Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi friezin. denk toch dat je de laatste moet aanhouden.........ppfff meid ik duim en blaas voor je hoor.........

Maar nog geen voorbodes?

Twinny

2. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ben lang niet hier geweest, omdat ik (ik zal het maar eerlijk bekennen) erg zenuwachtig word van het in de gaten houden van mijn chart. Maar ik zit in een hele vervelende situatie nu: Als ik niet zwanger ben, dan kan ik met antidepressiva beginnen, maar dan is het beter dat ik voorlopig ook niet zwanger raak. Als ik wel zwanger ben, dan moet ik wachten met de antidepressiva tot de eerste twee maanden voorbij zijn, i.v.m. de ontwikkeling van ons kindje. Wat een onmogelijke keuze hè!

Dus lieve vrouwen, vertel het me: Zie ik er zwanger uit?

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Opnieuw proberen voor mijn kaartje :)

Liefs

Sylvia

bedankt Nies!

4. Sheila82

Maar nu alleen nog: hoe komt het dat ie zo klein is? Ik zie bij Belle dat ie veel groter is, kan dat bij mij ook en hoe?

Liefs

Sylvia

(ik ben wel vervelend met mn vragen haha)

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Belle: daar is nu nog niets van te zeggen. Je zit pas 8 dpo. Heb je mijn reactie op he depressie topic gezien? Is wel de moeite waard om daar even achter aan te gaan...ik ben daardoor enorm gerust gesteld.

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Belle, meis jij stelt wel een hele moeilijke vraag.
    Tuurlijk moet je om jezelf denken en aan de medicijnen gaan als dat nodig voor je is.

Als je mijn mening zou willen weten, zou ik zeggen wacht die paar dagen nog af.
    Ik zeg niet dat jouw kaartje een zwanger kaartje is, dat weet ik ook niet.
    Maar het ziet er niet hopeloos uit.
    Die medicijnen duurt toch altijd een tijdje voordat ze aanslaan?
    (dat begrijp ik tenminste van mijn moeder)
    Probeer die paar dagen ook nog vol te houden meis.

Heel veel sterkte,

Groetjes Monique

7. Sheila82

Helaas lukt het niet echt..jammer.

8. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ik heb inderdaad de tweede temp aangehouden.
    Tot nu toe geen voorbodes. Houden zo.

Bedankt voor je mening

Groeten van Friezin

9. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    Heb ik gezien ja. Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar de poli van het psychiatrisch ziekenhuis in mijn stadsdeel. Mocht ik niet zwanger zijn, dan ga ik mijn psychiater zeker aansporen contact op te nemen met dokter Zwarts van het Bronovo. Ik heb namelijk helemaal geen zin om mijn kinderwens na veertien rondes ineens een half jaar in de ijskast te zetten.

En natuurlijk weet ik best dat je op 8 DPO nog niets kunt zien. Ik ben alleen zo ongeduldig. ;)

10. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Amsterdam
    Biedt het programma dat jij gebruikt om je kaartjes te uploaden mogelijkheden voor fotobewerking? Want dan kun je het plaatje zo groot of klein maken als je zelf wilt. Ik verklein de mijne met ACDSee to 400 pixels (langste zijde) voordat ik 'm upload. Misschien lukt jou dat ook.

Succes!

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heb ik gezien ja. Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar de poli van het psychiatrisch ziekenhuis in mijn stadsdeel. Mocht ik niet zwanger zijn, dan ga ik mijn psychiater zeker aansporen contact op te nemen met dokter Zwarts van het Bronovo. Ik heb namelijk helemaal geen zin om mijn kinderwens na veertien rondes ineens een half jaar in de ijskast te zetten.
    quote]

Prima! Ik zou het ook niet trekken om mijn zw. schaps wens helemaal in de kast te zetten. Dr Holleboom van Bronovo heeft mij ook gezegd dat het krijgen van een babay ook niet voor iedereen een hele grote roze wolk is en dat dus beter dan (een hele lage dosis) antidepressiva kan slikken om geen stress te krijgen. Het voornaamste is dat JIJ je weer beter gaat voelen, dat is ook het beste voor het kind en voor het zwanger worden zelf!

12. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Hallo Dames,

Mijn naam is Tattie en ben nieuw op dit forum.
    Wil je iets over mij weten kijk dan even onder voorstellen daar sta ik bij onder de naam Tatiana.

Ik ben al vanaf januari bezig met tempen en weet dus ook wel zo ongeveer wanneer mijn eisprong is.
    Heb een cyclus die schommelt van de 26 tot aan de 32 dagen.

Hieronder laat ik jullie mijn teperatuurkaartje zien.
    Ben net uit de klusperiode en zit dus nu in de wachtperiode ofwel wachtkamer.
    We zullen wel zien wat ervan komt of niet natuurlijk.

Dit is de meest irritante tijd die er is.Het wachten dagen gaan niet snel genoeg voorbij,maar ik zal zeker niet de enige zijn die dat vindt.
    Ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte met zwanger worden.
    En jullie zien en horen mij vast en zeker vaker hier.

Doei Tattie***

13. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik wilde toch weer even mijn kaartje van vandaag plaatsen... de stijging lijkt wat door te zetten.
    Om 7.20 uur 37.0
    Om 8.20 uur 37.1
    Om 9.30 uur 37.2

Het worden spannende dagen!

[​IMG][/url][/img]

14. Sheila82

Helaas lukt een andere grootte niet gied, dan wordt ie onduidelijk.
    Dan doe ik het op die andere manier dat je hem aan kan klikken dan is ie nl wel wat groter.
    Toch bedankt@!

Liefs

Sylvia

15. Sheila82

http://img154.imageshack.us/img154/2497 ... d15oc0.png

zo dus.

Ik had dus vandaag een flinke daling. Ik heb nog geen vruchtbaar slijm. Wel steekjes gisteren en vandaag ook weer. Maar meestal heb ik wel duidelijk van dat draadjesslijm. Maar vorige cylcus daalde mn temp ook 3 dagen voor mn eisprong.
    Is dit bij jullie ook wel eens zo? Of hebben jullie meteen je ei als je temp daling hebt?

Liefs

Sylvia

16. Niet meer actief

Sylvia, ik verklein mijn kaartje altijd met Paintshop pro...waar verklein jij hem mee dan?

17. Sheila82

Met het programma Photo Shop..Ik heb echt heel weinig verstand van dit soort dingen.
    Ik weet niet hoe het komt dat het niet goed lukt.
    Maarja, als er erop klikt is ie ook wel duidelijk.

Liefs

Sylvia

Ik had dus 491 breedte gedaan, want anders ie te groot.

18. Niet meer actief

Syl...

Oke...dat doe ik dus ook...als je nou je kaartje ervoor hebt, je originele onverkleinde kaartje dus...dan ga je naar Colours...en dan naar increase color dept....en dan naar 16 million colours 24 bit...
    Dan ga je naar Image ...resize...pixelsize 421 x 285...dan op ok.

Dan naar file...export...jpeg optimizer...en zet dan je compressie op 20...dan op ok....

Zo doe ik het dus altijd...dan is ie goed op grote en leesbaar!

19. Sheila82

Nou, ik heb het toch nog een keer geprobeerd. Volgens mij is ie nu wel goed want hij is wel duidelijk...

Liefs

Sylvia

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ik verklein mijn plaatje nooit, ik knal hem altijd meteen op imageshack en die staat ingesteld op 640x480 (for messageboards) en dan neem ik altijd de tweede link.
    Hoef je ook geen IMG knop te gebruiken ;)

Deel Deze Pagina