Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hier mijn temp eindelijk een kruis

2. Niet meer actief

goeiemorgen dames!
    @Hannah, ik hoop dat je je vandaag weer iets beter voelt,kl*te he als de :evil: :evil: doorbreken...
    @Brigitte: hoe is het daar bij jou, nog geen :evil: :evil: ?Ik duim voor je!
    @Avalon:met een lage temp. kun je ook zwanger zijn hoor, maar ik snap je frustratie, ik heb ze hier ook!
    Mijn temp. is vandaag nog steeds vrij hoog, maar hij zou nu toch echt moeten gaan stijgen.Ik word hier erg gespannen van. Ik heb toch het idee dat morgen mijn temp. keldert en dat ik maandag ongi word...
    bah, dat wachten is killing!
    Mochten er nog meiden zijndie dit weekend mogen testen; veeeeel succes!

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Even snel mijn kaartje, ik heb nu geen tijd om te reageren. Moet zo naar mijn werk om de sinterklaasviering voor te bereiden.

Iedereen een fijne dag.

Groetjes, Jaycey

4. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Goeiemorgen Allemaal!
    @hairdresser: wat is dat fijn he, als je een kruis krijgt!
    @Jaycey: fijne sinterklaasviering!
    @avalon: net wat carmen zegt, dat kan best innesteling zijn!
    @carmen: stijgt jouw temperatuur meestal rond deze tijd?
    @brigitte: ben je er al?

Meiden ik kan vanaf hier geen tempkaartje uploaden.
    Ik had vanmorgen 37.3 op 18 dpo, waar ik al 5 dagen 37.2 had.
    Om 7.15 heb ik een zwangerschapstest gedaan.
    Positief! Hij staat in mijn album.
    Heb ff lekker gejankt op de wc, van blijdschap..

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente

Ik heb een heel stabiel kaartje, heb soms het idee dat mijn thermometer het niet doet...Maar als ik hem test gaat het volgens mij wel goed.... Telkens dezelfde temperatuur! Wat denken jullie ervan?

6. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    @Joaney: Gefeliciteerd meis!!!! Huil maar ff lekker uit hoor! Dat kaartje zien we later wel!
    @Carmen: Mooi kaartje!
    @Jaycey: Jij ook al zo'n mooi kaartje. Veel plezier met sinterklaas!
    @Hairdresser: Wow! Dus hij geeft toch een kruis, geweldig! Het maakt dus niet uit of je halverwege begint?
    @Avalon: Jammer dat hij naar beneden gaat, maar wie weet wat er nog gaat gebeuren!
    @Marsab: Ziet er wel erg stabiel uit ja, misschien ff testen bij je man of zo? Die onzekerheid is ook niets.

Dit is dan mijn kaartje:

7. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Zo eerst mijn temperatuurkaartje.....
    En dan mijn verhaaltje erover.

Mijn temperatuur is sinds vandaag gezakt van 37.2 naar 37.0 dus december meiden ik denk dat ik eraan kom en dat mijn menstruatie vandaag of morgen er zal zijn.Jammer heel jammer. :cry:

Ik heb ook altijd een veeeeel te grote mond.
    Zeg namelijk al heel lang,we zijn hier in huis niet in evenwicht.
    Erik en ik zijn van Februari dus visjes en Stef is van September dus een maagd dat betekent om in evenwicht te komen moet er nog een maagdje bijkomen.
    En dan zou ik dus zwanger moeten raken in December.
    Dus dat gaan we dan maar eens doen hihihihi.
    December mijn maand en kadootjes maand. ;)

Als het in December mocht lukken zou ik zo rond 1,2,3 September uitgeteld zijn..........Stef is jarig op 1 September.
    En nu ga ik misschien al veel te veel vooruit denken maaaaar Erik en ik schelen ons ook 3 dagen whahahahaha dat zou lachen worden
    Wordt wel heel spannend.

O,ja Er is ook nog gependeld voor mij een paar weken terug en daar kwam uit December aantellen van een tweeling jongen en een meisje.
    Het wordt echt spannend.
    Nu eerst nog ongesteld worden.

Groetjes Tattie***

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Joaney, van harte gefeliciteerd! :whistle:

Hier mijn kaartje even...
    Heb al 2 dagen onwijs zere borsten, echt pijn! Vooral aan de zijkant....
    Echt joh, als ik er met mijn arm tegenaan kom ga ik door de grond... :oops:
    Heb ook nog steeds mijn tempje hoog....en witverlies...
    Maarrrrrrrrrrr...gelukkig heb ik dit allemaal al een keertje gehad, dus ik hoef me nergens zenuwachtig om te maken! :) :)

P.S. de laatste dagen zat er 1,5 verschil in de tijd waarop ik normaal temp...
    Meestal maakt dat bij mij niet uit, maar ik hou een slag om de arm.
    Ben benieuwd wat ie maandag doet.... ;)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

JOanny: van harte gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van en je had een hele mooie positieve test hoor.......

Sylvia: je hebt hoe dan ook in iedergeval op tijd geklust toch......

Carmen en Brigitte: ik blijf voor jullie duimen....

JAycey, het ziet er nog prima uit, wanneer is je NOD....?

Me2: succes met klussen dit weekend.....

Tattie: ga jij dan maar voor een mooi evenwicht zorgen meid!

Avalon: ik blaas wat warme lucht naar je toe......

Hairdresser: succes op de wachtbank.....

Ha die ingiemoppie, leuk je ff te zien.......

Leanne: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wanneer gaat het gebeuren?

Hoe is het met Nies?

Iedereen weer heel veel succes en een fijn weekend toegewenst. Mijn petekindje viert morgen haar 5e verjaardag, dus moet ik me weer te goed gaan doen aan taart taart taart....

grtjs
    Twinny

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Joanie! gefeliciteerd! het is je gegund meid! zolang geduld!

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @avalon, ik zit ook al zo laag! Zit nu 8 dpo, maar nog maar net boven het lijntje. Zullen we samen omhoog gaan? Hihi

@hairdresser, wat heb jij een mooi kruis! Net op tijd begonnen met tempen, ken je je lichaam zo goed?

@carmen, jij gaat toch ook goed? Jij bent weer stijgende in ieder geval. Mooi kaartje!

@jaycey, ook een mooi kaartje! Veel plezier vandaag bij de sinterklaasviering (of is dat niet vandaag..)

@joaney, super! Gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van

@marsab, jij blijft lekker constant! Had ik ook in het begin van mn kaartje hihi.

@tattie, oh jee, je zakt ook wel erg. Ik duim nog steeds voor je dat de duivels er niet aan komen. Maar anders moet het in december gewoon lukken hihi!

@sandra ook zo’n mooi kaartje! Ik ga voor je duimen meis!

Hier is mijn kaartje. Nog steeds net aan boven de lijn….. ziet er niet naar uit dat ik zwanger ben….. maar we wachten rustig af!

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Goedemorgen ladies,

gefeliciteerd Joanny!Wat een goed nieuws weer op deze zaterdagochtend!
    ben wel benieuwd naar je kaartje maar die komt nog wel! :)

Mijn temp is vanochtend weer iets omlaag gegaan...:( maar hij zit nog wel boven de rode lijn.....Maar zie dat het wel eens vaker is dat je temp iets omlaag gaat, ik zit nu op dpo 4..
    Hoop wel dat ie morgen dan weer omhoog gaat!
    heb vanaf gisteravond soort van steekjes links en rechtsonder, beetje te vergelijken met bandenpijn.
    Ook soort van pijn in mn zij, als ik zeg maar achter de computer zit heb ik er last van...nouja, zal wel bij de eisprong horen ofzo. (of herkent iemand dit?)
    Gisteravond vervelende hoofdpijn en soort van ongigevoel, hoort dit ook bij de eisprong?(al heb ik die wel al afgelopen dinsdag gehad volgens FF, zelf dacht ik ei afgelopen donderdag te hebben)

Nou, mijn templijst vandaag:

13. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

Eerder in dit topic gaf ik al aan dat ik niet goed wist wanneer mijn NOD zou zijn omdat mijn cyclus 28-28-29-30 was terwijl FF nu aangaf dat ik mijn eisprong pas op dag 20 heb gehad.
    Ik kreeg als tip 14 dagen na de eisprong te testen...maar van nature ongeduldig als ik ben besloten mijn vriend en ik gisterenavond dat als mijn temperatuur vanmorgen niet ineens gezakt zou zijn dat we dan wel een testje wilden wagen (dag 31).
    Ik had namelijk toch echt al een paar dagen het gevoel dat mijn buikpijn anders was en wat ik heel vreemd vond is dat ik al een paar dagen heel gemakkelijk bloos terwijl ik echt nooit bloos. Vreemd symptoom maar ik vond het wel opvallend.
    Vanmorgen was mijn temp weer gestegen en ik durf het bijna niet op te schrijven maar de test was positief...wel een licht streepje...maar toch...(zie mijn album)
    We zijn heel blij, in ronde 3 raak, dat hadden we niet verwacht!
    Toch nog niet echt doorgedrongen en ook nog maar even afwachten of het volgende week nog zo is.

liefs,

een bibberende Mir

14. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Goedemorgen
    Hier zit ik nog steeds te wachten tot de boel doorbreekt.. nog steeds oud bloedverlies dus de rest zal ook wel komen.... Getest maar negatief dus zit nu te wachten tot ik door mag naar ronde 2.. Of de bruine zooi moet ophouden maar dat denk ik niet ....

Nog wel even mijn kaartje van vandaag:

[​IMG][/url]

Trouwens telt bruine zooi al mee in een nieuwe cyclus of moet ik daarvoor wachten op echt helder rood?

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    nieuwe cyclus begint met echt helder rood bloed brigitte!

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Meiden, hier ffkes een berichtje van een oude tempbabe!

Jullie babbelen zo veel dat ik niet iedereen persoonlijk kan beantwoorden.

Mir..ik zie een streepje en echt niet heel licht! Gefeliciteerd meis!

Sandra..zou het dan eindelijk deze maand? Ik duim hard!

tasseke lieverd...voor jou ook he!

Nies is een weekendje weg dus die zien jullie maandag weer!

Fijne dag all!

17. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hey ladies, ik log net in en zie jullie lieve berichtjes en de tranen schieten me weer in de ogen en mijn keel word dik..

Ik hoop voor jullie allemaal dat ik binnenkort met je op het mamaforum kan spreken. Een aantal van jullie zijn ook behoorlijk lang al bezig, hierbij een dikke knuffel voor jullie en heeeeel veel geluk!

Liefs, Jo.

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mir Sorry ik had over je berichtje heen gelezen :oops: Gefeliciteerd meis, een streep is een streep! je bent lekker zwanger! geniet er van!

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Goedemorgen meiden. Regent het bij jullie ook zo? Hier wel.. pfff lekker binnenblijf weer. Knutselen aan de surprises! Haha, mannetje mag zometeen de zaagmachine in de schuur klaarzetten. gna gna gna..

@pearly: wat ga jij netjes op en neer zeg.
    @marianne: pfffffffff even een zomers hurricaantje naar jou. pffffffff
    @hairdresser: gefeliciteerd met je kruis! en nu boven blijven hé!
    @carmen: ik blijf duimen hoor!
    @jaycey: boven blijven hé! duim duim
    @Joaney: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! Ennuh...... huil maar lekker flink hoor, ik pink ook een traantje weg...
    @marsab: ziet er wel heel stabiel uit. Niet zo'n zigzag gedoe. Maar zit jij misschien nog steeds inde ontpillingsfase? Want ik zie nog geen eisprong? Die komt er zeker nog aan?
    @bloemie: hihihi, nog maar 4 daagjes temp..... maar ik hoop dat je de kilo's snel kwijt bent zodat je de mmm in mag...
    @tattie: zolang je nog geen duivels in zicht hebt, is er nog van alles mogelijk hoor? Maar vanwege jullie evenwicht in huis....... tja, dan maar op naar december met goede hoop!
    @sandra: precies, dit hebben we eerder meegemaakt, dus vandaar... ingetogen optimisme (wel een mooi kaartje hoor ;))
    @twinny: neem ook een stukje taart voor mij oké? gefeliciteerd met je petekind.
    @roses: ik blijf duimen
    @sylvia: beetje warme lucht van hier: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    @mir75: ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    @brigitte: hé balen van die nega test. ik hoop maar dat de boel goed doorbreekt, dan kan je op weg naar een nieuwe ronde. Wel raar hoor, die paar dagen oud bloedverlies. Ik zou niet weten of je die al voor de nieuwe ronde kunt meerekenen. Misschien weet iemand anders dat. dikke knuf in ieder geval.

Hier is mijn kaartje. Voor het eerst dat de temp voor mijn eisprong zo netjes blijft. Normaal gaat ie met grote halen op en neer. Ben benieuwd of morgen ook de slijm komt. Dan lig ik geheel conform de cyclussen van de vorige 2 maanden. hahaha... maar ik hoop er deze keer zwanger uit te komen. :D:D Mijn banner klopt niet. Ik heb de afgelopen maanden mijn eisprong op dag 16 gehad (dat is dus over 3 dagen)

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

bedankt voor de warme lucht Ingiemoppie! kan ik wel gebruiken!
    Lijkt wel of de steekjes erger worden, wel irritant, zijn echt duidelijk aanwezig, ook soort van zijkant bij linkerkant van mn buik/zij..
    Ik ga afwachten...nog 11 dagen....echt lang! Zit nog maar 4 dagen na mn ei...

Liefs

Sylvia

Deel Deze Pagina