Hhahahahhaaa..... Daar had ik helemaal niet aan gedacht...dat dat te zien zou zijn...hahahahahaa... Sorry voor de schok meis....maar nee.....ben nog ongerept... 8)
Ik ben vanmiddag ook weer bij de gyn geweest. mijn progesteron was wel iets verhoogd, maar voor na een eisprong te weinig. mijn lh was ook iets verhoogd, maar niet genoeg het kan heel misschien zo wezen dat ik wel een eisprong gehad heb, en dat de lh van vrijdag daarom zo weinig aangeeft, maar dan klopt de progesteron niet, die had dan al hoger moeten zijn. mijn temp is inmiddels wel iets verhoogd, maar ook nog niet denderend. jee wat klinkt dat erg zo zeg pff. dus eigenlijk weten we nog niet veel. we moeten nu 14 dagen wachten, of mijn temp blijft hoog en word hoger en dan mag ik testen, of mijn temp zakt en ik word ongi en dan nog een cyclus clomid 50. of er gebeurt helemaal niks en dan moet ik 8 januari weer naar hem toe. hij wil nog 1 keer clomid 50 proberen en dan wil ie over naar de 100. maar liever wil ie dat niet. dus het is afwachten nu
sandra ik was de enige die verkeert zat, maar dat had ik al gemeld, foutje sam mv kylian dan maar hopen dat je pendel van sonja goed is.
Hahaha, het was mij ook al opgevallen Sandra! Ik meteen kijken ik denk ja! Bingo voor Sandra, maar helaas.....We duimen wel gewoon door hoor! Sam: wat een ellende zeg. Nog geen duidelijkheid...Waarom wil je gyn niet naar een hogere dosis? Heb je Kylian ook met behulp van Clomid gekregen?
me2, voor kylian zijn we 3 jaar bezig geweest, eerst clomid, dat hielp niet, toen ene operatie, daarna puregon en pregnyl. toen IUI en daarna eindelijk zwanger. hij wil nu nog niet naar de 100 omdat dat ook je baarmoederslijm dikker en stugger maakt en dus moeilijker innestelt.
nee, omdat je lichaam verandert na een zwangerschap beginnen ze eigenlijk weer van voor af aan. wat toen niet hielp kan nu dus wel helpen
Lieve Sam, Hè verdorie! Had toch zo gehoopt dat het wel goed was...... Balen meis. Ik duim nog voor je hoor....... Ooit komt dat wondertje er voor ons! Dikke knuf!
Hey dames, Hier nogmaals ff mijn kaartje, aangezien dit alweer een aantal pagina's terug is.. @ Joanney: ik heb meteen na elkaar getempt, met 2 verschillende thermometers..uitslag 37,0C...dat gaf ie meteen aan, en met de tweede thermometer ook alleen maar 37,0 (totdrie keer toe) en deze thermometer is gewoon goed, hij geeft ook nog gewoon andere temps aan, dit heb ik nl nog geprobeerd een half uur na het opstaan en aankleden.. Dus nu klopt mn temp gewoon zo..nu hopen dat ie zo hoog blijft of hoger wordt... Liefs Sylvia
Nu gelukkig wel he Zico Ben er ook helemaal blij mee...nu weer op naar morgenvroeg..hopen die ie weer zo goed is Jij zit ook wel flink in de hooooogte he Zico Liefs Sylvia
lieverds, echt het maakt nie zo veel uit hoe je temp er nu uitziet... het gaat wat interesant worden als je langste lutheale fase voorbij is!
precies al je overtijd bent! Sorry hihihi lutheale fase is de fase tussen ei en menstruatie. Als je daar overheen gaat en je temp blijft hoog dan is er wat aan af te lezen.. nu echt niks.. helaas. tis echt een tool voor je eisprong.
ja daarom gebruik ik hem ook een beetje om te kijken of ik wel een ei sprong heb.... en natuurlijk ook om te kijken of ie hoog blijft...als die erg zakt weet ik ook gelijk wat ik een beetje kan verwachten. bedankt voor je uitleg meid.
Maar als ie dus op een gegeven moment daalt dan komt je ongi? Ik blijf gewoon wat hangen nu op 36,7 (na een tijdje op 36,9 met 2 piekjes boven de 37)... maar op een klein beetje bruinverlies nu al 4 dagen komt er steeds maar niets.... Hoe zit het trouwens met de temp als je een korte nacht gehad hebt?
jippieeeee!Mijn ongi is vanavond doorgebroken!Dat ik daar ooit blij mee zou zijn!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!Zonder thermometer!(Ik hoop dat ik dat een hele cyclus volhoud, hihi) En ik heb voor het eerst 2 gelijke cyclussen achter elkaar!