me2. het is nog steeds een twijfel geval, mijn bloedwaardes waren wel allemaal verhoogd wat verhoogd zou moeten zijn na een eisprong, maar niet hoog genoeg. maar ja, aan mijn temp te zien heb ik toch wel degelijk een ei gehad. dus daar ga ik nu even vanuit, plus de posi ovutest en vrijdagavond ene hele avond op de bank gelegen met krampen.
goedemorgen allemaal Van mij even geen kaartje... zit net weer in het begin van mijn nieuwe cyclus. Deze keer heel weinig ongi gehad (eigenlijk alleen maar bruin bloed maar ga er maar vanuit dat het mijn ongi is geweest.. mijn temp was ook lager dus kan bijna niet missen)... Over ongeveer een dikke week wellicht een eisprong... tegen die tijd meld ik me weer... Lees wel met jullie mee groetjes
Goedemorgen Temp-dames, Hierbij weer mijn kaartje. Ik heb gisteren mijn voorgaande kaartje bekeken en zag dat vorige keer mijn temperatuur op deze dag gedaald is en dat ik de volgende dag spotting had en 2 dagen later echte menstruatie. Deze maand verloopt mijn kaartje exact hetzelfde, wat op zich wel heel netjes is, omdat mijn cyclus dus blijkbaar wel regelmatig is. Helaas is het dus wel weer game over voor deze maand. Ongi is net begonnen, zag ik toen ik op het toilet zat. Korte cyclus deze maand. Een Luteale fase van maar 8 dagen. Erg kort. De Migraine waarmee ik opstond was ook een voorbode, denk ik. Dus. Helaas Pindakaas. Op naar een nieuwe maand. Het gaat vast komen. We wachten rustig af. Meer kunnen we toch niet doen. Fijne dag weer dames, Groetjes, Marianne
Hier heb je me'n kaartje , heb ondertussen een nieuw opgestart vanaf de dag van het vloeien die zal ik op het volgende plaatsen. Ik vloei al bijna 3 dagen nu komen er velletjes bij, het is bijlange niet zo hard als ik ongi ben. Sorry voor m'n taalgebruik met heb er echt de pest in op dit moment. Heb maar een cyclus van 22 dagen gehad. De vorige 49, ik moet er wijs uit geraken , maar hoelang zou ik van cyclus nu nemen voor m'n banner op te maken. Ben het al beu en nog maar net begonnen. Die klote . Of zouden jullie denken dat ik even verder moet gaan op m'n andere kaart? Ik weet het niet meer. Ben vandaag weer 0,1 gedaald maar dat laat ik op het volgende kaartje zien onderaan
Goeiemorgen allemaal! Nou, hier mijn kaartje weer..FF geeft een stippelkruis... Ben alleen verkouden en weet niet of dat invloed heeft op mn temp..
Wat kunnen temperatuurkaartjes enorm verschillen hè! Hebben jullie al weleens kaartjes gehad die echt op elkaar lijken?
Ja, toevallig lijkt het kaartje van deze maand als twee druppels water op die van de vorige maand... Ik weet dus ook nu al dat ik ongi ga worden...hahahaa...
Mijn kaartje lijken altijd wel min of meer op elkaar, vooral wat patroon betreft, maar echt exact hetzelfde is het nooit.
goede morgen meiden SAndra en katootje: is er echt geen hoop meer? Blijf toch duimen hoor..... Me2: ziet er goed uit meid, nu volhouden... Nies: gewonen verkoudheid heeft normaal niet echt invloed op de temp. dus misschien heb je dan nu eindelijk toch je ei gehad Alle andere weer heel veel succes met wachten, klussen of in de volgende ronde....... VOel me vandaag niet zo lekker, ga straks eens een mooie wandeling maken, misschien doet frisse lucht wel wonderen...... Twinny
Hai Twinny, Ik hoop het, ik hoop het echt...gaat me veel te lang duren die cyclus En mocht mn ei toch geweest zijn dan mag ik testen op mn verjaardag ( 13 december )...als ik niet eerder ongie word natuurlijk!
mijn kaartje na alle bloedingen miskraam in augustus drie weken vloeien in oktober en primolut eind oktober bloeding op 5 november 4 dagen. voor die tijd had ik kaartjes die kwamen niet echt hoger dan 36.7 en 36.8 of 36.6 nu heb ik 37.1 en 37.2 en volgens mijn heb ik mijn eisprong ook gevoeld en slijm bekeken dacht rond 21-22 november ben nu heel benieuwd heb nog inwendige echo gehad op 24 maar toen zagen ze baarmoeder met dikke baarmoeder slijmvlies en iets dat op een poliepje leek dachten ze. niet naar eileiders gekeken ging erom of mijn baarmoeder schoon was . maar had inval gyn een beetje onhandige man. en ben toen niet veel duidelijk geworden. nou is mijn vraag ziet mijn kaartje er goed uit. met wat ik zo ingevuld heb. ik vind het wachten maar lang. en kan het hier even op papier kwijt ben nu iedere morgen benieuwd of mijn temp nog hoog is. wel wat anders dan in september en oktober toen ie niet echt steeg. denk geen ei gehad. nou allemaal veel succes en de groejes.
Jorinda: ik denk op ag 19 je ei (23 nov.). NU hoog houden, hoop voor je dat dit betekent dat je cyclus weer op gang is!
ja dat denk ik zelf ongeveer ook maar komt het slijmverlies dan iets eerder dan het eitje. en had de gyn er iets van kunnen zien bij de baarmoeder kanaaltje of niet dat vraag ik me nu af. en jij bent ook al heel lang bezig want in mijn vorige berichtjes heb je in oktober en september me wel eens beantwoord. hoe staat het er mee en vind je het ook nog steeds zo lang duren het laatste stukje.
De gyn had dat kunnen zien als er naar de eierstokken was gekeken volgens mij, maar dat is niet gebeurd. Ik ben inderdaad al weer een tijdje bezig, maar ben wel al zwanger geweest na 5 maanden, helaas ging dat mis rond 9 weken. Dus ben weer terug bij af.......Heb wel het idee dat mijn cyclus na de miskraam nu eindelijk deze maand weer een beetje op orde is. We houden goede moed! Mijn luteale fase is vrij kort (namelijk 11/12 dagen) dus vind het wachten op NOD nooit zo lang duren
Hoi ik had ook eerst verdikt slijmvlies en 3 dagen later waren er opeens heel duidelijk 2 eitjes, dus.... Blijf hoop houden Groetjes Marjo
@nies, ziet er prima uit hoor!En bij een verkoudheidje ligt mijn temp. stukken hoger, maar misschien dat dat p.p verschilt. nog ff PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!voor morgen!
Thanx Carmen!....Ik hoop dat ie morgen weer omhoog schiet Hoop ook niet dat ie omhoog is gegaan vanwege mn verkoudheid...want dan ben ik weer terug bij af...
@roses: super, je gaat weer omhoog meis. @sandra: wel geinig dat het een exacte kopie is van de vorige. Maar we willen allemaal natuurlijk liever een verandering zien.... @hairdresser: duim duim @sam: ik heb geen idee of je met 5 dagen al symptomen kunt hebben. Misschien moet je even in de rubriek van Angle Eyes kijken over symptomen vanaf eisprong tot NOD. @katootje: nee hé..... ik hoop dat ze voorbijstampen. @sylvia: netjes gelijk hoog gebleven. duim duim @melanieL: duim duim @me2: mooie stijging ineens @brigitte: ik wacht met spanning je kaartje na de ongi af. @avalon: sjee meid. sneu! knuf knuf.... @zico: kun je niet de komende 2 dagen voor alle zekerheid beide kaartjes bijhouden? of kan dat niet? Ik geloof dat ik dan voor die nieuwe zou gaan. En misschien een cyclus van 35 dagen aanhouden (dan zit je er een beetje tussenin?).... succes in ieder geval. @nies: volgens mij heeft een verkoudheid geen invloed. beterschap iig. @jorinde: succes Vandaag eindelijk pos ovu test en een temp die naar beneden is. Alles zoals voorspeld een dag later (hahaha)..... Dus vanaf morgen op de wachtbank. Groetjes allemaal