Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik zeg maar niks meer.... :cry:

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    he Nies hoe kan dat nou :confused: :(
    gister had je het kruis gehad toch?

3. Niet meer actief

Ja klopt Roses....en vanmorgen temp weer naar beneden....ik snap er echt niks meer van... FF heeft kruis weer weg gehaald...

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    jeetje wat vervelend! Dus dat wordt nog een lange cyclus :(

5. Niet meer actief

Ja ben bang van wel....die twee tempstijgingen hebben dus blijkbaar wel effect gehad op mn verkoudheid ofzo...ik baal echt als een stekker.
    Dus word waarschijnlijk wel een een lange cyclus....of die temp moet aangeven dat ik ongesteld word...maar lijkt me niet , toch?

Er is geen ei te zien en die lutheale fase ( of hoe je dat ook schrijft ) is niet zo lang... ik snap er echt niks van :(

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    poeh ik heb geen idee :oops:
    Ik wens je in ieder geval veel succes, dit is niets! :rolleyes:

7. Niet meer actief

Dank je Roses.

Het rare is trouwens dat als ik mn temp voor morgen invul op FF...zelfde temp als vandaag, dan geeft ie mn kruis..welliswaar gestippeld...weer terug... :(

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    :confused:
    nou laten we daar op hopen dan! maar dat is toch wel raar!

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb nog ff gekeken, maar dan is hij evengoed wel 3 dagen achter elkaar hoger geweest dan de zes dagen ervoor... maar dat is hij nu ook, dus ik snap het niet meer :(

10. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland

hier mijn kaartje voor vandaag.
    ben erg benieuwd wat ie morgen doet, temp gaat altijd op de dag van de :evil: :evil: :evil: naar beneden.

Inge

11. Niet meer actief

Nee ik ook niet meer.... :(
    Afwachten dus maar...kijken wat ie morgen doet!

Lief dat je meeleeft en mee denkt Roses ;)

Ga ff boodschappies doen...en frisse neus halen ;)

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Goedemorgen dames,

Ik spiek hier ook nog altijd stiekum mee.
    Zitten weer een paar spannende dagen aan te komen hier!

Ik wil even iedereen een dikke knuff geven en kom op dames hou vol, ook voor jullie komt er een keer dat jullie naar de andere kant mogen

Kus Monique

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    balen nies.
    wij zijn net terug van de gyn. zaad niet zo best. gyn bespreekt het met het fertiliteis centrum wat de volgende stap word , iui of ivf. over 3 weken moet ik terug komen. bij mij was alles goed, ik hoef van hem niet meer te temp.

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Graag gedaan Nies hihi!
    hopelijk doet de frisse neus je goed ;)

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier toch alweer een ietsje spotting...dus zal gerust wel game over zijn...
    Als dat dan toch moet, laat het dan gewoon ff doorzetten!

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Ik doe het ff snel want ik kep het druk op het werk

http://img151.imageshack.us/my.php?imag ... d11vw1.png

Wat ik gister aangaf is dat ik het vreemd vind dat ik waarschijnlijk op 13 een ei heb gehad?
    Echter als je naar mijn kaartje van gister kijkt (zie bovenstaand) heb ik 3 dgn lang een hoge temp gehad. Echter vandaag (kan geen geupdate chart plaatsen) heb ik een temp van 36.6?
    IK SNAP HET NIET MEER....

17. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen Dames,

Ik zit op de 2e dag van mijn nieuwe cyclus, dus niet genoeg te zien voor een kaartje.
    Ik ben best een beetje teleurgesteld, omdat ik juist deze maand veel 'zwangerschapssymptomen' had. Maar ja, aan de andere kant realizeer ik me ook dat ik afgelopen maand weer voor het eerst in een tijdje serieus met zwanger worden bezig was en daarom wellicht weer vanalles in mijn lijf voelde.
    Ik ben een beetje voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam, helaas.

Op naar de nieuwe ronde. Nog 1 maandje tempen en als die hetzelfde is al nu en ik ben na die maand nog niet zwanger, dan ga ik in Januari naar de huisarts toe.

Ik heb namelijk een beetje het vermoeden dat ik een vruchtbaarheidsprobleempje heb. Mijn Luteale Fase lijkt te kort te zijn. Deze maand was hij namelijk maar 8 dagen en vorige periode 9. Ik hoop niet dat ik een probleem heb, maar ja, even afwachten deze maand. Als het weer zo kort is, dan ga ik naar de gyneacoloog.

@ Aly : Jeetje, dat is vervelend zeg. Dus jouw cyclus was goed, maar het zaad was niet van topkwaliteit. Ik hoop dat je spoedig meer zult weten en dat jullie spoedig zwanger zullen zijn. Jullie wachten nu al zo lang. Je zult er zo nu en dan weleens moedeloos van worden, he?.

@ Hairdresser : Ik zie inderdaad niets verkeerds aan je kaartje. Ziet er goed uit. Je zit mooi hoog en hopenlijk gaat hij morgen de lucht in en heb je toch een innestelingsdipje. Blaaaaaaaaas Blaaaaaaaaaaaaaaaas

@ Inge75 : Je temp gaat als een raket de lucht in. Heel netjes. Hopen dat hij morgen nog hoog is. Zou heel mooi zijn. Ik duim voor je.

@ Katootje : Ik duim met de andere dames mee, dat het deze maand ook jouw maand is. Ik gun het je zo. Zo te zien, mag je morgen testen. Ga je dat dit weekend ook doen of heb je alweer ongi-tekenen?

@ MelanieL29 : Wow, dat gaat goed. Stijgen met die temp. Dat was een hele mooie dip. En nu even een paar dagen wachten. Spannend hoor.....

@ Monique : Leuk dat je weer even langs komt om te spieken. Je bent van harte welkom. Hihi. Gaat alles goed met de zwangerschap? Hoe voel je je nu?

@ Nies : Hmmmph, wat een vervelend kaartje wordt het zo, he?. Hopen dat je spoedig wat meer duidelijkheid krijgt over de situatie.

@ Roses : Mooie stijging, meid. Ziet er goed uit. Ga zo door en ze kunnen je vanaf volgende maand verwelkomen op het Zwangeren-forum. Ik hoop het voor je. Zou heel mooi zijn.

@ Sam mv Kylian : Ziet er prima uit, dat kaartje. En mocht hij toch nog wat zakken, dan kan het een innestelingsdipje zijn, toch? Niets om je al ongerust over te maken.

@ SandraK : Jeetje, wat vervelend he, dat je temp zo schommelt.Hou je net rekening met ongi, gaat hij weer omhoog. Misschien een goed teken, maar ja, zoals altijd moet je weer afwachten. Ik duim voor je, dat hij morgen en de dagen erna hoog blijft. Ik vind je kaartje er toch heel mooi uitzien. Hopenlijk zet je ongi niet door.

@ Silla : Dat is inderdaad vreemd. Even morgen weer afwachten. Wellicht is het allemaal wat duidelijker dan.

18. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    avelon bedankt voor je reacktie. ik ben niet teleur gesteld er mankeert genoeg aan het zaad om door te gaan. over 3 weken heb ik de uitslag. ik heb al eens gezegt geen ivf te doen, maar als ze dat gaan adviseren denk ik nu wel dat ik het dan doe.
    goed van je dat je naar de huisarts wilt gaan, dan weet je in iedergeval wat eraan de hand is, succes

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ff snel mijn tempkaartje......
    Hij lijkt in niets op de vorige maand.
    Toen begon ik met lage tempen rond 36,/36,2
    En nu vanmorgen 37,5.
    Ik snap er niks van , misschien wordt ik wel gewoon ziek...

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sjeetje meis...lijkt wel een innesteldipje bij jou! :D

Deel Deze Pagina