hannah, dat geeft niet hoor.Mijn temp was deze ronde in het begin ook veel hoger dan normaal, maar je zult zien dat hij vast weer omlaag gaat!Temp tijdens je ongi is niet zo belangrijk!
Oké...... Vond het alleen zo gek want ik heb altijd heel lage temp juist na mn ongi. Maar we wachten het wel af... Hoe is het met jou? Duiveltjes al gearriveerd?
Hallo, ben even in paniek. Ik verlies vaginaal wat bloed, het loopt er niet uit maar toch , ben serieus verschoten, wat mag ik me hierbij voorstellen?
Moi? Wordt niets deze maand. Vraag me serieus af of ik het nog kan opbrengen om verder te gaan. Stoppen is definitief "no kids". Het hele gedoe rondom die inseminatie wordt mij teveel. Het contact onderhouden met de donor, bepalen wanneer...hij komt hier, woont zover weg dat het hier nog gedoneerd moet worden. Hij blijft hier daarom ook eten...
He verdorie Katootje, het is ook allemaal niet niks, maar je kaartje is toch nog hoopvol! Niet meteen treuren! Die afgrijselijk spanning rond die inseminatie kan ik begrijpen! wat moet dat vreselijk zijn. Donatie moet nog bij JULLIE thuis gebeuren en dan de stress vooraf, WANNEER de insem. moet plaatsvinden....Is het misschien een hele gekke vraag om niet een donor dichter in de buurt te zoeken?
Zo op het oog wel, maar ik voel het zelf al aankomen. De zeurende hoofdpijn etc. Dus nee, deze ronde niet. Voelt gewoon heel anders. En nee Me2, die vraag is niet gek. Alleen de oplossing is moeilijk...deze man is donor bij een spermabank, wordt dus regelmatig onderzocht op van alles en nog wat. Vind zo iemand maar? En of het beter is iemand hier uit de omgeving te hebben...? Ben je later misschien ook weer steeds "bang" om hem tegen te komen. Lijkt me een erg ongemakkelijk gevoel.
Zico, een beetje bloed 9dpo kan goed teken zijn hoor!Je hebt een mooie hoge temp.Innestelingsbloeding misschien!Ik ga voor je duimen!
hallo meiden Zag aan een paar kaartjes dat bij een aantal de duivels gearriveerd zijn of snel zullen arriveren..........balen meiden, maar heel veel succes in de volgende ronde.... Jaycey: nee meid, dat was niet de bedoeling........ ben je al ongi? Niet opgeven hoor....... Zico: kan het een innestelingsbloeding zijn? Toontje: proficiat met je kruis! Katootje: en is het ziekenhuis geen optie? Misschien kunnen zij wel het zaad van je donor invriezen? Ik zou het eens navragen als ik jou was? Alle andere heel veel succes........ Twinny
ppff dat vind ik discriminatie van de eerste graad. Je bent nog vruchtbaar, je hebt donorzaad ......... waarom zou je dan niet in aanmerking mogen komen voor IUI....ggggggggrrrrrrrrrr..... En de optie om naar Belgie te gaan voor een anonieme donor, zoals wij? Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar is dat misschien een optie? Of misschien kan je ziektenkosten verzekering helpen bij de bemiddeling met een ziekenhuis die wel wil? Gun jullie zo een kindje! Twinny
@ Twinny. Hartstikke lief van je meis! Maar ook België kent zijn grenzen. En daar zit ik ook al op de valreep. Het grootste probleem blijft de tijd. Eer dat ik daar binnen ben en de nodige onderzoeken heb gehad zijn we x rondes verder. Gunstiger dan wat we nu doen kan niet. Inmiddels zijn we ook nog bij de Uroloog geweest. Hij wil meewerken bij een eventuele hersteloperatie. Of dit vergoed wordt? Dit is een microchirurgisch verhaal en stinkend duur. (het is een tweede hersteloperatie) Hij gaf wel aan dat de kans erg klein was dat het goed kwam. En dan nog. Voor hoelang dan weer? Ik denk dat ik maar heel dapper moet proberen te zijn. Maar het wordt steeds moeilijker.
JA, jeetje Katootje, had ik nog niet eens aangedacht dat een donor in de buurt ook niet alles is en dat het in het ziekenhuis "niet meer kan". Pfffff, ik probeer maar met je mee te denken, maar jullie hebben natuurlijk alles al helemaal tot de bodem uitgezocht...... De eerste ronde was meteen raak (en wie weet nu ook weer!) Zou dus niet meteen opgeven na deze poging!
Yep. Dat is dan ook het enigste positieve waar ik me aan vast houdt. Het was de eerste ronde raak dus het kan nog...pfff.
WHAAAAAAAA..... Mirre ff tussendoor! Sandra...schrik me rot Vandaag vanaf vanmorgen niet online geweest..check ff en zie ineens bij zwangerenkaartjes SandraK staan haha dach Bingo voor San! Snel kijken ....was het alleen maar ff vertellen dat de meiden verkeerd zaten hihihi. Mirre