@ SandraK Ik hoop voor je dat het zn vruchten afwerpt door er minder mee bezig te zijn! Ik duim heel hard voor je! @ Katootje je gaat lekker omhoog meid! Houden zo hoor!!! @AH78 ook voor jou hoop ik dat het beter gaat nu je er minder mee bezig bent!! Ik duim ook heel hard voor jou @Adine, lekker eentonig zo de rechte streep! Haha maar je temp is in ieder geval niet gezakt, gelukkig! @ Jaycey, nee ik ben niet misselijk, kan ook heel goed tegen achtbanen hahahaha. Jij gaat trouwens ook lekker zeg!! Je temp gaat mooi omhoog! @mamafleur, nu weer lekker omhoog gaan hoor!!! @Zanoni, het kan gewoon niet anders dan dat je zwanger bent hoor, al 2x een streepje. Van harte gefeliciteerd!!! Het is je gegund hoor!!!! @steffie, jij hebt echt een mooi kaartje, lekker hoog!!!! Houden zo hoor @mammairis, het begin is er!! Op naar je ei. @sylvia, mooi kaartje jij gaat ook lekker omhoog! @Twinny, jij hebt ook een mooi kaartje, je bent weer lekker omhoog gegaan! Nu zo blijven hoor, of liever nog iets hoger!!!! Ik ga voor je duimen @Smurfin, Ik heb jouw kaartje net nog ff bekeken en hij lijkt idd!! Haha lekker heen en weren. Ik hoop dat Piet Paulusma het weer goed voorspelt en dat we lekker de lucht in gaan!!!! Sorry voor iedereen die ik vergeten ben
Jaaa..ik ga volop duimen voor iedereen en steek een kaarsje op..duimduimduim...hopen dat we straks weer veel zwangeren erbij hebben! Liefs Sylvia
@mamafleur, Nee ik ben nog niet ongesteld geweest na het stoppen van de pil, dit was in mei. Ben niet zwanger na dat ik weet, want ik heb afgelopen zondag nog een test gedaan en die was negatief. Met mijn thermometer is zover ik weet niets mis mee.. misschien ns kijken voor een andere.Ziek voel ik me niet.mn temp is nog steeds best hoog, ben dat weekend wel verkouden geweest,maar voelde me gewoon goed! @jaycey jah ga ff dat kaartje invullen.. maarre hoe zet je dat dan in je berichtje?
Dat je niet ongi bent geworden kan natuurlijk want het kan een jaar duren voor het helemaal weer regelmatig is. Bij de meeste gaat het sneller maar niet bij iedereen natuurlijk. geef het dus even de tijd. Die temp is best hoog, misschien kan je je hubby eens als testmateriaal gebruiken en kijken of het bij hem ook zo is. Dan kan je zien of het aan de thermometer ligt. Een nieuwe is overigens niet zo duur dus misschien handig om het eens met elkaar te vergelijken.
datkan ik inderdaad wel eens doen... wat zijn normale lichaamstempraturen bij een man dan? of is dat een rare vraag?
Nee geen rare vraag en eigenlijk weet ik dat niet zo nauwkeurig en bij iedereen is het ook weer anders maar het zal vroeg in de ochtend ergens tussen de 36.5 en de 37.2 liggen denk ik. Je moet hem wel het zelfde laten tempen als jij dan doen he ? Ik vind het nml wel gek dat jij een temp van 38 hebt zo vroeg in de ochtend hoor.
Ik plaats mijn kaartje vandaag niet want hij is 0.2 gedaald en daar baal ik eigelijk wel van dus ik wil even wachten met de temp. van morgen en dan plaats ik weer. Als hij dan weer omhoog is ga ik testen. Ook even geen zin om uitgebreid te reageren, ben een beetje chagerijnig (ongi worden?).
Begrijp helemaal wat je bedoelt Sterrekind, dat is waar ik ook beetje bang voor ben dat dadelijk mn temp opeens weer omlaag gaat ofzo. (mn kaartje staat stukje terug) En dan voel ik ook nog eens van alles..maarja, ik moet geduld hebben tot volgende week, dan mag ik testen, hopelijk! Succes meis en ik hoop dat je temp stijgt liefs Sylvia
hallo meiden, hierbij mijn eerste kaartje met Clomid FF gaf op CD15 een kruis aan en vanmorgen was het weg. t° heeft wel een serieuze dip gemaakt, maar had gehoopt dat dit eventueel zou te maken hebben met een innesteling (had vanmorgen enkele scherpe steken in mijn buik gevoeld om nadien een "brokje" wit weefsel te verliezen. Raar raar raar Geraken jullie hieruit wijs ? Groetjes
Wendy, zou kunnen dat je ei nu pas in aantocht is aan je temp te zien. Gebruik je ovutesten? Zo niet, dan zou ik die meteen gaan halen en testen.
@Zanoni! Super meid! Van harte hoor! Speciaal dat wij hier bij het tempen het als eerste weten voor de rest van het forum Mirre spiekt iedere dag wel even en probeer dan een beetje bij te blijven. Echt vrolijk ben ik nog niet, maar voel me wel iets rustiger nu ik minder op het forum aktief ben. Tempen ben ik zelfs gisteren vergeten dat zegt wel iets voor mij. Heb ook nog geen ovulatie-test aangeraakt terwijl nu m'n ei in zicht zou moeten gaan komen. Ik zie het wel, bedenk per dag hoe en wat... Zelfs het klussen is naar de achtergrond, ik laat het een beetje los. Verstandelijk misschien beter voor me, gevoelsmatig wel moeilijk soms...ben nou eenmaal een controle-freakje, maar er inmiddels wel achter dat zwanger mogen worden niks met controle te maken heeft maar met puur geluk. Zo dat was het weer even meiden en ik hou jullie in de gaten hoor Liefs Mirre
Nou, Mirre, zo denk ik er nou ook over. Ben nl ook zo'n controle freak. Ik heb nu voor het eerst in al die tijd niet om de dag geklust tijdens mijn vruchtbare periode, maar minder dus (mijn ei moet nog komen, maar goed). Ik heb dat losgelaten. Het blijft namelijk, wat je ook doet, altijd een toevalstreffer.....
Mirre, jullie wisten het zelfs voordat mijn mannetje het wist.... Ik heb net de digitale test gedaan en die geeft ook ZWANGER aan.... Nu eerst mijn banner veranderen
Zaoni: GEFELICITEERD Zometeen komt er op één vandaag een meisje die een paar uur voor de bevalling te horen krijgt dat ze zwanger is! Misschien leuk om even naar de kijken. Groeten van Friezin
hallo allemaal, ik zie een heleboel mooie kaartjes. houden zo meiden en dan gaat het helemaal goed komen. ik duim waanzinnig... Karin..... je gaat weer omhoog. goed zo meid. ik blaas er nog even een tropisch warm windje overheen dan blijft het lekker. pfff fffffffffffhfhfhfhffff Twinny: hier komt ook een lekker warm zomerwindje jouw kant uit. bllaaahhsssspfffffff alle anderen heel veel plezier met klussen en succes met wachtne. ik houd hetkort. ik stik van een heftige migraine. ben zelfs om10.00 uur weer van mijn werk naar huis gegaan. hoofdpijn, misselijk, duizelig, dubbel zien etc. weinig verbetering tot nu toe. hier is mijn kaartje. ik heb net als altijd op dag 8 mijn diepste dipje na ongi en nu gaan we waarschijnlijk weer omhoog richting eitje.. vanaf dag 10 weer ovu testen voor alle zekerheid..
Het is al geweest: het ging over een meisje van 17 die gewoon menstrueerde en dus niets in de gaten had. Ze deed aan kickboksen en ze stond zondag nog in de ring. Een arts had toen in de gaten dat ze zwanger was. Maandag is ze bevallen van een dochter! Dat was een uur nadat ze te horen kreeg dat ze zwanger was. Ze noemde haar dochter ook nog "Het kind". Totaal geen binding nog dus..maar dat is ook logisch als je bedenkt dat ze patsboem een dochter op de wereld zet. Volgens de verloskundige die aan het woord was. Kan het zo zijn dat een baby meer naar achteren ligt in de buik (dichterbij de rug) zo kan het komen dat je niet in de gaten hebt dat je zwanger bent. Vooral vrouwen die niet bezig zijn met zwanger worden, kunnen dan gewoon niets in de gaten hebben. En ja..als je gewoon nog onig wordt, dan is het helemaal niet duidelijk. Het zal je maar gebeuren Gr van Friezin