Aangezien het andere topic aardig lang begint te worden en voor nieuwe tempende dames niet door te komen, beginnen we opnieuw. Dit topic is dus voor temperatuurkaartjes en vragen daarover. Probeer wel on-topic te blijven (kwaaltjes en andere zaken liever uitgebreid bespreken in de NOD topics) Tips and Trics: 1. Neem elke dag je temp op hetzelfde tijdstip 2. Begin met tempen op dag 1 van je cylus (ben je een gevorderde weet je wanneer je kunt tempen) 3. Temp bij voorkeur rectaal, dat geeft de beste temperatuur 4. Probeer ook op je afscheiding te letten.. deze kan je ook meer inzicht verschaffen in je vruchtbare periode. Waar kan ik mijn temperatuur bijhouden? 1. Natuurlijk op papier. 2. www.fertilityfriend.com Hoe krijg ik mijn kaartje hier 1.Sla je kaartje op je computer op. 2. Ga naar www.imageshack.us 3. Volg de stappen. 4. Neem de allerlaatste link die gegeven word. 5. Typ en bericht.. gebruik de IMG knop .. dan de link.. en weer IMG Nog even een laatste tip.. als je je kaartje bij imageshack upload.. even eerst verkleinen voor het showen op forums! grote plaatjes nemen veel ruimte in op de server! Nog vragen? Stuur een pb naar 1 van de oude rotten van het tempen, die kunnen je vast wel helpen! Tempze!!
Nou, ik heb de eer om als eerste hier mijn kaartje te plaatsen. Bij deze. Fijn dat er weer een nieuwe topic is, wat kunnen wij schrijven met z'n allen zeg. Voor iedereen veel succes deze ronde. Groetjes, Jaycey
Me2: Jeetje, meid...heel veel sterkte gewenst en voor je huggie! Ach, misschien heb ik ook wel op dag 16 mijn ei gehad. Vind het alleen wat raar gezien mijn wiebelende templijst (wat ik nog niet eerder heb gehad) en omdat ik het wat raar vind dat het paar dagen daarvoor mijn bmm zo week etc voelde. Het is in ieder geval een kaartje wat ik nog niet ken van mijzelf... Weet je, zal ws ook wel komen omdat ik er veel mee bezig ben. Liefs Sweewy
Ik ga heel erg mijn best doen!!! Ik heb er een goed gevoel over, maar ja, dat wil ook niet altijd iets zeggen. Ik zie in je banner dat je over een week ook mag gaan testen. Heb je er een goed gevoel over? Groetjes, Jaycey
Hallo dames Toch wel fijn dat er een nieuw topic is geopend. Nu ga ik ook es mee doen Istie gelukt???
Thanks, bij jou is het ook spannend, zie ik aan je banner. Ben jij goed in het wachten met testen? Of ga je al voor je NOD testen? Ik zal voor je duimen.
In het vorige topic van de tempkaartjes, vertelde Me2 dat ze tijdens haar vakantie een mk heeft gehad, met 9 weken.
jacey ziet er goed uit,nu hoog houden. Me2 heel veel sterkte en kracht toe gewenst ook voor je mannetje. hopelijk ben je snel zwanger en gaat het dan wel goed,volgens mijn pendel komt het helemaal goed ,de uitslag heb ik je al gestuurd,denk dat je het al wel hebt gelezen liefs sonja
Neeeee!!! Oh helemaal overheen gelezen... Wat erg zeg.... Me2 als je dit leest, wens ik jou en je man heel veel sterkte toe.... Heel veel liefs Britt
Tjonge Me2................sterkte voor beide... Nou ik voel me ei krampjes opkomen..mijn ovu test gaf vandaag een dikke streep aan maar ik denk nog niet me piek............... Ik test morgen gewoon weer als ie dikker is weet ik het gelijk zeker en is het aftellen zo een beetje begonnen............ ik ga lekker me bedje opzoeken....................(vannacht gewerkt en maar 4 uur geslapen daarna ) fijne avond en hopelijk weer veel fijn nieuws morgen.......
Me2, heel veel sterkte voor jou en je mannetje Jaycey, mooie stijging! Hierbij ook weer mijn kaartje, Ik heb mijn kruis gekregen zoals ik al verwachtte!!! Nu wordt het weer afwachten
nog een keertje mijn kaartje heb geprobeerd test in te vullen maar er staat ook blood + en - iemand enige idee wat dat betekend
Veel succes Zanoni !!! 'k Ga weer heel hard duimen !!! Duidelijke temp hé Wondertje !!! Ga het nu maar geloven ! Je bent echt zwanger hoor !! Get used to the feeling !!!
oh ik heb gister middag ook niet meer gelezen m2 wat k*t oh leef met jullie mee sterkte meid jacey mooie temp zeg zanoni mooi kruis nu lekker hoog blijven hier mijn kaartje heb jullie hulp met blazen ff nodig hoor anders begin ik er niet meer in te geloven meiden die mogen testen succes toitoitoi