Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Hoi Twinny
    Zo te horen gaat het goed met je, naast je verkoudheid dan. Dan voel je je lekker belabberd. Kan me voorstellen dat je de 1ste echo spannend vindt. Dan hoor je het hartje ook voor het eerst.

Ben benieuwd of ik aan testen toe kom, de vorige keren niet, want toen lieten de :evil: :evil: zich zien. Afwachten dus.

He, succes morgen. Zal wel loslopen

Groeten van Friezin

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Suus...dat was niet afgesproken, ik zou op jou wachten met testen....
    maar je had het al verwacht he.. 2007 wordt jullie jaar...

3. Suus75

Suus75 Actief lid

9 sep 2006
    167
    0
    0
    @ marloes.... ze zijn er nog niet... er is nog een sprankje hoop ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee, maar je weet wel wat je voelt...

5. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0

Al 2 dagen temp omlaag dus ik denk ongi komt eraan en nu vanmorgen ineens weer naar 36,7 (voor mij hoog)?! :(
    Ik heb vanmorgen getest met CB maar kreeg helaas geen +.
    Verder heb ik vandaag geen last van ongi buikpijn dus ik weet het niet meer!

Marloes
    Spannend bij jou hoor! Knap dat je tot zaterdag kan wachten met testen!
    Heb je überhaupt ergens last van?

6. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    He allemaal

Even een kort vraagje: ben netjes aan het tempen en tot nu toe (op dag 8 na DPO) nog redelijk stabiele temp (bijna iedere dag 36.8; 1 keer 36.9 en nu 2 keer 36.7)... maar heb nog spannende week voor de boeg.

Mijn uitscheiding was na eisprong droog maar vanmorgen weer wat slijmerig.... Heeft iemand dit ook wel eens? Zegt het iets of niet?

7. Niet meer actief

Brigitte...ik zit met het zelfde en las dit:

Why do I have eggwhite cervical fluid after I have already ovulated?

Some cervical fluid after ovulation is possible because the corpus luteum, though its main function is to produce progesterone, produces estrogen in small amounts. This may cause you to see some fertile-looking cervical fluid, even after ovulation.

If your temperatures and other signs show clearly that you have already ovulated, then you can be confident that you are no longer fertile. It is also not uncommon to confuse semen and eggwhite or watery cervical fluid. Some women also notice some fertile-looking cervical fluid just before menstruation.

However, if your chart does not show clearly that you have already ovulated (with a clear and sustained thermal shift) do not stop having intercourse. Keep on considering the possibility that you are still fertile as long as you see fertile cervical fluid to make sure you don't miss a chance to conceive.

Hoop dat je er iets aan hebt...

Liefs Nies

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hahaha! Wat spannend allemaal!
    Ik zit nu in mijn 2e ronde en hopelijk kan ik en FF nu wél een eisprong signaleren!
    Vorige cyclus duurde 27 dagen en daarna werd ik dus echt ongi (rood helder bloed, daarvoor alleen bruinverlies) Misschien dat ik hierna dus wel een eisprong heb!

Succes allemaal! ;)

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    He nies
    Dank je wel.. zoiets had ik inderdaad ook wel gelezen. Hoop maar dat het verder niets te betekenen heeft en dat het allemaal nog tijdje duurt.... nog een spannend weekje in ieder geval

ik zie trouwens bij een aantal mensen steeds dingen van pendel Angel staan.... hoe gaat dat in zijn werk?

10. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0
  11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Nies, kijk eens naar het volgende:

Hoe bepaal je de temperatuurstijging tijdens een cyclus?

Regel: Een temperatuurstijging heeft plaatsgevonden, wanneer je drie opeenvolgende temperaturen vindt die alle hoger zijn dan de zes direct eraan voorafgaande temperaturen. De derde verhoogde temperatuur moet tenminste 2/10 ºC hoger zijn dan de hoogste van de zes voorafgaande lage temperaturen.

Dan kan jij je ei dus nog krijgen, want dat klopt (nog) niet, vandaar misschien ook die stippellijn?

Klussen dus..........

Groetjes Monique

12. Niet meer actief

Hai Monique,

Ja zeg...ik lees het...doorbonken dus ;)
    Dank je wel voor het uitvinden meis...we gaan nog maar ff door met klussen...eens zal ie toch wel springen?
    Waarom heb ik nou niet gewoon een mooie cyclus van 28 dagen met mn ei op de 14e dag? :(
    Word het wel een beetje makkelijker van!

Knuf Nies

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik kan enkel s'avonds, heb wel eens nagekeken en de temp blijft rond de zelfde temperatuur overdag, net als dan. Enkel 1 dag schol hij. Ik sta full continu en het is dan pas te doen om te tempen, anders kan er 3 uren verschil op zitten.

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zico, echt, het is niet betrouwbaar.. ik heb 's avonds soms 37.1 en soms 37.6... nog al een groot verschil.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Dan kan ik me niet baseren op m'n temp dan. Had elke dag ook getempt rond 8.30 en 22.30 en was geen verschil buiten 1 dag.
    Vandaag heb ik weer 35.7 zowel s'morges als s'avonds. ga het even aanzien, weet toch niet rond welke periode ik vruchtbaar ga zijn hou m'n afscheiding in het oog.
    Vandaag is hij Dik en wit is dit creamy?

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    weet je zeker dat je thermometer niet stuk is dan.. ;)

ja dat is creamy!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen gebruik er 2 en alle => HET ZELFDE TEMPERATUUR

18. Niet meer actief

hallootjes!

Ik zit nu 3dpo en ik heb net als nies opeens last van vruchtbare afscheiding. Het was echt een dikke klodder, beetje halfdoorzichtig.Ik merkte het op het toilet vanmiddag en daarna nergens meer last van.
    Ik hoop niet dat het mijn eitje was, dat het'overleden'is en eruit is gekomen... :( Ik baal wel, want ik had vanmorgen een mooi kruis gekregen en nu is het een stippelkruis geworden!En ik weet 100% zeker dat ik mijn ei op dag 13 gehad heb, dus ik ben niet blij ! ;)

Aan alle wachters die kunnen gaan testen:succes!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zeg m'n 14 de geeft bordeau kleur aan op m'n kalender wat wit dat zeggen, heb links steken zou ik een eitje hebben? heel de dag geen last van gehad en nu wel al een klein uurtje

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi carmen je eitje komt er dan niet uit hoor ;)

Deel Deze Pagina