dat zou idd wel mooi zijn. heb gelijk ene vraagje, ik moet zo een antibioticakuur gaan halen bij de apotheek. kan ik die gewoon innemen?
Goedemorgen, Ff snel mijn kaartje! Vanaf morgen heb ik weer tijd om te reageren. Ik voel de al aankomen, ze komen bij mij altijd op 9 of 10 dpo. Morgen dus...
@Berbel ja dat hoop ik ook!Ik doe mijn best.....We hebben iig genoeg geklusts dus eigenlijk moet dat eitje toch wel geraakt zijn he?
sam: Ik zou het in de apotheek overleggen, je bent nog niet zwanger, misschien geven ze liever een ander soort of mag je toch niet zwanger worden deze maand. De apotheker weet er alles van, die kan je het beste helpen. leanne:als het zo eenvoudig zou zijn eitjes te raken dan zaten we hier allemaal niet suus75: balen, maar ze zijn er nog niet
Goedemorgen meiden, Onderstaand mijn kaartje. Ik had het absoluut niet verwacht, maar ik heb weer een stijging. Ik had het niet verwacht, omdat ik nu op dpo 13 zit. De laatste twee cyclussen kwamen toen de op bezoek. Gisteren had ik ongikrampen, ben gewoon in bad gegaan om de zeurderige pijn weg te krijgen. Dat hielp, maar ik was er nog niet uit, of het begon al weer. Misschien was ik daar te veel mee bezig ofzo, dan kan het natuurlijk ook erger worden. Tot nu toe gaat het goed met mijn buikpijn. Maar ik verwacht er nog steeds niet zoveel van. Warme groeten van friezin
Goedemorgen Dames, Heel even kort mijn kaartje voor vandaag. Ik zit nu op mijn werk, dus kan even niet reageren. Ik zal proberen om straks tijdens mijn lunchpauze te reageren op de kaartjes hier. Bij mij nog geen ei in zicht. Maar ja, ik vind mijn kaartje uberhaupt een beetje vreemd deze maand. Groetjes, Marianne
Spannend hier zeg! Ik heb even een vraag.... gister heb ik mn kruis gehad van FF en vanmorgen was mn temp het zelfde als gister. Ik heb last van afscheiding...het is slijmerig wit en ook kan ik er draden van trekken... Wat zal dat nou zijn dan...als ik eggwhite invul op FF dan maakt ie van mijn kruis een stippellijn, dus twijfelt ie? Ik weet niet wat ik nou moet invullen...of dat nou eggwhite is of watery of gewoon afscheiding die na je ei los komt... Kan iemand mij vertellen wat ik in moet vullen? Dank je wel alvast! Liefs Nies
Grrrrr Nies Kijk eens op de link. http://www.fertilityfriend.com/home/123ae9 Daar staan mijn kaartjes in. Inmiddels al een aardige verzameling. Ook daar dipjes hoor. En ja, ff zou je kruis nog kunnen verzetten als de temperatuur extreem gaat stijgen. Dat heb ik in Juni (kaartje van 21-06) gehad. Daar is het kruis van dag 13 naar 17 verplaatst. Succes stresskipje
hoi meiden Astrid: balen meid, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, heel veel succes in de volgende ronde..... Marloes: ziet er goed uit, gewoon testen wanneer jij er aan toe bent hoor, als je zwanger bent, blijven de duivels heus lang genoeg weg.. Berbel: mooie stijging Friezin: o meid ga heel hard voor je duimen, wanneer ga je testen? Alle andere meiden, veel succes met alles...... grtjs Twinny
Hoi Twinny, mijn duimen draaien ook over uren (au au ) Ik ben het hele weekend weg met mijn schoonfamilie. Als ik vrijdag nog niet ongi ben, dan test ik dan nog even. Maar misschien ook wel maandag. Ik weet het eigenlijk nog niet. Ben namelijk ontzettend bang dat de toch nog komen. Hoe verloopt jou zwangerschap tot nu toe? Gaat het lekker met je? Warme groeten van Friezin
Hai Katootje... Hahahaha...stresskip...who me? :c: Ja zeg...heb ik eindelijk mn kruis en dan heb ik gewoon weer afscheiding dat duidt op vruchtbare afscheiding...ik weet het gewoon niet meer... Maar goed...zie mijn kaartje, heb toch maar eggwhite ingevuld, kan er niks anders van brouwen!
hoi friezin Begin nu langzaam wat last te krijgen van misselijkheid als ik honger krijg. Verder willen me darmen niet zo meewerken, maar ach.......... denk dat ik al met al niet mag klagen. Helaas ben ik wel al week stront verkouden en kan niet meer dan uitzieken......... Ben heel benieuwd naar je test hoor, ga vrijdag meteen ff kijken. Morgen heb ik me eerste echo, mede om te bepalen hoelang ik al zwanger ben. Ben zo benieuwd, vind het eigenlijk doodeng, hihi....... Twinny
heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik mijn eisprong gehad heb op dag 21! Maar vraag me nu af welke temp moet ik als gemiddelde nemen? 36.7? Dan zou de temp van 36.6 een innesteldipje kunnen zijn geweest! Wie kan mij Helpen? @ friezin Mooie stijging meid! Houden daar! Spannend! @ Nies gewoon nog ff gezellig door klussen! Liefs Pearly
Hey Meiden Ben diep teleurgesteld ben weer ongi geworden maar ik heb nog hoop hoor [-o< Ik begin nou aan me 2de ronde dan zie ik het wel Gr Tijgertje23
En hoe krijg ik dat cycluskaart weer weg? Heb ik nou niet meer nodig of moet ik het voor de zekerheid houden Gr Tijgertje23
tijgertje: als je menstruatie invult krijg je automatisch een nieuw kaartje. Het is altijd handig je oude te bewaren om te vergelijken e.d.