Hihi Jackie, ik bedoelde dat gewoon hoopvol hoor, je kaartje ziet er zo mooi uit. Ja, ik vind ook dat het lijkt of mijn eitje een dag eerder was, maar de ovu test (persona) was die ochtend negatief en pas de dag van het kruis positief, dus het zal wel kloppen?
oh oke ja dan zal het wel kloppen meid maar dat je het hoopvol bedoelde snap ik ik hoop het ook hoor maar durf niet te testen vandaag wacht nog 2 dagen af Heb vrijdag nega getest
Hey natasja Ik heb die ene site gekeken maar ben niet zo goed in engels dus weet niet hoe ik bij die kaart kan komen M.v.g. Tijgertje23
Ha meiden, Tjonge, jonge..gisteravond en vandaag (overdag) niet kunnen lezen...en wat is er veel gekletst hier! Maar goed, bovenstaand mijn kaartje. Kon weer niet op tijd tempen, maar het ziet er nog goed uit. Morgen maar weer zien wat het wordt. Iedereen succes Groeten van Friezin
Nou dat vind ik dus het leuke aan FF, ik had mijn temp al ingevuld vanmorgen, maar ik had op vandaag natuurlijk aangepast dat ik mijn ongi had en automatisch maakt ie een nieuwe kaart aan...dus mijn temp was vanmorgen van 37.1 gedaald naar 36.7 dus wel flink gedaald dus.... Greetz Silla
Hallo meiden! Nog even een berichtje voor het slapen gaan. Ik vertelde vanmorgen dat ik gisteravond een bloedinkje had en dat vanmorgen mijn tampon vrijwel schoon was. Nu ben ik vandaag de hele dag aan het broekgluren geweest en heb geen enkel druppeltje bloed kunnen vinden . Wel heb ik vanmiddag tijdens het bezoek aan een vriendin ontzettend vaak de wc bezocht om te plassen . Zouden het de zenuwen zijn of is dit het wel bekende vaak plassen wat een zwangerschap betekend ? Ik word helemaal gek van mijn lijf, het maakt me zo ontzettend onzeker . Sorry voor mijn geklaag. Groetjes, Astrid
Wauw, ik ben jaloers op jouw klachten, want klinkt als een innestlingsbloeding. Het vaak naar de wc gaan kan natuurlijk tussen de oortjes zitten, zenuwlijer!Ik wil je wel ff een stoot geven, dat je pas op je NOD weer bijkomt, scheelt een hoop stress hoor! nou hier kom tie: KNAAAAAAAAAAAAAAAAAAL KNOCK OUT! wEL gaan slapen hoor, niet de hele nacht wakker liggen, hihi!
hier mijn kaart volgens ff heb ik vandaag een innesteling. nou zal mij benieuwen, ik zal vanavond wel roze slijm krijgen. astrid ik duim voor je dat het een innestelling is. silla balen en succes de volgende ronde.
Goedemorgen meiden! Hier dan weer mijn tempkaartje en nee ik word er echt niet meer vrolijk van. Ik ben nog meer gedaald dus ik denk toch echt dat de duivels gaan komen. Groetjes, Astrid
Hoi Dames, Hierbij mijn kaartje voor vandaag. Ik ben wel gestegen, maar niet tot mijn eerdere 37,3. Wat denken jullie? Silla: balen meid, *knuffel*
oke meiden ik ben er klaar mee zit weer in mijn dip en het is nog maandag ook. wat een raar lijf zeg weer iets nieuws geleerd vanmorgen daling en meteen de duivels in de pot vinden bah bahbah Bij deze wil ik jullie allemaal succes wensen Ik stop de thermometer heel ver weg en ga me hier ook terug trekken. Ik kan wel janken (maar dat komt vanavond wel) Heb genoeg snickers en lekkere kaasjes in huis dus meiden zet hem op en hoop zeer binnenkort zwanger terug te komen En dan wil ik julie ook zwanger zien Sorry voor lange verhaaltje