Hoi Meiden, Mijn temp is nog hoog en ik heb vanmorgen getest. En volgens mij een licht streepje! Zie mijn album. Oeps te groot, zie Klik hier Wat denken jullie? Gr, Butterfly
Gefeliciteerd....! nou hier weet ik het nog steeds niet, heb vanochtend een test gedaan..onduidelijk... zit ondertussen op 20 dpo...
butterfly gefeliciteerd, zaterdag vast een duidelijke streep. ja marloes wat is onduidelijk ? heb je een streepje ?
op de verkeerde plaats staat een 2e streepje... maar ik ga nog maar afwachten, probeer zaterdag nog wel een keer. Heb getest met zo'n dun staafje...
Butterfly...jij bent gewoon zwanger hoor! Ik dacht het laatst al toen ik die prachtige innesteldip zag in je kaartje....grappig dat ik nu dus gelijk schijn te hebben... Gefeliciteerd!
Hoi Marloes! Hoe bedoel je op de verkeerde plaats een 2e streepje? Heb je nu 2 streepjes in het controle venster ofzo?Of een licht streepje in het testvenster?In het 2e geval ben je zwanger lijkt mij... @Butterfly:Geef hier die zwangerschapstest!Van harte meis! Hier ff mijn kaartje ps natas, ik had begrepen dat je eitje er uit kan komen als hij overleden is
Ja,...en dat heet dus de menstruatie... maar dan is er van je niet-bevruchte-eitje niet veel meer over hoor meis...
whahahahaha, voel me echt een dom wicht! Maar ik weet zeker dat ik ergens gelezen heb dat je, een paar dagen na je eisprong, je eitje kan verliezen, omdat hij dan niet bevrucht is en dat je dan een soort van propje zou verliezen.Nou ik zat gisteren 3dpo en ik had opeens egwhite achtige afscheiding, maar dan was het heeeel dik, soort van prop,vandaar...Maar heb dit nooit eerder meegemaakt! Ik ga me van alles in mijn hoofd halen..
Goedemorgen dames! ik ben een paar dagen onwijs ziek geweest. Heb met 40 graden koorts op bed gelegen dus ik had de griep goed te pakken. Vandaag eindelijk koort vrij dus kan mn temp weer meetellen. Volgens mij heb ik mn eitje niet gemist, aangezien ik iets lager zit dan normaal... Ik heb in ieder geval heel wat bij te lezen! Butterfly, een streep is een streep, dus van harte meid! edit: was het kaartje vergeten
Goedemorgen! Brr, hoe was je temp vandaag? Hopelijk weer omhoog? MarsaB, hopelijk kun je snel een eitje spotten! Carmen, irritant dat het een stippelkruis is geworden zeg! Butterfly, GEFELICITEERD! Gaaf hoor, zaterdag nog een keer testen om je mannetje ook te overtuigen! Marloes, grrr wéét zo'n onduidelijke test, dat is echt balen! Roses, succes het ziet er idd uit alsof je eitje nog moet komen! Nies, vreemd zo laag... niet leuk... Mijn temp is nog redelijk hoog maar de hebben hun neus al laten zien, dus dat zal vandaag of morgen doorzetten. Ik hoop zo dat het nog tot zaterdag duurt ik ik eindelijk ook eens 10 dagen tussen ei en ongi heb! Ik had me er al erg op ingesteld dus het valt niet al te erg tegen. Ff een vraagje: ik heb nu 4 rondes getempt, waarvan ik er 1 zwanger werd (mk) maar alle vier de keren had ik mijn eisprong op dag 20. Heeft tempen dan eigenljk nog wel zin? Groetjes! Suus
Suus, het tempen doen we om onze eisprong te ontcijferen.....lijkt me dat dat bij jou prima gelukt is! Ik zou dus lekker je thermometer aan de kant gooien....dat brengt ook nog wat meer rust...tenminste...bij mij wel..