Butterfly jij bent gewoon zwanger hoor!Gefeliciteerd!!! Hier weer mijn kaartje voor vandaag.Hopen dat ie hoog blijft........
Ja, het goede doel he? Ik zie aan jouw kaartje dat je in de lichte fase zit van de menstruatie. Dat is fijn. Nou kan je tenminste weer op weg naar dat Superei. Ik hoop dat dit jouw cyclus gaat worden en dat je spoedig zwanger bent. En ach, dan mag je weer klussen, wat ook niet slecht is. Groetjes, Marianne
hallo meiden Butterfly: ik zie het ook, alvast proficiat meid en van het weekend gewoon een dikkere streep........ MArloes: jij ook succes van het weekend..... Friezin: je zit wel nog altijd hoog boven de streep, dus ik blijf duimen hoor..... Alle andere meiden ook weer heel veel succes met alles...... twinny
Zo en dan nu even op de andere reacties reageren. Heb even lunchpauze, dus vandaar mijn late reaktie. @ Berbel : Jee, vervelend die daling. Die dip op 10 dpo zag er zo goed uit en dan nu helaas weer een daling. Ik duim voor je dat je temperatuur morgen weer omhoog vliegt. @ Brigitte22 : Nou, dat ziet er goed uit. Mooi stijging. Houden zo en ik zal wat warme lucht blazen zodat hij nog wat extra stijgt. @ Brrr : Jeetje, vervelend zeg. Het zag er zo mooi uit, dat kaartje. Nou ja, zolang de duivels er nog niet zijn, kan er vanalles gebeuren. @ Carmen31 : Ziet er goed uit, dat kaartje van jou. Mooie stijging. En nu hoog houden. Ik zie dat je geklust hebt voor je ei, dus dat ziet er goed uit. @ Friezin : Jee, wat een achtbaan he? Op en Neer, Op en Neer. Maar goed, je temperatuur is nog steeds hoog genoeg, dus afwachten maar. Ga je testen of wacht je eerst af tot de komende 4 dagen vorobij zijn? @ Leanne1985 : Jouw kaartje ziet er veelbelovend uit. En gut, gut, kan je mannetje nog lopen. Als het nu niet raak is. Haha Succes. Ik hoop dat dit je maand zal zijn. @ Nies : Hee, dat is apart. Ik kan me voorstellen dat je even niet weet wat je daar nu weer mee moet. Even afwachten, misschien gaat tie morgen wel stijgen. @ NinaVI : Ja, we hebben mooi nog even op tijd geklust. Maar ja, of het gewerkt heeft, is toch maar af te wachten. Ik hoop dat jij weer op weg bent naar een heel mooi eitje. @ Pearly : Je kaartje ziet er goed uit. Ik duim heel hard dat je temperatuur hoog blijft en nog wat gaat stijgen. Sterkte met het zitten op de wachtbank, meid. @ Roses : Vervelend dat je ziek bent geweest. Ik hoop dat je je spoedig weer een stuk beter zult voelen. En zo te zien aan je kaartje, heb je je ei inderdaad nog niet gehad. Dat is mooi, want dan kunnen jullie mooi nog even klussen. Succes... @ Sam mv Kylian : Ik hoop dat je inderdaad nog geen eisprong hebt gehad. Wellicht daalt hij morgen weer. En als het wel zo is, dan slaat de Clomid inderdaad aan en dat is toch wel weer heel positief. Even afwachten dus. Sterkte. @ SandraK : mooie daling. Komt dat Superei er dan nu aan. Laat deze 9e cyclus de juiste zijn. Ik duim voor je. @ Suus75 : Weet je zeker dat je ongesteld gaat worden? Heb je al bloedverlies of heb je zo'n ongesteldheidsgevoel? Het kan natuurlijk ook iets anders zijn. Je temperatuur blijft wel erg hoog. Ik duim dat je duivels niet langskomen. @ Twinny : Wat fijn om te lezen dat de eerste echo die je vandaag gehad hebt goed was en dat het hartje klopt. Mooi zo. Ik wens je een hele fijne, voorspoedige zwangerschap toe. Ik zal waarschijnlijk een paar mensen vergeten zijn. Dat spijt me. Ik heb niet zo heel veel tijd om alles terug te lezen. Fijne dag allemaal.
Hoi Avalon, Eigenlijk wilde ik morgen gaan testen, omdat ik een weekendje met mijn schoonfamilie wegga. Maar mijn man heeft liever dat ik na het weekend ga testen, omdat ik me dan ook niet op één of andere manier kan verpraten. Heeft hij ook wel gelijk in, dusssss...als ik het maandag nog niet ongi ben...ga ik testen. Groeten van Friezin
Je man heeft daar zeker wel gelijk in. Als jij daar straks met een big smile op je gezicht zit, dan weten ze dat er iets aan de hand is. Aan de andere kant moet je nu wel wat langer wachten en dat is niet makkelijk. Ik hoop dat ja maandag nog niet ongi bent en dat je positief test. Groetjes, Marianne
Natuurlijk heb je gelijk: nu moet ik langer wachten. Maar goed, ze vragen al zo vaak of ik al zwanger ben. Pfffff, en als ik het dan weet, dan is het moeilijk om "Nee" te zeggen. Ik hoop echt dat ik maandag nog geen heb gezien. Groeten van Friezin
Ja tis niet anders dan afwachten idd....zit niks anders op! Hahaha...dat rijtje namen word steeds langer he? Thanx voor je reactie meis! Enne werkse nog!
Zijn gewoon eigenwijze eieren katootje....de mijne zit ook dwars...letterlijk en figuurlijk volgens mij
zojuist doorgebroken! Ze hebben ook meteen maar hun buikpijn en rugpijn vriendjes meegenomen! Waarom moet ongesteld worden/zijn toch zo vervelend en soms pijnlijk zijn?! Nieuwe NOD = 15 december... zou mooi zijn zo voor de kerst! xxx
@carmen hihihihi ja je kan idd soort afscheiding hebben.. volgens de billings methode is je eiscel dan dood.. (zit er niet bij hoor hihihihi) Volgens de verloskundige hier kan je niet aan je slijm zien hoe of wat.. maar goed.. google maar eens op billingsmethode!
pfff spannend hier... na een spoortje bloed vanmorgen zet er toch niks door. Wel nog steeds een ongi gevoel... vreselijk die spannend