dank je wel zico..... ik hoop maar dat het een verkapte innesteling is.. (haha, hoezo jezelf voor de gek houden). Pas als de ongi goed is doorgekomen, dan weet ik dat ik door ben. Marloes, thanks. Ben benieuwd of de duivels zich vandaag in het geheel laten zien. Wat raar is, is dat ik vandaag op 10 DPO zit. Maar als ik naar mijn statistieken kijk, dan ben ik al 2 x eerder op 10 DPO, 1 x op 11 DPO en 1 x op 18 DPO ongesteld geworden. We wachten af! Ik ga zo lekker naar mijn schoonouders met hubbie en weekendkids.
Hoi Aly, ja het is zo'n wachttijd weer. pffff Nies: thanks voor het duimen hoor. Nu ervoor zorgen dat jouw temp morgen omhoog gaat en dan krijg jij een kruis! pffffffffffffffffffffff hier komt alvast wat warme zomerlucht jouw kant op.
Hoi meiden 1 dag niet geweest en weer heel veel pagina's bijgelezen......... Moniquewow gefeliciteerd super!!! hier dan maar weer mijn kaartje.Zit nu op dag 26 en nog steeds geen kruis.......
zico ff zet er zelf een kruis in, hij stond bij mij eerst op dag 11 maar verschoof hem later naar dag 15, toen heb ik hem zelf ook gevoeld.
bij mij verschuift hij vaak... van dag 14 naar 15 en weer terug en weer en weer en weer... Hij blijft nu op dag 15 staan... heb al even geprobeerd met extra temp invullen
goedemorgen lieve meiden, Na heel veel onzekerheid nu duidelijkheid..helaas hebben de rode duivels mij weer gevonden! Aan de ene kant wel opgelucht kan je weer verder met nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ben er niet helemaal kapot van misschien heb ik dat afgelopen woensdag al beetje gehad! Ronde 11 here i come! Ik hoop een iets kortere ronde dan deze! Ga wel van de week zaadjes laten checken en bloedprikken bij mij! Just in case! Marloes spennend meid ik duim voor je! Silla blijft apart verhaal ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Avalon op naar dat hele mooie ei! Leanne ik denk dat je nu toch wel kans maakt op een kruis als die de komende dagen omhoog gaat krijg je je felbegeerde rode kruis denk ik! Ik had helaas deze maand ook zo'n enorm laat ei!Beter laat dan nooit toch! Ingrid ook al zo'n vreemd verhaal ben benieuwd hoe het gaat aflopen! Mammaris, weet je zeker dat het ongi is...misschien toch iets van innesteling...meid ik blijf voor je duimen! Voor de andere wachters let goed op en vang het ei op tijd! Voor de wachters op mooie testen ik duim met jullie mee..en voor de dames zoals mij net ongi kop op we gaan er weer voor! dikke kus Nina
MONIQUE WOW! Gaaf de wodneren zijn de wereld nog niet uit ! VAN HARTE! Silla: raar. Ik had dat ook deze maand. Duivels wilden maar niet doorzetten. TOen uiteindelijk vrijdag middag heel heftig en heb enborme pijn in m'n buik gehad. Dit is de 2de menstruatie na mijn MK en het gekke is dat hij zo pijnlijk en heftig is (niet lang, maar 4 dagen). Ik snap niet hoe dat kan want had dat niet voor mijn MK.
Jeetje dames. Wat een hoop gedip vandaag Niet leuk. Voor iedereen die het heel goed kan gebruiken een klein wervelstormpje van mij FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFt PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT Ik sta op de trampoline
hallo meiden Nina: wat ontzettend ballen meid, oke je hebt nu duidelijkheid, maar is niet die duidelijkheid die ik zo voor je gehoopt had! Jackie en Marloes: o meiden het wordt spannend hoor..... Leanne: denk dat je kruis er nu echt wel aan zit te komen hoor...... Buterfly: kan inderdaad innesteling zijn.... Gerrina: ziet er echter niet slecht uit die trampoline van jou...ppffff nu gaan stijgen hoor...... Alle andere meiden heel veel succes met wachten en klussen.....ik blaas iedereen boel warme lucht toe hoor! Twinny
nou meiden ik hoop idd dat me ei eraan zit te komen.Heb iig genoeg last van me boobbies. Me ventje en ik klussen lekker door dus als me ei er is moet ie toch wel eens raak zijn...... veel liefs
@ Marloes, ja ik ben overal hihi. Enne je vriend aan t bevallen hahaha leuke droom, dat wel! Je kaartje ziet er goed uit, temp weer omhoog! @ Samantha, jij heb je mk op precies dezelfde dag gehad als ik. Op 23 augustus die datum vergeet ik niet zomaar meer succes deze ronde! Je eisprong lijkt geweest te zijn! @ Carmen31: Ja heel herkenbaar, ik baal er ook altijd zo van als mijn hubbie te moe is of gewoon geen zin heeft. Jouw kaartje ziet eruit of je ei vandaag of morgen pas komt, voor de zekerheid nog ff doorklussen? @ Silla, he jammer . Hopelijk is er nog een kansje dat het niet doorzet? Een borrel kan vast niet zo veel kwaad hoor, ook niet als je zwanger blijkt. @ Mamamaris: Hopelijk blijven ze weg, hoe is het nu? Ik herken dat wel een beetje, ik begin er nu ook vanuit te gaan dat het niet gelukt is en dat het meer een verrassing zou zijn als het wel gelukt is. @ Butterfly, dat is inderdaad een flinke daling. Morgen weer mooi hoog en hopen op een innesteling? @ Berbel: ook mooi hoog, jouw kaartje. @ Aly: oei, je temp daalt iets. Morgen weer omhoog, duimen @ Avalon: vreemd zon dip, ik weet ook niet hoe dat komt. @ Jacky: zou je niet gewoon zwanger zijn ? @ Roses: ja, dat heb ik ook wel s. Als het nog vroeg in de nacht is temp ik gewoon s morgens en als het al bijna ochtend is, temp ik dan. Ik moet wel s een kindje troosten s nachts, vandaar @ Ingiemoppie: wat raar dat ff je kruis weghaald, waneer was je ei dan? @ Leanne, pfff lang wachten he? Als je ei zo laat is? @ Nina: hoe kan dat nou, he? Jouw kaartje zag er zo veelbelovend uit! En nog even mijn kaartje. Ik voel me raar, ben echt megasjacherijnig, niet te geloven en heb er even helemaal geen vertrouwen meer in. De keren dat ik zwanger was voelde ik dat eigenlijk al binnen een paar dagen en nu niks. Alleen heel erg humeurig dus grrr. Beware
of ik niet gewoon zwanger ben suus? dat weet ik over een paar dagen En heb jij je ei niet een dag eerder gehad? Dat zou ik zeggen namelijk