Hahahahaha ... zelfs als ik een lagere temp opgeef , 36.6 ipv 36.7 of 36.8 geeft FF nog een kruis! Ben wel blij hoor!
goeiemorgen meiden! Ik heb weer een hoop ontgoocheling en teleurstelling gelezen.Snel een reactie erop: Die kaartjes zijn alleen om achteraf je ei te spotten, je kunt er dus NIET aan zien of je zwanger zou kunnen zijn.Dat kun je pas ACHTERAF lezen als je een posi test in je handen hebt.(evt.innesteling, verhoogde temp. enz) Je kunt dit ook allemaal hebben ZONDER zwanger te zijn. Ik had vorige cyclus zo'n 'zwanger'kaartje, kon bijna niet missen dacht ik, tot ik ongi werd Ik heb hier echt van geleerd...Zal nog ff dat kaartje showen om te laten zien dat hoe mooi je kaartje eruit ziet, het nog geen garantie is voor een posi test. Er komen soms zelfs kaartjes langs waarvan ik denk 'kansloos!' en die zijn dan zwanger...Dus meiden, weg die stress en helaas pindakaas gewoon afwachten dus! @de meiden die ongi zijn geworden:*^&%$#@*&%$#!Superkl@te dus!
Zo , ik ga als het goed is, dit weekend beginnen met temperaturen. Ik wil ook eens weten wanneer ik nu echt vruchtbaar ben. 8) Ik zal zo even een schemaatje uitprinten, en op de FF site meekijken hoe of wat. Iedereen veel succes!
Vraagje even voor (mijn) duidelijkheid: (hoef ik tenminste ff niet alle pagina's hier terug te lezen...) Een verhoogde temperatuur wil zeggen? Een verlaagde temperatuur wil zeggen? Wie wil me dit kort uitleggen?
hoi Tweety! Het is de bedoeling dat voor je eisprong je temp. laag is, rond je eisprong moet hij nog wat zakken en zodra je ei geweest gaat je temp omhoog en hij moet dan hoog blijven tot je NOD , als je overtijd ben en je temp. blijft maar hoog, heb je een kans dat je zwanger bent.Ook kun je ongeveer een week na je ei een temp.keldering hebben, duurt meestal een dag, kan een innesteling zijn.Soms kun je een beetje bloed verliezen, maar dat hoeft niet.
Carmen: ik ga helemaal met je mee! Mijn kaartjes zijn altijd prachtig tot en met de dag van mijn ongi! Je kan er dus helemaal niet over zeggen. Behalve achteraf als je die posi test in handen hebt!
Hey Me2, blij met je reactie.Wilde namelijk niet al ter hard overkomen.Maar vind het zo erg dat die meiden helemaal in een dip raken, heb ik vorige cyclus ook gehad.En dat gebeurt dus niet meer, want ik heb er van geleerd! AMEN
JA, ik zie ook mensen heel erg in een dip enzo, maar ik temp al een half jaar dus ik, dacht, ik zal je opmerking even onderschrijven, want ik heb altijd een mooie temp totdat de duivels komen
Nou, hier nog ff mijn kaartje.Ziet ernaar uit dat mijn ei is gevlogen Morgen zal hij wel weer gaan stijgen. Wel apart dat mijn basis temp.in het begin van mijn cyclus nog zo hoog was...
Silla en jackie: ik doe met jullie mee. Op naar de nieuwe ronde. Mijn man geeft volgende week dinsdag even weer een proefje af, om de zwemmertjes te laten controleren. Vorig jaar december heeft hij een herstelop gehad. Ik zie ondanks de dipjes nog steeds mooie kaartjes. Meiden, houd de moed erin. Wel positief blijven denken hoor (met een klein zelfbehoud-achterdeurtje ) Ik hoop nog een boel zwangeren te zien deze maand! Groetjes
Carmen je hebt gelijk Ik heb hetzelfde ook een mooie hoge temp voor mijn ongie en dag erna gewoon boem Paaf een flinke daling! Mijn temp waarschuwd inderdaad niet of de eraan komen! Liefs Pearly
hey Pearly! Ik heb een lief lichaam, mijn temp. daalt nl 1 dag voor mijn ongi.Dan heb ik al een klein beetje bruinverlies en kan ik me al mentaal gaan voorbereiden, hihi!Ff janken en op de dag van mijn ongi gaat het wel weer!
Ingiemoppie: balen meid.....laten we zorgen dat we deze ronde allemaal naar de andere kan van het forum gaan!
helemaal mee eens dames, temp is om je ei te spotten. mijn kaartje lijkt niet zo mooi ,maar ik heb toch hoop dat mijn ongi morgen wegblijft.
Ik heb net even mijn kaartjes naast elkaar gelegd en het valt me op dat ik een paar dagen voorafgaand aan mijn ongi droog heb ingevuld.Is het niet zo dat als je zwanger bent dat je dan meer witverlies hebt(dus creamy of sticky?) Misschien is die droge afscheiding, dus geen afscheiding een voorbode dat de eraan komen?Wie herkent dit?