhou nu voor de 3e cyclus een temp.grafiek bij. Ben nu voor de 2e keer ovu.testen erbij aan het doen, om te kijken of dat een beetje klopt met mijn temp. Ik wil ook in jan. naar de ha.Dan heb ik 4 temp.kaarten, lijkt mij genoeg.Plus dat ik al eens eerder met de pil gestopt ben, ook bijna een jaar, zonder resultaat.Word ik ook niet blij van, maar goed, ik ga ervan uit dat ik gewoon pech heb gehad, anders maak ik mezelf helemaal gek he!
Ik weet dat ik zwanger kan worden omdat ik hier al een kanjertje heb rondlopen. Het probleem is dat Iris niet van mijn vriend is maar van mijn ex en mijn vriend heeft nog geen kinderen dus het probleem kan bij hem liggen. Ik ben alleen bang dat mijn vriend niet de medische mallemolen in wil en ik zag gisteravond zoveel teleurstelling in zijn ogen toen ik zei dat het voor deze maand waarschijnlijk weer niet gelukt is. Als die duivels deze maand weer komen ben ik al lang niet meer zo teleurgesteld, na zoveel maanden calculeer je dat meteen al in een beetje als zelfbescherming denk ik. Ik denk dat het een grotere verrassing is als ik zwanger zou zijn . Groetjes, Astrid
mamairis...jammer jammer, je was er trouwens wel vroeg bij vandaag... carmen; heb geen idee of het effect heeft op de test, denk eigenlijk van niet...maar ik zei net al..geen idee (heb je dus weer niks aan) nou vandaag mijn temp weer iets omhoog...en ja hoor FF verzet meteen de eisprong weer en de temp.lijn... Vandaag is trouwens de laatste dag van m'n cyclus. Sinds paar dagen (2) rommelt er van alles in mijn buik..maakt geluidjes als of je honger hebt zeg maar...maar dat heb ik niet
okay.Ik kan me je vriends houding wel indenken.Mannen kunnen zo ontzettend trots zijn en zeker als het om hun 'mannelijkheid'gaat. Maar aan de andere kant, volgens mij hoeft hij alleen maar wat zaad te laten testen, vrouwen moeten met de benen wijd, lijkt mij genanter.Hij kan het zelfs thuis doen en dan moet je z'n kwakkie snel naar het ziekenhuis of huisarts brengen. Ik hoop dat hij nog gaat veranderen want ze kunnen tegenwoordig zoveel en aan zijn teleurstelling te horen wil hij ook graag een kind.Maar misschien raak je toch nog zwanger en is het allemaal niet nodig. Gewoon positief blijven denken!
Dan krijg je misschien wel een hele hongerige baby!DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM!Wanneer ga je testen?Zou nu al kunnen he, ben nieuwsgierig!
Hoi allemaal, Hierbij mijn kaartje voor vandaag. Helaas een mega daling.. kan dit een innesteling zijn? Ik zit nu op 10 dpo. Afwachten maar..
mamairis:dat zou al wel heel snel zijn als je nu al ongi wordt, je NOD is pas over 8 dagen. Ik duim voor je dat het vals alarm is. marloes80: je gaat weer lekker omhoog carmen31: misschien reageert je temp iets later en gaat hij vanaf morgen omhoog mijn kaartje
o, dat kan best een innesteling zijn!Wauw flinke daling hoor!Morgen stijgt hij als een bezetene, wacht maar af hoor!Niet sip zijnvandaag!
vandaag nog niet hoor... eerst morgen afwachten en dan wil ik misschien positief gaan denken... denk nu gewoon duivels zullen wel komen... ga mezelf niet meer gek maken..(proberen dan)