Aaaaaaaaaaah Tattie, balen wijffie! Maar je weet wel waar je aan toe bent, das wel weer fijn! Mijn duimen draaien hoor...hopelijk worden er in December heel veel kindjes verwekt! Let it snow..Let it snow..Let it snow..
Blijkbaar is mijn VIP bij Fertility Friends afgelopen en kun je derhalve geen kaartjes meer maken. Hoe hebben jullie dit opgelost? Melanie
zonder vip kan je ook gewoon kaartjes maken! alleen de extra opties zitten er niet meer op. @tattie, he balen meis! december wordt cadeautjes maand he!
goedemorgen meiden, Hier mijn kaartje weer! vanmorgen 36.4! Heb normaal deze temp zo rond mijn eitje? Ben dus erg benieuwd wat mijn temp deze maand gaat doen als mijn eitje op komst is! Pff iedere maand weer een verrassing dat tempen! Liefs Pearly
ik heb net de verloskundige gebld van het ziekenhuis en ze verteldde me van enkele dagen nog te wachten als het bloeden blijft en toeneemt dan mag ik het als ongi nemen anders gewoon doortellen als dit niet zo het geval is
Vanmorgen mijn temp toch weer een 0,1 graad naar beneden dus ga er maar vanuit dat ik rond dag 3 in mijn nieuwe cyclus zit. Tot nu toe alleen nog maar spoortjes rood bloed te vinden tussen wat kleine beetjes oud bloed.... nog niet overtuigend ongi maar tja je moet toch wat he... Als deze cyclus ongeveer hetzelfde is hoop ik volgend weekend mijn eisprong te hebben en dan rond 28 dec mijn NOD... nog net voor het eind van de maand! Groetjes en iedereen maar weer succes deze maand.. dat de sint en de kerstman maar veel mooie cadootjes mogen brengen! als er nog iemand voor mij wil pendelen dan graag een pb sturen... ben namelijk wel erg benieuwd
mijn kaartje tot nu toe ,hij blijft deze maand erg stabiel,vergeleken met afgelopen maand het leek wel een 8baan
Mooi Sonja! Ziet er erg goed uit! Melanie: zonder VIP kan je ook gewoon kaartjes invullen. Katootje: mijn duimen draaien overuren! Sandra: aan de hand van de lengte van je vorige cycli lijkt het me dat je ei inderdaad later is geweest. Voor alle mensen die de duivels op bezoek hebben: dikke knuf! Alle wachters en klussers: succes! Hier mijn kaartje. Eitje is gesprongen. Zit ook weer op de wachtbank....
Hoi meiden, ik zit nog even hier met spanning mee te kijken... mag wel he.. @nies: Thanks, maar wat heb jij een lang kaartje zeg... heb je ook een idee wanneer je ei is geweest, of ben je bang dat je geen eisprong hebt? @aly: Ik hoop dat je eitje geknapt is, en dat ie bevrucht is! @sandra: Zo aan je kaartje te zien zou het ook best wel eens op dag 16 geweest kunnen zijn. Wat spannend zeg, heb je al devils gezien? @hairdresser, sam, avalon, sylvia: Julllie gaan mooi omhoog! @tattie, balen meis, hopenlijk meer succes de volgende rond! @roses: Hij stijgt vast wel nog hoger hoor! @katootje: ik duim me rot... ik hoop het zo voor je! @zico: Hopen dat je mag doortellen! Dat bloeden is ook erg frustrerend natuurlijk.. @Pearly, wat zal jij het dan koud krijgen voor je ei @brigitte: Ik hoop dat jou cyclus snel weer een beetje op orde is! @sonja: Mooi kaartje! Liefs, Jo.
Het zal er vast wel op neerkomen ja... Maar toch vreemd hoor...ik had deze maand voor het eerst echt vruchtbaar rek-slijm... Op dag 11 dus.... Enm op dag 17 zo'n slijm-dot..maar niet rekbaar...(eet smakelijk weer...) Ook al meteen gevoelige borsten na dag 11...dat is bij mij altijd after-egg-sign... Vorige maand had ik dat dus pas na dag 18....en dat klopte... netjes 12 dagen later ongi... Maarrrrrrrrr...ik wacht het gewoon af! Ik heb het toch loeidruk met onze kerst-actie voor arme gezinnen....dus ik vermaak me wel!
goede morgen meiden San: ik hoop voor je dat het dag 11 was, want dat wordt het nu wel erg spannend he. Ga er echter maar voor het gemak van uit, dat het later was en dan gewoon testen 12dgn na die dag. De duivels blijven gewoon weg hoor meid, ik gun het jullie zo....... Katootje: ik had ook een dipje op dag 10/11 hoor en daarna weer omhoog......kom op meid, ik ben hard aan het blazen..... Sonja: ziet er mooi uit meid, we duimen heel hard hier...... Zag nog meerdere mooie veel belovende kaartjes voor de nabije toekomst. Nies: en nu alleen nog maar stijgen hoor meid, misschien krijg je dan nu eindelijk je ei! Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes met klussen en afwachten....... Twinny
Hoi meiden, hier mijn kaartje. Ik kan op mijn werk even niet meekwebbelen i.v.m. drukte. Ik lees vanavond wel even bij. Groetjes en knuffels voor iedereen. Mijn temp is voor het eerst erg gelijkmatig. Denk dat ik morgen kwa temp naar beneden kelder. Is normaal op dag 8 en dag 16. Maar nu pas op dag 9 eerste lage temp, dus denk dat eitje dan ook een dag later komt.
Hoi welke temperatuur is normaal voor nu? Ik zit op dag 24 van me cyclus. (26 dagen) Me temp was eerst constant 37,2. Gister 37,3. Vandaag weer 37,2. Wat zegt dit? Kan donderdag, 30 november, me bloed laten testen op HCG. Hoop dat de wegblijven! Groetjes Marjo
Nou dames, ik had afgelopen week de hele week temperatuur onder de 37. Soms wel 36,9 maar de laatste keer dat ik heb getempt op zaterdag 36,6. Laag, dus zwangerschap uitgesloten. Maar nu is het inmiddels een dikke week verder en behalve wat spotting gisteren zit ik alweer op dag 35... de cyclus duurt deze keer wel heel erg lang... ik zit er meer mee dan ik dacht. Heb voor alle zekerheid getest en die was negatief.... wat moet ik nou doen... alleen maar wachten?
Terese, ben je al is naar de huisarts geweest? wie weet kan die je verder helpen of evt doorsturen. want elke keer zo een lamge cyclus is ook niet niks en als je nu al op dag 35 zit. of evt nog een paar dagen wachten en evt dan nog maals testen. sterkte
Pfff, balen San......Ik heb het gevoel dat we hier nog maar met een heel klein aantal zitten op het temp forum die er al vanaf het begin bij zijn....ik vind het nu wel eens onze tijd worden!
Ik eigenlijk ook wel es ja... Weet je? Ik wil gerust wel wachten hoor....als iemand me maar kon vertellen dat het er gerust nog wel van komt...