Tattie, Ik herken je gevoel hoor meis. Had ik in het begin ook, maar gewoon elke dag blijven komen, je komt er vanzelf wel tussen Zitten echt lieve meiden hier, ze hebben mij ook zo ontzettend gesteund. Komt voor jou vast ook wel goed. Groetjes Monique
Tattie WELKOM op dit fantastische forum.. Monique heeft gelijk hoor. Als je hier vragen hebt, dan worden ze beantwoord. Als je je klote voelt, steunen ze je En als je je happy voelt, zijn zij ook happy voor je. Warme groeten van Friezin
Tattie: ook van mij welkom hoor! Ik doe meestal smorgens een rondje, maar zit nu nog niet echt bij mijn ei (ongi net afgelopen) en dan post ik weinig. Ik temp al een tijdje en het is echt een heel leuk deel van dit forum, qua meiden dan he, want soms doen de temps niet leuk mee! Gewoon elke morgen je kaartje plakken en dan gaan we er die met z'n allen beoordelen hahahahaha
Tattie je bent van harte welkom hoor! Ik heb hier een tijdje elke dag rond gehangen maar heb "het zwanger worden"even op een laag pitje gezet... Kus, An
Goedemorgen Dames, Heeeeee, dat is gek. Meestal zijn er al andere dames die hun berichtje al eerder plaatsen als mij. Nu ben ik die eerste. Jippie Maar ik ben niet helemaal gek hoor. Ik duik er lekker nog even 2 uurtjes in. Het is weekend. Een dag om even te relaxen, na de hectiek van de week. Maar goed, Hier is mijn kaartje. Nog geen eisprong. Alleen een achtbaankaartje. Hij zal wel weer zo'n beetje rond dag 18 liggen net als de voorgaande periodes. Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen dames! Avalon, duik jij maar lekker je bedje weer in, hihi!Ik moet zo werken Heb je als je in een winkel sta helaas! @Marloes, mocht je vandaag weer testen, mijn duimen draaien overuren!Succes! PPPPPPPPPPFFFFFFFFFFF!Zo, nu wordt er vandaag niemand ongi! Zijn er nog meer testers?Veel succes! hier nog ff mijn kaartje, zit te wachten op een 'butterfly'dip
Carmen; hij gaat mooi omhoog! Houden zo... Hier mijn kaartje weer, wat ondertussen al een hele KAART geworden is..
hier mijn kaartje weer! De ongie lijkt nog niet door te zetten! Kom af en toe wat bruinige afscheiding tegen! Heb wel hevige krampen maar kan nog geen ondekken! pfff waarom zet het niet door! @ marloes---->>> Meid ziet er nog steeds goed uit! @ Carmen---->>> Jou kaartje ziet er ook SUPERR uit meid houden daar he Liefs Pearly
Zo daar ben ik dan ook weer zal gelijk met jullie meedoen hier komt mijn temperatuurkaartje. Doei Tattie***
Goedemorgen dames, Ik kom ook weer eens even kijken en mijn kaartje plaatsen. Ten eerste: Tattie, van harte welkom hier en klep er maar rustig op los, doen wij ook @Pearly...jeetje, ik hoop voor je dat die door gaan zetten, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. @Marloes...mooi kaartje hoor! Heb je vanochtend nog getest? Ik geloof dat je dat vandaag wilde doen? @Carmen31...nou is het de kunst om die temp zo mooi hoog te houden, of wil je toch per se eerst die dip? @Avalon...als je temp nog twee dagen zakt, komt je eitje er vast en zeker aan. Goed klussen meid. Ik weet dat ik nu een heleboel dames vergeten ben, maar jullie zijn ook met zovelen, ik kan het gewoon niet meer bijhouden. Veel succes allemaal deze ronde! Hier mijn kaartje: Ik heb vandaag mijn kruis gekregen, zit nu dus officieel op het wachtbankje. Groetjes, Jaycey
veel succes met wachten! tattie; leuk dat je mee komt kletsen... en nu op de wachtbank... oh ja..heb geen test gedaan..
Knap van je hoor. Wanneer ga je testen? Of wil je dat pas na het weekend doen? Spannend meid. Ik duim voor een positieve test.
Bedankt voor het blazen! Zoals het er nu uit ziet heb ik twee dagen na de positieve ovulatietest pas mijn ei gehad. Gisteren dus. Nu maar naar de wachtbank en.... [-o< [-o<
Hoi Katootje, spannend meid. Hoe is het met het "klussen" gegaan? Viel het mee deze keer? Ik hoop voor jullie dat het deze keer harstikke raak is.