Was het best wel met je eens en kon het dan ook niet laten. Heb al eventjes stiekem getest met Kruidvat test. En heb een licht test streepje. Nu hopen dat dit goed doorzet .
Mijn tempkaart van vandaag: klein beetje gedaald weer..maarja, er nu ng niks van te zeggen... Ik heb nog steeds dat er heel klein beetje (druppeltjes) melk uit mn tepel komt en uit andere tepel doorzichtig klein beetje wittig vocht.. mn tepels zijn ook nog steeds gevoelig maar minder als gisteren. mn buk voel ik af en toe, vanochtend even best erge ongi krampen en o af en toe tussen door maar niet de hele tijd. Verder ben ik nu ff misselijk, voel me niet lekker maar zou kunnen dat ik griepje ga krijgen ofzo..niet dat ik zo'n buikpijn heb ofzo maar zou verder niet weten waar het van moet komen. (zit nu 1 week voor nod dus daarvan kan het nog niet) Dus bleehh, ff rotgevoel. ben ook erg moe sinds gisteren maar komt denk ik door de warmte ofzo (heb het niet warm ofzo, maar verwarming staat lekker aan! Liefs Sylvia
Ja, zat straks toch wel een beetje te shaken (is ook echt een licht maar duidelijk streepje). Het leuke is dat de uitrekendatum (vlgs calculator) op mijn vaders' verjaardag zou zijn. En Sam mv Kylian hoe ziet het er bij jou uit? Sandra we duimen voor de nieuwe ronde
owww maar dat is toch een mooie datum dan he meid kan bijna niet meer missen he, streepje is een streepje ik met nog een week wachten om te testen, maar mijn temp ziet er goed uit.
Hey sam, ja, i zag het idd! Gaat spannend worden he! Ik heb ook erg veel last van mn buik,onzettend vol gevoel, ook alsof er iets tegen mn buik drukt ofzo, dit heb ik vooral als ik zit, heel irritant. Dan zit ik thuis met mn knopen los, en steeds denk ik: oh, vergeten mn broek los te doen omdat ik zo druk voel maar dan heb ik mn knopen al los...heel vervelend..maar volgens mij hoort dit ook bij periode na ei ofzo. Nouja, hoort er allemaal bij.. Al moet ik zeggen dat ik klachten van een zwangerschap minder erg zou vinden omdat ik dan juist heel blij zou zijn. Afwachten.......duurt zoooo lang Liefs Sylvia
ik weet wat je bedoelt, ik zit thuis ook als het ff kan in ene trainingsbroek of met mijn knoop los. is enorm opgeblazen en kan er weinig aan hebben aan mijn buik. zal idd wel bij na het ei horen, maar prettig is het niet
nou vandaag niks raars ofzo gemerkt... hoop wel dat mijn temp morgen weer wat hoger gaat of zo blijft. is voor me eigen gevoel toch lekkerder. gaat de temp meestal op de dag dat je ongi moet worden naar beneden of is dat bij iedereen anders. en is het altijd 14 dagen nar je ei dat je ongi word? avalon1972 ja hoop dat ie lekker naar boven gaat ja maar mijn kaartje ziet er nog mooi uit en hoop op een dipje van een babje
meestal de dag van of de dag erna. (de mijne daalt soms in etapes en soms knalt het naar beneden) niet altijd 14 dagen.. ik heb namelijk altijd 16 dagen (soms 15)
ik zou het niet weten..... ik wacht het lekker af. ik moet er echt vanaf als ik 2 dagen iest naar beneden ga dat ik het gelijk negatief inzie... als ik dan andere temp kaartjes bekijk hebben die het ook allemaal. er kan bij mij nog van alles gebreuren omdat ik nog minimaal 5 dagen moet... tja.... ik weet het natas( maak je niet druk zou je zeggen ) ik ga nog lekker op de wachtbank zitten met een kussentje onder mijn bips... wie komt er gezellig bij zitten)
ik hoop het ook. het begint wel weer een beetje spannend te worden he..... we zien wel hoeveel het er gaan worden toch... sam mv kylian nog 8 daagjes kom gezellie bij mij op de wachtbank gaat het misschien wat sneller x MelanieL29 heb je al een gevoel of het raak is of helemaal niks?
hmmmmmmmm welke dan begins zwangerschaps dementie ook al voor je nod nou tegen die tijd dat ik dan moet bevallen weet ik niks meer