Ingie: nou jij ook weer op de wachtbank he! Silla: oh, ja, je had inderdaad al je kruis daar. Nou, wacht maar weer even af. Pas aan het einde van je cyclus zla je denk ik pas wat kunnen herleiden.
Bijna anderhalf jaar.....en toen was ik 25.... Ik heb namelijk altijd het gevoel gehad dat ik maar 1 kind zou krijgen...maf he.. In het begin wilde ik helemaal geen kinderen...had het idee dat ik dat hele opvoed-ding nooit zou kunnen... Later wilde ik dolgraag een kind,....en het opvoeden blijkt nog best mee te vallen...
Ik begin weer opnieuw. Ronde 3 met KID. Was ook te mooi om waar te wezen als het nu weer raak was. Ik heb mijn dip al eerder deze maand gehad. Ben nu haast blij dat ik even van de spanning af ben, even niet moet tempen. Even een paar dagen vrij. Al was 8 maanden vrij helemaal mooi geweest! Helaas. Heb gisteren wel nog getest....weer een heel dun streepje. Dat is wel even au hoor! Prettig weekend allemaal!
Hoi Deb, als je op de eerste pagina van deze rubriek kijkt, dan staat het daar uitgelegd. Veel succes.... Hahaha Roses, ik lag me in een deuk, als het je lukt met de temperatuur om die grafiek zo te krijgen. gna gna..... blijf je in de gaten houden hoor! hihihihi (yep, ik nu op de wachtbank en kruis geeft ie morgen! Ben pas voor de 2e keer deze maand boven 36 graden, geinig hé! Hey katootje: wat zien ik? huh? toch dun streepje en dan toch ongi? mmmhhh wat raar..... sluit me aan bij Sandra: dat is zeker auw
He Katootje, da's idd pijnlijk... Balen meis! Maarre heb je het wel ff laten nakijken ofzo?! Dikke Digi Knuf
Ik heb het hubbie niet eens gezegd.....die had wel hoop dat het zou lukken deze ronde. "De juiste ingredïenten zijn toch aanwezig!" Grrrr, ik hoor het hem nog zeggen. Ik was wel blij met het filmpje pas hier: hoe wordt je zwanger. Hij dacht ook dat een ei en zaadcelletje wel genoeg waren. De innesteling slaan we even over. Hij snapt hem nu.
Wat, waarom? Dat tesje? Had ik nog een uur gewacht dan had ik niet anders geweten. Een bevruchting houdt lang niet altijd een zwangerschap in. Dit is een van die missers...helaas.... Als dit nu weer gebeurd dan ga ik zeker verder ermee. Dat is dan toch te gek voor woorden. Drie keer raak en even hard weer mis....
Hallo meiden! Hierbij mijn kaartje weer.. Ik had vanmorgen echt heel veel doorzichtig slijm, zoveel heb ik deze maand nog niet gehad. Kan iemand er iets van brouwen en weten jullie misschien of mn ei dan al is geweest of dat ie nu echt komt... FF geeft dag 33 mn kruis maar heb nu echt heel veel slijm Hopelijk weten jullie hoe dat zit Ik ga ff terug lezen, heb een hoop gemist zie ik!...Tosso
Kijk....ik had laatst van iemand een ROMED test gekregen....die ja... Ik denk...ik ga even laten zien dat zelfs een ROMED bij mij geen tweede streepje geeft... Maar idd...een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje.... 8) Ik kan me voorstellen dat heel wat meiden hiermee de mist zijn ingegaan... Ik had zelfs ineens zoiets van...huh? hahahahah...
@ Katootje... Neeh niet dat testje...Maar mss ff een bloedtest bij de HA?! Maar hoe is je ongi nu, normaal of ook anders... Ik vind het erg balen voor je dat het weeer niet zo heeft mogen zijn meis...een dikke knuf!
Toot...ook dikke knuf van mij meis...wat een klere dingen zijn dat toch die testen af en toe. Herinnerd me nog aan Smoek...die had 4 posi testen en werd ook ongie... Dat doet zeer idd... Nogmaals dikke knuf meid...en volhouden hoor! Liefs Nies
Bij deze ook weer eens mijn kaartje... zit weer te wachten op de klusfase... heb mijn miniongi van vorige week maar halverwege als dag 1 genomen... dan nu dag 6 van mijn nieuwe cyclus en anders dag 8... [/url][/img]
dankje wel nou nu moet het dan toch gaan lukken hoor. ik stuurde op een andere manier berichtjes waar dit allemaal helemaal niet bij stond. haha even kijken of het lukt.