Spannend Ingie..fijn dat je je ei hebt gehad meid! Dan heb je die zekerheid in elk geval Mooi dat zo'n temp dan naar beneden gaat zeg!
hoi Nies, dank je. Het grappige is, dat ik de temperaturen wel verschillen met die van de vorige maanden, maar dat op bepaalde dagen hetzelfde patroon is te zien. Deze maand is dat patroon net een dag later, dus ook mijn ei een dag later. Vond het wel geinig om te zien dat het zo voorspelbaar is. En nu hoop ik dat ik de volgende 9 maanden niet meer hoef te tempen.
Nies, ik blaas gewoon nog ff voor je en dan heb jij ook zeker te weten je ei eens gehad!ppppffffffPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFF!
Ingie: ja mooi is dat he als je een patroon kan ontdekken. Ik heb dat zelf ook. Het ziet er inderdaad naar uit dat je vanaf morgen weer gezellig bij ons op de achtbank zit en ik hoop voor ons dat we daar 9 maanden niet af komen! Nies: bij mij heeft verkoudheid geen invloed op de temp. Als je echte griep krijgt lijkt het me weer wat anders! Hoop op een super ei voor jou!
Hi ladies, Gezien mijn thuis PC het niet meer doet kan ik helaas niet meer aktief meedoen aan dit forum en ik baal als een stekker. Deze ronde ziek geweest dus mijn temp.chart ziet er raar uit... afgelopen maandag gaf mijn chart een tippelkruis met een vermoedelijke eisprong op dag 13. Leek mij al onwaarschijnlijk gezien ik altijd een late eisprong heb... Maar volgens mij komt mijn vruchtbareperiode eraan want ik heb meer afscheiding... Greetz Silla
He dames, even een vraagje...heeft een van jullie enig idee wat voor invloed ibuprofen600 op je temperatuur heeft? liefs kiki
geen idee. ik weet wel dat je het niet mag slikken als je zwanger bent. paracetamol verandert niks aan je temp
Helaas meis.....het eerste rood dient zich al heel voorzichtig aan.... Heb nog wel heel pijnlijke boobies...terwijl dat eigenlijk meestal weg is op de dag dat ik ongi word. Maar het positieve eraan is dat ik mijn eisprong goed heb gevoeld...dag 11 dus... Helaas was ik rond die tijd ziek, dus niet veel geklust....zonde he? Wel grappig trouwens....mijn kaartje van nu lijkt heel veel op die van vorige maand...alleen nu een eitje op dag 11 en toen op dag 18....maf lijf...
Nog ff terugkomend op mijn kaartje Mijn temp is nu wel hoger dan gemiddeld? Zou het dan toch een vroege ei zijn geweest op dag 13...het lijkt me zo apart... De gestippelde rode kruis is weg gezien mijn temp de laatste dagen weer wisselen ofzo...begreep het niet echt, kreeg er nl een melding van... Dit is nu mijn 3e chart en tot 2x aan toe had ik pas NA dag 18 een eisprong? HELP?!
helloow meiden, Hier mijn kaartje weer we blijven voor mijn doen extreem laag! Hopelijk een goed teken! Moet nog steeds geduldig wachten op mijn eitje! en meestal ondek ik hem op dag 21 dus ben eens benieuwd deze maand! Meiden waar de op bezoek zijn een hele dikke knuff voor jullie! Meiden die aan het klussen zijn heel veel plezier! Toy Toy! En de meiden die het einde van het tempkaartje naderen Ik duim voor jullie en BLaaaaaaaaaaaaaaaaaasssss heel veel warme lucht naar jullie toe! Liefs Pearly
Thank you ladies...... for the succes. uiteraard ook voor jullie.... pfff duimen dus.. silla: balen van je pc. Hoop dat je ei er nu aan komt hoor. kiki: ik slik wel vaker ibu 400 en dat heeft tot nu toe geen effect op mijn temp. hoe dat 600 mg is durf ik niet te zeggen. Maar als ik zwanger ben neem ik ze niet meer (mag geloof ik niet). Wat betreft je kaartje, ik zou nog even 2 daagjes wachten. Misschien zakt je temp nog. Maar als je eitje er aan komt moet de temp wel hoger zijn dan de 6 dagen ervoor. Dan vindt ik die uitschieter van dag 15 een beetje vreemd. Jammer dat de temp op dag 12 discarded staat. Wat gebeurt er als je die gewoon laat meetellen? sandra: haha, dat bedoelde ik er ook mee. Het is zo voorspelbaar, die cyclus (als ie hetzelfde is als de vorige maanden). Ja, je was dit keer erg vroeg met je eisprong. Dus nu weer eitje op dag 18? Of er tussen in? Ik wens je opnieuw succes in de volgende ronde. pearly: hoe lager hoe beter hahahaha. Nee hoor.... Maar als je eitje dan komt en je temp stijgt, dan is ie in ieder geval hoger dan die dagen daarvoor, toch? hihihi.... succes
Ja ben erg benieuwd deze maand! Normaal is mijn temp zo tijdens mijn eitje! Dus ben echt eens benieuwd wat de temp deze maand doet tijdens mijn eitje! Maar is inderdaad fijn dat ie nu zo laag is! Kan ik hopelijk duidelijk zien wanneer mijn eisprong is! Heb voor deze maand ook voor het eerst ovutesten besteld! Dus ook daar ben ik zeer benieuwd naar! Allemaal spannend! Heel veel klus plezier nog! OOH mijn duimen draaien voor je en ik hou je in de gaten! Liefs Pearly
@Ingiemoppie, dank voor je inzicht. Eigenlijk gebruik ik FF alleen om een beetje mee te spelen. Maak zelf in excel mijn grafiekjes. Maar heb geprobeerd om in FF een kruis te krijgen, niet gelukt... De laatste maanden gaat mijn temperatuur als een soort achtbaantje heen en weer. Bedacht net dat ik al twee maanden rond mijn eisprong behoorlijk aan de pijnstillers ben geweest....vandaar mijn vraag.