Hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties! Zico: hier zie je mijn test (nog steeds duidelijk te zien) klik hier Brrr: ik ga zaterdag nog een keer testen. Nog een dikke *knuffel* Sonja: jaa volgens mij word dit ook een supereiii! Gr, Butterfy
Ik heb vandaag een beetje bruinige afscheiding, en ik heb volgens mij mijn ei nog niet eens gehad... Heeft iemand dit wel eens gehad? Of weet iemand wat dit kan zijn? :
ik plaats ff snel mijn kaartje en dan ben ik weer weg heb niet al te veel tijd ik duim voor iedereen liefs samantha
pearly: yes, mijn ongi is bijna over (zit in de laatste spotting). En dan op naar de klusfase. Maaruh... ben heeel benieuwd bij jou over 5 daagjes. friezin: lekker hé, eerste keer dat ie zo constant blijft gna gna. Jij maakt het ook lekker spannend! brigitte: keurige stijging leanne: en nou ver boven die lijn blijven hé! marianne: hihihi, nee dat klussen doen we heel graag. momenteel even kalm aan, hubbie geeft zwemmertjes volgende week zwemles bij de dokter. karin: uuhhhh eitje niet geweest? Nieuw eitje? ai ai ai..... succes... brr: grr grr grr die domme duivels ook weer. duim voor je in de nieuwe ronde. natasja: hoestie met jou? Ha sonja: eindelijk op mijn temp aangekomen? da's mijn normale temp hahahaha..... jij op weg naar intergalactisch ei hoor! met superman's zaadjes erbij... moet goed komen! suus: weg kssst kssst die komen niet naar jou..... ze zijn namelijk nog bij mij... ik duim voor je. roses: kan het zijn dat je nu in de vruchtbare fase komt en dat dit je propje is wat je hebt verloren, samen met nog ietsiepietsie oud bloed van vorige ongi? samantha: woooow, dat noem ik nog eens een stijging.
Hello tempvriendinnetjes Ik wil iedereen heel veel succes toewensen die nog in de race zitten! Voor diegene die ongi zijn geworden, dikke knuffel Kus, An
hallootjes! Billings Ovulatiemethode schema Onvruchtbaar basispatroon (OBP) A: Een gewaarwording of gevoel van droogheid rond je schaamlippen. Het aantal van deze dagen kan per cyclus variëren. Het kunnen er veel zijn in een lange cyclus maar ook weinig of geen in een korte cyclus (OBP). Aa: Voortdurende niet veranderende afscheiding (OBP). Vruchtbare fase B: Het einde van het droge gevoel betekent dat de slijmafscheiding is begonnen. Wanneer op de menstruatie geen droge dagen volgen, is het slijmverlies al begonnen. Verandering van een aanhoudend onveranderende afscheiding (OBP) naar iets anders geeft mogelijke vruchtbaarheid aan. C: De ontwikkeling van slijm (geen vast aantal dagen). Het slijm verlengt de levensduur van de zaadcellen. Bevruchting kan plaatsvinden bij elk genitaal contact op dagen met slijm, voorafgaande aan de eisprong en tot drie dagen na de PIEK. D: Op het moment van de grootste vruchtbaarheid geeft het slijm een duidelijk glibberig gevoel. De laatste dag van dit gevoel wordt aangegeven als de PIEK. Dit punt ligt zeer dicht bij het tijdstip van de eisprong. Heldere slierten slijm kunnen één of twee dagen voor de PIEK worden gezien, maar ze verdwijnen en laten een glibberig gevoel achter. De schedeuitgang is gezwollen. E: Er is geen natheid of glibberigheid na de PIEK.Op de dag volgend op de PIEK wordt het slijm vlokkig en kleverig of het verdwijnt helemaal en laat aan de schedeuitgang een droog gevoel na. De dagen 2 en 3 zullen ook een vlokkig en kleverig slijm geven, of ze zijn droog. Elk genitaal contact gedurende deze drie dagen na de PIEK kan leiden tot zwangerschap. Onvruchtbaar F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden. FF een vraagje! Bij F staat er dat je tot 3 dagen na de 'piek' nog zwanger kan raken.Is die piek nou de eisprong?!Zo ja, beetje vreemd, aangezien ik altijd gedacht heb, dat je na je eisprong niet meer zwanger kunt raken?
Ingewokkeld allemaal he Carmen? Ik ben ook zo lekker onzeker wat mn ei betreft...en dan al die afscheiding.. Het zou handiger zijn als je afscheiding blauw ofzo is...dan weet je het tenminste zeker!
Hoi Meiden, Hier nog een keer mijn kaartje. Vanmorgen nog een keer getest met mijn man en binnen 3 minuten een streep. Mijn man: "Goh, volgens mij ben je toch zwanger". Dus ik ga naar de juli topic. Kom hier wel elke keer koekeloeren hoor! Gr, Butterfly
Gisteren dacht ik dat ik mijn eisprong gehad had, maar vandaag denk ik dat ik weer richting de zuidpool ga. Ik had gisteren zeker een dag waarop ik me niet zo lekker voelde (was ook zo). Was gewoon beetje verhoging. Alleen dat mijn slijm eggwhite was, vond ik toch wel raar. Dus we moeten weer aan de klus, want we zijn misschien toch nog op weg naar dat zogenaamde Superei. Vervelend. Hahahaha Fijne dag allemaal. Ik probeer vanmiddag weer even te reageren op jullie berichtjes. Moet zo naar mijn werk.
@Butterfly, nogmaals van harte gefeliciteerd! @Sonja,....wauw dat gaat me een ei worden! Straks hoor ik um hier zelfs knappen... @He Katootje wat naar... Ik hoop dat je eitje snel om de hoek komt kijken... @Friezin,...ik duim voor je! Spannend... @Ingiemoppie, zet hem op meid! Ik ben altijd blij als ik weer 'in de race zit'... @Roses, misschien heb je toch stiekum je ei wel al gehad? Hier mijn kaartje.... Zou dat mijn ei zijn geweest? En wanneer knapte ie dan? Gister? Dan maar wel hopen dat ik op tijd ben geweest... Dat is me dus nog nooit gebeurd...dat ik niet met mijn ei bezig was. Komt doordat ik niet lekker was, hubbie veel gewerkt had en dus bekaf was...en natuurlijk omdat ik ineens een vroeg eitje schijn te hebben.... : Ik gokte op het weekend, totdat ik gister ineens heel erg rekbaar slijm had....voor het eerst dat ik het zo goed zag! Maar ja,...ik ging gister wel heel laat pas slapen, en vannacht heel erg rot gedroomd... Zou dat ook nog wat met je temp doen? Nou, ik wacht het maar weer af..... Ow ja...dat is het natuurlijk....ik zit alweer in de wachtweken...boehoeboehoe... #-o
goeiemorgen tempies! @Butterfly; nogmaals van harte gefeliciteerd! @Nies en Marloes, nies heb je een metamorfose gehad?Staat je goed hoor zo'n baard, haha! Ja meiden, zou zeker leuk zijn als je aan de kleur van je pies je gesteldheid kon afmeten.Ik denk nu alleen maar aan die kleverige klodder op 3dpo, ga er dus vanuit dat mijn ei is gestorven, word ik ook niet teleurgesteld als mijn ongi weer komt... Marloes, voor jou nog steeds spannend he?duimduim! Sonja: lekker doorklussen meid! SandraK:ik zou nog ff klussen voor de zekerheid! Nou, mijn kaartje. Die verhoging heb ik altijd, dus ik zoek er niks achter.
@Butterfly: veel plezier bij de juli mama's! mijn kaartje van vandaag: een gestippeld kruis.... en waarom: FF heeft het gestippeld gemaakt omdat het lang duurt voordat ik een posi test in mijn handen heb.... ach ja we wachten netjes af. oh ja.. heb natuurlijk wel even geprobeerd als ik nu inzet dat ik wel een posi test had, dan wordt mijn kruis weer gewoon...
Carmen: temperatuur ziet er mooi hoog uit! Marloes: het blijft spannend bij jou *duim* Sandra: durf het niet te zeggen, alstie morgen nog hoger is dan denk ik het wel! Gr, Nimra