hey goed zo het is gelukt en idd een mooi kaartje! je bent vandaag gestegen, houden zo he! wanneer ga je testen als de wegblijven?
ja het is inderdaad wel een mooi kaartje, maar volgens mij had ik volgens dat kaartje al mijn ongi moeten hebben. ik wacht nog even een paar dagen hoor met testen. zeker tot na het weekend. mijn borsten doen wel erg veel pijn, maar verders niks dus kan ook naderende ongi zijn al duurt het al wel ruim 5 dagen.
Zo Deb, mooi kaartje hoor! Katootje: SJIPS, WAT EEN DIKKE VETTE BALEN ZEG! Inderdaad, mensen vergeten vaak dat het om de innesteling gaat en dat bevruchting nog geen zwanger wil zeggen (kijk maar naar IVF). Ik zeg: 3x is scheeprecht met de insem....nu maar even rustig aan doen...
hier is mijn nieuwe kaartje weer en de temp is vandaag weer als een gek omhoog geshoten bij mij is er nog niks aan de hand alleen ik voel dat mijn afscheiging wat dunner wordt dus de duivels zullen er wel aankomen en ik heb de hele week van branden maagzuur maar hoe dat kan..dat zou ik niet niet weten liefs samantha
hoi meiden heb alleen ff de laatste pagina gelezen. Sinds gister overvallen door een griepvirusje dus niet zo heel erg lekker...... Katootje; wat balen meid en Me2 heeft gelijk, 3x moet gewoon scheepsrecht zijn! DEb: ziet er ook goed uit, vooral die laatste stijging nu. Wanneer ga je testen? Hier gister weer echo gehad. Moest alleen gaan, want me vriendin lag met vette koorts in bed! Ach, eind december gaan we dan eindelijk samen! grtjs twinny
samantha: als ik naar je kaartje kijk en je klachten lees, lijkt het me geheel niet verkeerd gaan hoor. Ga extra voor je duimen. Wanneer wilde je gaan testen? Twinny
Hallokes, hier heb je ook mijn kaartje van vanmorgend. Heb me eens lekker laten verwennen bij de kapper.