ok was gezellie ------------------------------------------------------ zo meiden die wat spanneds te melden hebben? ben gek op spanning
@avalon, thx meis wat een lieve reactie hihi Ik hoop voor je dat je in december een heeeeeeeeeeeeeeel mooi kerstcadeautje hebt hihi ik ga voor je duimen!
Wat wordt er hier toch heeeerlijk gekletst... ik plaats niet iedere dag mijn kaartje, maar probeer wel steeds bij te houden met lezen. Maar met al dat geklets zijn het zo al 7 à 8 pagina's per dag hahaha. Hier mijn kaartje vandaag: Ik kan er niet veel van bakken, jullie wel?!? Groetjes, Josien
Ja, idd hoog blijven Maar als je zo blijft is goed hoor!@ Josien) Ik wat vanochtend heel klein beetje gedaald van 37,0 naar 36,9 c maar hoop dat ie weer omhoog gaat. in ieder geval dat mn temp volgende week donderdag hoog is (mn NOD) Liefs Sylvia
die 0,1 maakt echt niks uit hoor.. je hoeft echt niet perse boven de 37 te zitten om zwanger te zijn!
ik zit terug op 37,2 wat zou jij ervan denken natas, na een vloeing, kan ik verder tellen in de eerste cyclus of nieuwe blijven aanhouden , temp is wel hoog he
tja vind dat wel gek hoor zico.. je zou bijna zeggen dat het geen ongi was aangezien je temp niet terug is naar de waarde voor je eispring.. zou je nu 14 dpo zijn?
12 dagen DPO zou ik vandaag zijn. Vindt het ook raar, daarom had ik maar een nieuwe banner aangemaakt, ga ervanuit dat het nikske is ze, heb voor alle zekerheid nu eens ovu testjes gekocht, zodat ik m'n ei kan zoeken, ventje zei dat we deze maand niet zo ons best hebben gedaan en we gaan het eens terug om de dag doen, hij zei dat het eens op de eerst plaats ga komen. Hij voelde deze maand zich wat onzeker omdat onze zoon van 11 eens smorgens blij had gemeld dat hij ons bezig gehoord had, nu hebben we een andere oplossing gevonden en hij zei dat hij een hangslot gaat hangen op onze living deur dat we niet verrast kunnen zijn.
een hele goede morgens temp lady´s. mijn temp weer iest om hoog.... nog ......4 daagjes [/img]http://img138.imageshack.us/img138/6729/1kz5.png
volgens mij omdat je Watery (of hoe je het dan ook schrijft) hebt aangegeven ... Je zit wel mooi hoog..volhouden he
maar waarom geeft ie dan een stippeltjes kruis? is dat watery voor je nod niet goed dan?. gisteren helemaal niks. ja mijn temp is nog wel mooi hoog ja ....
Watery is meestal rond je eisprong...dus daarom istie in de war... Hier is mijn kaartje... Temp nog hoog, nog gezwollen boobies (iets minder pijnlijk, dat wel..) en doodmoe... Gister had ik een klein drupje rood..voor de rest niks meer gezien. Drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar ja ..dat zal de naderende ongi wel zijn... En van dit heen en weer gedoe word ik niet vrolijk....