hier mijn kaartje,dag 9 en 10 had ik hoofdpijn en dag 10 steken in mijn baarmoeder. ik wacht gewoon af of ik ongi word.
Goedemorgen Dames, Hierbij mijn kaartje voor vandaag. Ik heb een rare megadipper gemaakt. Geen idee waarom dit was. Kan geen ei zijn, want ik heb nu al een paar maanden een cyclus van 30 dagen, dus een ei op dag 9 kan niet. Ik denk dat dit weer zo'n vreemd kaartje wordt, deze maand. Monique, Van Harte Meid. Ik ben heel blij voor je dat het deze maand raak is. Het heeft lang geduurd, maar het is eindelijk zover. Fijne dag allemaal en tot morgen. Groetjes, Marianne
Meiden ik weet het niet meer..... Normaal heb ik op 13dpo een daling richting de 36.5 en 14dpo Nu is hij nog steeds hoog (kaartjes staan in me album) Ik weet het niet hoor.... Butterfly ik had ook zo'n mega dip op 10dpo dus weet het ook niet Marloes wanneer ga jij testen?
pffff, ik dacht eigenlijk dat ik dat misschien vandaag wel zou doen...niet gedaan... maar werd wel blij van die temp vanochtend... maar ja, wanneer testen, als ze wegblijven.. komende week een keer... FF geeft woensdag aan geloof ik, dag 18 dpo en jij dan?
FF geeft bij mij vandaag als test dag aan maar ik durf niet....stom he ook al heb ik me vorige kaarten erbij gepakt Wat vind jij ervan kijk eens in mijn album Altijd 13dpo daling 14dpo duivels maar er gebeurd niets Ik wacht morgen me temp maar af
heb je een test thuis klaar liggen? duidelijke daling altijd op dag 13... en dag 13 is nu hoog... wat wil je zelf? wacht nog 2 dagen ofzo
ja die heb ik nog wel maar ik durf niet. Heb vrijdag al nega getest. Denk dat ik gewoon een cyclus van 26 aanhou en dan is mijn NOD over 2 dagen en wacht me temp maar even af pfffff krijg er kriebels van. Heb verder ook geen symptomen ja iets gevoelige tepels meer niet Ja 'denk' me misselijk te voelen maar dat zijn meer zenuwen denk ik
haha... misselijk denken..misschien kun je jezelf ook zwanger denken... zou handig zijn. ik heb hier last van een buik die geluidjes maakt, borrelt en rommelt...
haha gekke lichamen he voor jou is het ook spannend meid jij woensdag testen? Ik denk ik dinsdag als ze weg blijven
@mammairis, he shit, ik hoop voor je dat je temp toch nog weer omhoog gaat misschien is het een hele mooie innesteling? @carmen31, het lijkt er op dat je ei onderweg is, je temp gaat echt mooi naar beneden zeg! Ik heb geen verstand van ovutests @marloes80, jeetje jij gaat weer omhoog! Ziet er goed uit! Succes met afwachten meis @berbel, jij gaat ook weer lekker omhoog, houden daar hoor! @jackie, het kan nog steeds bij jou! Morgen weer lekker omhoog hoor! Weet je al wanneer je gaat testen? Hier is mijn kaartje. Weer naar beneden vandaag! Ben benieuwd wanneer mn ei komt! Vorige keer op dag 23 .. Oh ja ik heb nog een vraagje, ik temp altijd om kwart over 5 s ochtends. Maar ik moet snachts wel eens plassen, om half 3 bijvoorbeeld? Hoe doen jullie dat dan? Ik ben er gisterochtend gewoon uitgegaan en er was niets raars aan mijn temp te zien
he aly, weet je juist hoe je het kaartje moet lezen, kan je me een betje uitleggen ? is voor mij de eerste keer en ga m'n ei zoeken, hoe kan ik zien dat die eraan komt?
Hi ladies, Gisteravond tampon test gedaan...en ja hoor roze vocht...maandverbandje om gedaan...1 minispeldeknop druppel bloed... Echter vanmorgen stond ik op...NIETS...Tampontest...NIETS Echter is mijn temp wel gezakt dus er staat wel wat te gebeuren. Errug vaag
zico, ik weet er ook niet zo heel veel van. dit is voor mij de eerste ronde dat ik temperatuur. ik kijk al even langer mee op dit gedeelte van het forum. iemand kan voor haar nod een veel belovend kaartje hebben, maar kan net zogoed ongi worden. of je ei is geweest zie je eigenlijk achteraf. je temp daalt en moet dan minimaal 3 dagen hoger blijven. op het laagste punt is je ei geweest.
goedemorgen allemaal, mammairis: kan het niet bijvoorbeeld een innesteldipje zijn? hoop hoop? Carmen: dit ziet er wel heel erg uit alsof je eitje komt! marloes: 8) dit ziet er goed uit! butterfly: kan dit een innesteldipje zijn? aly: ben benieuwd hoor. we wachten gewoon af. avalon: ik heb altijd op dag 8 zo'n daling, dan stijgt ie weer ietsie, totdat ie dus weer geheel daalt vanwege eitje. Misschien bij jou ook zoiets? jackie: dat ziet er bijzonder hoopvol uit. roses: ik temp om kwart voor 7 maar moet er ook vaak om 3 of 4 uur uit om te plassen. Ik doe dat, ga weer slapen en temp op normale tijd. silla: oh je.. nee toch.. ik hoop dat ze wegblijven hoor.. bij mij was die temp van 35,6 gisteren waarschijnlijk toch goed. heb het weggelaten voor alle zekerheid. Maar vanmorgen was ik 35,8. Dus zowie te laag. Vanmorgen bij eerste plasje één veeg rood. Verder niks. Nu net weer en was roze. Tampontest was roze/beetje rood. Dus ik denk dat het game over is. FF denkt er net zo over, want voordat ik spotting had ingevuld, had ie mijn kruis al weggehaald vanwege de lage temp. Het vage is alleen, dat ik alleen een zwaar gevoel hoger in mijn buik heb. Normaal als ik ongi moet worden, heb ik het laag in mijn buik/onderbuik en meer bij het schaambeen.
Hai Jackie.... Denk het. Als ik overal discarded ingeef ziet mijn kaartje er zo uit Hihihihi.. Mijn temp zit al 3 dagen onder mijn kruis zonder ongi aankondiging. raar hoor
idd raar ja 3 tempen onder je lijn afwachten pffff wat worden wij telkens op de proef gesteld he ben benieuwd naar je temp morgen
ingrid... balen meid...duivels, kruis weg... De volgende ronde, wordt jullie ronde! hier is het broekgluren begonnen...grrrr. Heb net lekker ontbeten en het gerommel en geborrel is er nog....