Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Carmen:Dat is fijn! Nu kun je eindelijk met een volgende ronde beginnen. Ik duim voor je!

2. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ben weer terug na een weekendje weg!
    Mir en Joaney, van harte meiden!...Helemaal te gek!
    Voor alle meiden die ongie zijn geworden...* big Hug *
    En voor alle klussers en wachters....succes!

Mijn tempkaartje is vooralsnog niet echt veranderd...vanmorgen de hoogste temp van de afgelopen week...

Dus ik weet nog niks en FF blijkbaar ook niet :(

3. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hallo dames,

Nog even een vraagje over FF. Wat zegt de horizontale rode lijn precies?
    Dacht altijd dat deze lijn je gemiddelde temperatuur aangaf, maar als ik zo eens rond kijk hier dan klopt dat ook niet.
    Sommige van jullie hebben bijvoorbeeld een horizontale rode lijn op 36,3 graden terwijl bijna alle dagen voor de eisprong hoger ligger dan die 36,3 graden.
    Wie kan mij dit uitleggen?

Thanks alvast.

Gr. Dolfijn

Ps. Hieronder ook nog even mijn kaartje. Ben er bang voor dat de :evil: :evil: vanavond of morgen gaan komen.... Veel kramp en verder geen symptomen...Op naar ronde 4 dan maar?

4. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    dolfijn je bent gewoon warmbloedig geeft niets na je ei blijf je mooi boven de rode lijn.
    voor de ei is je temp lager dan na je ei.
    gisteravond heel veel steken bij mijn baarmoeder, de pijn is nu minder. zou mijn ei vanacht gesprongen zijn ? of als alle pijn weg is.

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier mijn kaartje....

Zit me nu toch af te vragen wanneer nou mijn eitje was....
    Want normaal word ik ongi bij zo'n 12 DPO.....nu dus.... :rolleyes:
    Of het moet toch dag 16 zijn geweest... :-k

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    goede morgen lady´s hier mijn kaartje die lekker wat omhoog gaat.

7. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen Dames,

En weer even mijn kaartje. Het is spannend. Gelukkig weer een tikkie gestegen. Heb nu met 2 verschillende thermometers gemeten en de nieuwe gaf 36,9 aan en de 'oude' 36,88.

Iedereen die geblazen heeft : DANKJEWEL :)

Fijne dag allemaal.

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Uitstel van...?

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    dat hoeft toch nog niet katootje je zit nog keurig boven de rode lijn.
    xxx

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Goedemorgen,

Mijn temp is nu weer goed, 37,0 c :)
    Nu moet ik wel zo hoog blijven tot mn nod en na mn nod..:)
    Spannend!
    Oja, vandaag gaf FF ander kruis aan, mn ei een dag later en dit klopt wel beter zo. Want eerst gaf FF voor mn positieve ovutest al een ei aan...
    Zelf denk ik nog steeds hem op donderdag gehad te hebben maarja...we wachten het af....dat is wel lastig als je niet helemaal precies weet wanneer je ei is geweest....maar dan moet ik dus van de uiterste nod uitgaan...

Mn Nod is of: 6 december
    7 december
    8 december
    9 december

Zelf denk ik dus 7 december..... (9 decmeber denk ik niet, want dan zal ik mn ei zaterdag gehad moeten hebben...aan mn temp gezien zou dit kunnen maar heb zelf niks gevoeld en woensdag had ik posi ovutest, donderdag was deze alweer nega....maar donderdag en vrijdag gaf Persona wel eisymbool aan...al was het streepje op de test van persona wel zo, dat het eigenlijk niet meer hoort bij je ei...dus rond woensdag donderdag lijkt me het meest waarschijnlijk...daarnaast heb ik woensdagavond ook een ferme pijn/steken gehad, dat ik even niet recht kon zitten, ik vermoed dus dat dat mn ei was....

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen all,

alles goed met jullie?

hairdresser, goed omhoog zeg

avalon, ziet er goed uit zeg, ik za ook nog even meeblazen

katootje, word spannend voor jou he.

sylvia, goed zo, mooie temp meid.

hierbij ook weer mijn kaartje en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb een kruis gekregen, dus waarschijnlijk toch een ei dan?
    ik hoop het zooooooooooooooo

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Sam mv Kylian: Thanxx :)
    Zo te zien heb jij idd je ei geha dja! Mooie tempverhoging!Ziet er echt netjes uit!
    Houden zo! :)

Liefs

Sylvia

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    :cry: :cry: :cry: Men temp is 36,9 vandaag maar ik vloei nog steeds een beetje mooi rood bloed..... Hopelijk stopt het tegen vanmiddag. Zou ik ongi zijn? Ben vandaag normaal gezien 10 dagen DPO ben misselijk, kan door het hele gebeuren zijn dat ik me niet lekker voel. Weet niet wat ik me erbij moet voorstellen.

14. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik wou dat ik het wist Zico. Je hebt zo'n apart kaartje. Moest je niet binnenkort naar de gyn?

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

jeee zico,
    ik zou het ook niet weten.
    sterkte joh

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Neen dat niet, ben bang dat deze ronde voorbij is, heb net gekeken als ik een volgende cyclus wil uitrekenen hoe moet ik dat dan doen, heb 49 dagen vorige cyclus gehad en nu 24 dan, hoe kan ik dit nu berekenen, wordt er hopeloos van.

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @aly, het zou inderdaad je ei geweest kunnen zijn, maar die piek op dag 10 staat er ook niet voor niets. Misschien een innesteling?

@sandraK, jij maakt het spannend zeg! En dan ga je vandaag ook nog eens stijgen! Hihi sterkte met wachten! Ik duim in ieder geval voor je!

@hairdresser, mooi omhoog! Nu daar houden he! Spannend

@avalon, jeeeeeeeeej je gaat omhoog! Goedzo en nu niet meer dalen he! Haha ik wil nog wel ff voor je blazen pfffffffffffff

@katootje, jeetje meis jij maakt het ook spannend, ook nog ff lekker stijgen. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen want ik gun het je zo erg! Succes met wachten!

@sylvia, jij gaat ook lekker, nog niet gezakt gelukkig en de temp daar houden he!

@sam, wow gefeliciteerd meis! Misschien kon je gyn dat eitje niet zien?je hebt er in ieder geval goed gebruikt van gemaakt dus ik ga voor je duimen, ik hoop zo dat het je is gelukt om dat eitje te klutsen!

@zico, jeetje jij zit nog steeds lekker hoog, en ook nog steeds vér boven die rode lijn. Ik weet niet wat dat bloed kan zijn, ik ga in ieder geval voor je duimen meis, succes met afwachten!

Hier mijn kaartje voor vandaag, ben een klein beetje gestegen hihi. Heb gister mn thermometer even goed getest en hij doet het toch echt haha.

18. Niet meer actief

Mogguh meiden!

Nou eindelijk gaat ie omhoog...hopelijk morgen nog een beetje!

Jippieeeeeeeee!

Effe terug lezen!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he niesje ziet er goed uit. flink geklust al deze maand. Ventje laat het hier een beetje afweten is al een hele tijd aan het snotteren dus om de dag halen we deze maand niet, door die vloeiing avel niet. Hopelijk stopt het , heb er een serieuze dip van .

20. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Goedemorgen Meiden,

Nou de bom is ontploft en de explosie is geweldig.
    Hier zijn vandaag dan eindelijk de :evil: :evil: gekomen gelukkig.
    Ik kan weer gaan tellen en op naar de volgende ronde.
    Vanmorgen was mijn temperatuur 36.7 graden.
    December (cadeautjes maand) here i come!

Mijn nieuwe NOD-dag zal zijn 26 december.

@Carmen Ik ga met je mee naar December,we gaan nog steeds zo'n beetje gelijk op.Leuk hoor en nou nog tegelijk zwanger????? ;)

Nou nog even mijn kaartje hieronder niet dat hij interressant is hoor maar toch.

Doei Tattie***

Deel Deze Pagina