wij zitten in ronde 9. Hubbie heeft vorig jaar een herstel operatie gehad en sinds maart weten we dat we aan de klus kunnen. Ik temp omdat ik anders niet weet wanneer mijn eisprong is (samen met ovu testen). Ik voel hem namelijk niet, zoals vele anderen. Het geeft me meer inzicht in mijn cyclus.
nou meiden ga voor jullie duimen hoop dat het voor jullie allemaal raak is deze maand. nog even spannend, maar ik geloof er in hoor.
Muuske: je temp zegt op dit moment nog niet veel.. pas als je overtijd loopt en hoog blijft is er wat van te zeggen.
Voor ieder die van vergelijken houden: ik heb mijn zwanger tempkaartje toegevoegd bij het topic tempkaartjes zwangeren. liefs, Mir
Goedemorgen allemaal! @mir75, gefeliciteerd meis! geniet er lekker van. Ik ben de eerste volgesn mij! Hier is mijn kaartje, ben gestegen
goeiemorgen allemaal, ik hou het even kort want ben zoo misselijk en heb de binnenkant van de pot al bestudeerd Vraagje aan jullie gelijk; kun je 5 dagen na evt bevruchting al zwangerschapssymptomen krijgen? roses en hairdresser, goed hooghouden, ik blaas ff mee, blzan jullie voor mij PPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF sandra, niet lager gaan he meid, ook voor jou blaas ik PPPPPPFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Persoonlijk lijkt het me errug vroeg.... Maar er heerst ook buikgriep he...misschien heb je daar wel een slinger van? Sterkte meis...
hallo dames, @Sam: ik denk dat het ook nog te vroeg is voor de kwaaltjes..maar ik moet zeggen dat ik sinds gisteren s ochtends en s nachts ook misselijk ben..voel me verder niet ziek ofzo, misschien dat het van de eisprong komt? Ik heb dus geen idee hoe het komt maar vind het ook wel raar..beterschap meid! (ik moet nog 8 dagen wachten tot nod ongeveer) Mijn tempkaart van vandaag nog steeds hoog:
Spannend he! We lopen zo ongeveer gelijk! Ik wacht het maar af, als het raak is verwacht ik pas rond maandag de eerst kwaaltjes..maarja, die kwaaltjes hoef ik ook niet perse te hebben.. Toen ik vorige keer zwanger was (mk geworden..) heb ik er helemaal niet op gelet omdat we toen niet zo bewust bezig waren..natuurlijk wilden we heel graag dat ik zwanger zou worden, maar was net 2 maanden met pil gestopt en we hadden zoiets van: na drie maanden gaan we echt klussen....Dus waren er dolblij mee dat ik zo snel zwanger was! Nu hopen dat het toch weer zo snel gaat..en nu goed gaat..maar ik weet dus niet wat ik toen voelde voor mn NOd/tot mn nod... Afwachten dus! spannend! (te spannend..) Liefs Sylvia
Roses: blijft gek kaartje! SandraK: nee hè......! Omhoog met die handel! Ik blaas PFFFFFFFFFF Katootje: je temp is toch niet zo laag? Heb je ook andere symptomen van de duivels. Ik help mee de deur dicht te houden! Hairdresser: niets aan de hand. Morgen gewoon weer omhoog! Sam: lijkt me wat vroeg voor verschijnselen. Heb je nou al definitieve uitslag van de gyn of je nu wel of niet je ei hebt gehad. Zo te zien wel, maar de fm blijft toch curieus... Sylvia: houden daar! Ik kan me ook niet meer herinneren hoe ik me volede toen ik zwanger bleek te zijn na het ei tot NOD. Ik weet wel 1 dag voor NOD misselijk (dacht komt van de wijn van die avond ervoor) en rare steekjes en rommeltjes in m'n buik.. Melanie: Lekker verder omhoog! Mijn kaartje: nog 7 dagen tot NOD....