zooooooooooo pffffffffff sorry hoor. hoe d....m kan je wezen. kijk uit meiden niet naast mij gaan zitten ben geinfecteerd door tja... hoe zal ik het noemen..... ik ga goed opletten wat ik typ voortaan.
Ben wel misselijk maar het voelt tot op heden heel anders dan de vorige keer dat ik zwanger was. Toen voelde ik het al echt ver voor mijn NOD. Nu meer misselijk en meer gevoel in mijn onderbuik en af en toe dizzy. De boops zijn wel iets voller maar niet schokkend. Maar aan mijn temp. te zien is de innesteling ook net geweest. Hoe gaat het bij jou?
nou lach je me toen natas of uit hihi. ik ga er maar van uit dat het toe is toch. ik weet het niet sam mv kylian. ik zou het eerst mij laten proberen....
goed na wat vage dingen. (lees berichjes net) ik heb 2 daagjes iets lage temp dus misschien morgen weer omhoog. ik heb van natas geleerd... ! HE NATAS ! dat ik pas na me nod me pas druk moet maken en dat gaat heeeeeeeeeeeeel goed. heb nooit geen vragen meer enzo..... tja wie sul sie
ik weet niet voel nog niks. er stond wel een leuk verguurtje op... wat zou dat betekenen? iets van peas of zo ? zou meiden weer een blz vol... sorry natas. en jij maar nieuw topics openen omdat er zoveel gelult word. hihihi
whahahahahhahahaha... en ik maar braaf elke keer neerzetten in het eerste bericht dat er niet te veel gekletst moet worden hihihi nou moet kunnen af en toe .. zwanger worden is al ingewikkeld genoeg.. enne je bedoelt peace? hihihi das geen foliumzuur hihihihihi
hmmmmmmmmm ook ik dim me eigen in. kunnen meiden meet een vraagje ook proberen wat tussen te zetten. ik natas ik heb ook een butje op mijn pink ! kan dat ook een zwangerschaps sympthoom zijn? en bedankt voor de correctie van peace... heb niet zo´s talen knobbel volgens mij hihihi
sorry ben juf engels hihihi nee maar heb je wel een butje op je grote teen? hahahahahha nee sorry butjes lijken me geen zwangerschaps symptoom.
was ook een grapje van mij hoor... maar dat had je al door . ben ik juf biologie... ik weet alles van pilletjes... (hihi)
en heb geen bultje op mijn grote teen. pffffff weer een sympthoon minder bij me.. wat moet het nu worden.