carmen we zoeken allemaal naar hele vroege zwangerschaps tekenen. uit blijven van ongi en positieve test is waarscheinlijk het beste waar we ons aanvast kunnen houden. ons lichaam kan ons altijd goed voor de gek houden.
Helemaal gelijk Aly. Soms voel en zie je dingen dat je denkt: "misschien is het nu raak". Maar dan komen in eens die rottige opdagen. Grrr... Zelf had ik een paar dagen geleden zoiets van: Het zou wel eens raak kunnen zijn. Maar dat heb ik nu niet meer. Ik probeer mezelf ook niet gek te maken, maar dat is wel HEEL moeilijk. Groeten van Friezin
ik heb dat pas weer sinds 2 mnd, vorige keer 2 dagen overtijd. we zitten sinds 2 mnd in de mmm, dus ben je er weer bewust mee bezig. ik kan de 30 pas naar de gyn., weeeer een ei weg pffff.
mijn kaartje tot nu toe. zal de sint ons een kindje gunnen? ik ga alvast heel hard zingen wie weet hoort hij me
Dag dames, kom jullie toch nog even vervelen. Voel me nog niet zo thuis aan de andere kant, ben het ook zo gewend hier. Ik ga niet meer op iedereen apart reageren, maar wil me toch zo af en toe me hier nog laten zien en jullie naar mijn roze wolk trekken. Silla en Jackie damn meiden, ik zei tegen hubbie er komen er nog wel een paar met me mee, jullie namen had ik ook al genoemd. Ingemoppie, dikke knuf ook voor jou Voor jullie allemaal een dikke knuff. * monique strooit met hcg* Groetjes Monique
Ik ben nu 3 weken geleden gestopt met de pil (na ongeveer 10 jaar gebruik). We wilden in eerste instantie nog een paar maandjes wachten om nog wat aan het idee te wennen, maar de condooms waren zo'n gedoe dat op het moment zelf dit maar achterwege is gelaten. Vanaf het begin ben ik mijn temp aan het opmeten om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus en het lijkt er op dat ik een eisprong gehad heb (op dinsdag 7 nov waarschijnlijk). Vorige week maandag (6 nov) voelde ik de hele dag een soort buikkrampen. Kan dit de ovulatiepijn zijn waar sommigen het wel over hebben? We hebben voor de eisprong ook redelijk geklust (zaterdagavond, zondagochtend en dinsdagavond).... bestaat er een kans dat ik zwanger ben geworden? Daarnaast heb ik vandaag weer wat buikkrampjes... kan dit iets met een eventuele innesteling zijn of gewoon buikkrampjes?
het kan idd zijn dat je je eisprong hebt gevoeld. of je zwanger bent zou kunnen dat merk je vanzelf als je niet ongi word. al klus je nog zo goed op de juiste dagen dan kan het nog niet raak zijn , wil je niet teleurstellen maar wij klussen al 13 maanden elke keer rond de eisprong en het is nog steeds niet raak bij ons. dus verwacht er niet al teveel van, zou leuk zijn in 1x zwanger ,hopelijk gaat het sneller bij jou dan bij ons ,maar hou moet en laat de moet voor al niet zakken en maak je zelf ook niet gek want dat had ik ook elk pijntje of zo had ik zo van het is misschien wel raak en dan werd ik ongi en de teleurstelling werd steeds groter. succes met zwanger worden sonja
hallo meiden ojeetje toch, zag een heleboel dingen gebeuren op kaartjes, die ik helemaal niet wilde zien. Wat ontzettend balen meiden........ Voor wie nog in hoop verkeerd, heel veel succes, ik duim nog altijd als een bezetene....... Nies en Leanne: ja meiden denk ook dat de eisprong een feit is, joepie! Verder iedereen heel veel succes.... Ik heb momenteel last van een griepje en kan niet veel meer doen dan maar wat uitzieken! twinny
hahaha, bedoel je over die temp.grafiek?Ja, vond ik toen niet leuk om te horen, maar het is wel zo!Dus ik verkondig je woord verder, hihi!
Nou Sonja, ik ben ook heel hard aan het zingen voor Sinterklaasje... (toen ik een mk had gekregen mailde mijn moeder (mijn ouders wonen in het buitenland) dat ze me een beebje voor Sinterklaas zou sturen; het was echt heel lief toen ze dat schreef, ookal weten we natuurlijk beide dat de natuur niet valt te dwingen ). Hopelijk gaat hij iets heel moois geven!
hoi dames, hier geen kaartje van mij, want ik ben op school aan het werk.. komt later wel. vandaag nog geen bezoek van de duivels gehad. temp is nog steeds net boven de rode lijn... later meer
He Sonja Dank je wel voor je reactie. Ik moet zeggen dat ik het allemaal gewoon nog best spannend vind. Eerst zouden we er nog niet voor gaan... vind het al spannend hoe mijn cyclus zich zou gaan gedragen... En inderdaad bij alles wat je voelt of niet voelt denk ik nu nog.. zou het zo zijn. Maar moet het van mezelf wel wat los proberen te laten. Is alleen wat lastig want iedereen om ons heen is bezig of is net zwanger.... Over 2 weken zal ik vast meer weten..
hallo dames Mag ik misschien een vraag stellen aan jullie ervaringsdeskundigen ? Wij zijn nu bezig met 3e ronde. Ik zit nu op dag 24 en heb het gevoel dat ik over niet al te lange tijd ongesteld ga worden. Mijn 1e cyclus was 25 dagen en de 2e 27 dagen. Ik heb zo'n lange tijd veel last van slijm dat ik het heel moeilijk vind om te peilen wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Slijm begint bij mij op dag 12 ongeveer en is aangebleven tot gisteren, dus dag 23 En daarbij heb ik ook op meerdere momenten in deze periode dat ik gerommel en steken in mijn buik/lies etc heb.. Lekker duidelijk dus. Nu kreeg ik van iemand hier op het forum de tip om eens te gaan temperaturen om inzicht te krijgen in mijn cyclus ik heb al gelezen dat dit een vrij secuur werkje is en dat je steeds op zelfde tijdstip moet tempen voor je uit je bed gaat. MAAR nu komt het.. Ik heb een zoontje van bijna 16 maanden en die wordt best nog wel eens wakker ;s nachts, maar ook is hij 's ochtends steeds op verschillende tijden wakker. De ene keer om 5.45 de andere keer om 7.30. Ik kan natuurlijk zeggen, ik temp iedere ochtend om 06.30, maar dan is de kans best aannemelijk dat iker dan al een keer uitgeweest ben. Kan dit kwaad? tevens zou ik, als ik mijn wekker elke ochtend om 4 uur zou zetten ook man en kind wakker maken, wat ook niet de bedoeling is. Daarbij kom ik altijd slecht weer in slaap als ik tussentijds eruit ben geweest, dus lijkt het me ook niet bevorderlijk voor mijzelf om elke dag om 4 uur wakker te worden en dan niet meer goed te slapen.. Wat zouden jullie adviseren?
@ Mama van merijn. Ik slaap meestal ook niet door. Ik temp wanneer ik de eerste keer wakker ben. Dat kan om 2.00u zijn maar ook om 3.00u. Uiterlijk om 5.30 want dan loopt de wekker van mijn hubbie af. Succes!
nou, ben ondertussen thuis... zonder duivels nog steeds.. hier mijn kaartje.. de laatste temp was ruim een uur eerder dan normaal...kon niet meer slapen.
Morgenvroeg weer tempen. Hier komt een warme wind voor iedereen. Deze wind zorgt er voor dat onze temp weer stijgt! pppppffffffffffffffppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Nou als dit niet helpt! [-o< Warme groeten van Friezin