Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wist ik maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker wanneer mijn eisprong was....
    Als dat dag 11 was....ziet het er goed uit..
    Was het toch dag 16..dan zit ik nog maar op 10 DPO...

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen lieve meiden,

hairdresser hoog houden he. en hij geeft idd een stippellijn omdat je watery ingevuld ehbt, want dat is meestal rond je eisprong, dus is ie in de war nu

sandra, toch ziet je kaartje er goed uit, alleen snap dat je onzeker word van dat ge heen en weer

hierbij ook weer mijn kaartje, nog weinig verandert, nog 7 dagen wachten

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat een mooie kaarten weer deze morgen.
    SandraK, die van jou ziet er ook goed uit hoor, helemaal als je op dag 11 je ei hebt gehad!

Hier is mn temp weer omhoog gegaan..!
    MN tepels zijn nog steeds pijnlijk en gevoelig en zijn voller. Gisteren kwam er ook nog melk uit mn tepels..vandaag nog niet gelukkig. Nouja, het kan een goed teken zijn zoals bij Mamalieske maar da ga ik bij mij niet vanuit.

Als mn temp volgende week nog zo hoog is ben ik tevreden :) (in ieder geval dat ie dan niet laag is)

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Oja, mn temp van gisteren.....ben wel dom zeg, haha :) Had een uur eerder getempt dan normaal ivm werk..stom dat ik daar niet aan gedacht heb..
    Dus kan goed zijn dat mn temp dat 37,0 was...nouja, ik laat het denk ik maar gewoon zo.

Liefs

Sylvia

5. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Niemand die een antwoord weet op mijn vraag, jammer ik weet het namelijk ook niet!

Groetjes Debje

6. sam mv kylian

sorry debje, heb je vraag denk ik gemist,
    wat was je vraag?

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Is ook lastig te zien in zo'n rij getallen. Ik heb ze even in een grafiek gezet. Lijkt me dat je een eisprong hebt gehad op dag 14. Dan zit je nu op de 15e dag na je ei. Inmiddels dag 16 denk ik?

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sandra: jeetje, ja, dat is allemaal wat onzeker...ik duim voor je!
    Sam: gaat ook lekker he! Denk toch wel dat je een ECHT ei hebt gehad en dat hij zich gewoon had verstopt bij de echo!
    Hairdresser: temp is mooi. Stippelkruis komt inderdaad door invullen van watery. Watery duidt namelijk op een ei. Ik vul al maanden geen cervix afscheiding meer in omdat FF daar vaak van in de war raakt.
    Sylvia: temp gaat lekker. Niet te veel stressen! Je temp zegt pas wat als hij hoog is NA NOD! Nog 6 dagen tot NOD!

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @hairdresser mooi kaartje! Houden zo he!

@sandraK je kaartje ziet er ook mooi uit! Nu lekker hoog houden he. Nog ff succes met wachten! Wanneer ga je testen, mochten de duiveltjes wegblijven?

@sam, jij zit ook nog lekker hoor en hebt ook een mooi kaartje, gaat goed hier! Ook daar houden he. Succes met wachten!

@sylvia, jij gaat ook goed! Hooghouden he meis!

@me2 jij hebt ook een mooi kaartje, hou je hem ook nog lekker ff hoog minstens een week lang? Ik gun het je!

Hier mijn kaartje, ik ben vandaag ook weer gestegen en wel 2 tiende!
    Ik zit vandaag 14 dpo dus dat maakt het extra spannend hihi!

10. sam mv kylian

ik denk idd hetzelfde, want en mijn temp en een posi ovu test en mijn waardes toch hoger als normaal ;)
    en we hebebn dit eerder gehad dat volgens de fertiliteits arts toen er geen eitje te zien was, maar 3 weken later bleek ik toch 5 weken zwanger te zijn en daarvan is nu mijn zoontje :)

11. sam mv kylian

maar me2, jou kaartje ziet er ook goed uit, nog 6 dagen

lopen we haast gelijk.

en roses, word spannend voor jou zeg

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat is dus aldoor bij mij he....prachtige kaartjes..en een hoop onzekerheden....en de uitslag isssssssssssssssssssss.....altijd weer gewoon ongi..dus dat zal nu ook wel...
    Ennee..mocht ik zaterdag niet ongi worden...dan wacht ik een maand met testen..... :)

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahahaha, Sandra, ik geloof er niets van dat je een maand gaat wcahten met testen! Het vervelnde met die kaartjes blijft dat je er achteraf pas wat van kan zeggen! Ik word soms ongi met een hele hoge temp.....geen pijl op te trekken dus. LAten we uitgaan van een goede afloop!

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nahhhhhhhhhhhh ladies check mijn chart?
    Ik heb nog nooit een vroege eisprong gehad en nu denkt FF van wel?
    En zit dus nu mogelijk op 7 DPO enne het ziet er niet hoopvol uit al zeg ik hetzelf.....?

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou meis...ik laat me niet meer van de wijs brengen hoor...al die dalingen in het kaartje...rose en bruinverlies...en verder geen verschijnselen what so ever..behalve de boobies...
    Niet moeilijk, toch? ;)
    Neemt niet weg dat als ik het eerste rood ga tegenkomen zaterdag....dat ik weer ff een traantje moet laten...

Ik ben gewoon zo bang dat ik bij de arts te horen ga krijgen dat het er niet meer in zit voor mij...
    En dan mag ik reuze blij zijn met mijn heerlijke zoon, maar wat vind ik het erg dat ik hem dan in het begin alleen heb moeten grootbrengen...wat lijkt het me geweldig om dat samen met je lief te doen....
    En het idee dat ik dat nooit ga meemaken....snoert mijn keel soms dicht.... :cry:

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sandra: NIET OVER DAT SOORT DINGEN NADENKEN! Het komt heus goed! Hoe snel was je van je zoon zwanger?

Silla: het is maar een stippelkruis (FF weet het dus niet zeker), dus wacht even af wat je temp de komende dagen gaat doen.

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ha meiden,

hihi, ik las een paar pagina's terug dat iemand vroeg of je boven de 37 moest zijn om zwanger te zijn.... als dat zo is, dan zou ik met constante verhoging rondlopen. Mijn gewone temp ligt nl. al onder de 36 graden hahahaha....

Meiden wat hebben jullie heerlijk gekletst.... schitterend.... heb genoten :D

hairdresser: je hebt een stippeltjeskruis omdat je voor de eitje te weinig temperatuur hebt ingevuld. Dan heeft FF niet genoeg vergelijkingswaarden.

sandra: hoe dan ook (eitje?) het blijft afwachten hé....... ik duim voor je. [-o<. altijd maar dat wachten.... zucht...

Sam: mooi kaartje. nog maar 7 dagen (ik moet er nog een paar meer). duim duim

sylvia: ook voor jou duim duim

me2: mooie stijgende lijn

roses: ga jij boobjes tekenen met de lijn van je grafiek? ;) als je de stijgende lijn doortrekt lijkt het net alsof je hangboobjes neerzet hahaha Ga zo door hoor!

et voilá, mijn kaartje voor vandaag:

18. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik mijn kaartje hier goed op kan zetten?

liefs
    Deb

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Me2

Maar het is wel al de 2e keer dat FF een stippelkruis op dezelfde plek zet, want ik had hem maandag geloof ik ook staan en daarna ging ie weer weg?!
    Ik ben ook ziek geweest dus het is eigenlijk een " spek en bonen" chart want ja, zoals je ziet is er geen pijl op te trekken hihihihihihi

@SandraK: DIKKE DIGI KNUF !

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ingrid hahahahaha ik moet lachen om jouw reactie! zo had ik mijn kaartje nog niet bekeken, ik maak er dan maar eentje hoor!

zo te zien krijg jij ook je kruis morgen van FF? Je hebt wel goed geklust iig!

Deel Deze Pagina