denk woensdag als er nog niks is,dan zit ik op dag 31 aangezien ik ook wel is op de 30 dagen zat met me cyclus
Ik heb ook nog steeds uitstel van executie...... Morgen is mijn NOD...dus nog ff geduld... Ik denk persoonlijk niet dat ik zwanger ben..voel me ook niet zwanger. Maar mocht het heeeeeeeeeeeeeeeel misschien wel zo zijn....dan heb ik een heel leuk symptoom aan de lijst toe te voegen.... Ik loop namelijk al dagenlang te swingen op muziek van Jan Smit en Fransie Bauer, loop zelfs uit volle borst mee te bleren.... Als je nagaat dat ik normaal het liefst luister naar muziek van Pink Floyd, Marillion, Pearl Jam en Peter Gabriel dan kun je begrijpen dat dat voor mijn omgeving (en mijzelf) hoogst merkwaardig overkomt... Ik weet nog goed toen mijn zus zwanger was van de jongste (18 jaar geleden) Zij was ineens helemaal verliefd op Don Johnson, van Miami Vice... terwijl ze die normaal echt vreeeeeeeeeeeeeselijk vond! Hahhahaa.... Ze was nog niet bevallen of de 'crush' was over... [-X
ik zal ook mijn kaartje weer eens plaatsen: er valt nog niet veel van te zeggen, ik weet uit ervaring dat zelf op de laatste dag mijn temp nog kan kelderen dus ik ga nog maar nergens van uit. ik heb wel krampjes van evt aankomende duivels.........we zullen zien lees vanacht even bij, moet vanacht weer gaan werken.
Roses en Sonja: mooie kaartjes! sandra...zet hem op he... als de duivels weg zijn, wordt december jouw maand! hier gaat verder alles goed, ben af en toe misselijk en 's avonds snel moe. Mag 12 dec voor de 1e echo..spannend dus allemaal een heel fijn (sinterklaas) weekend
Hhahah...dat hoop ik elke maand... Moet zeggen dat ik niet meer zo enthousiast aan het hopen ben als in het begin...
goede middag meiden Ik kom net pas uit me bedje, want ben sinds woensdagavond overvallen door een enorme verkoudheid! Gelukkig voel ik me verder niet meer zo belabberd, dus gaat wel de goede richting op..... San: balen meid, dat ze zijn doorgebroken, succes de volgende ronde, maar begrijp als je daar langzaam ook moe van wordt! Zag verder toch een paar mooie kaartje voorbij komen. Sonja ik ga heel hard voor je duimen meid, ziet er zo mooi uit! Me2: ook niet verkeerd hoor...... Denk dat ik maar weer eens boel warme lucht jullie richting op ga blazen en duimen voor een paar positieve testen eind van de week! Toontje: heerlijk 5x meid, niet te missen, jij ook veel succes! Zico: leuk kapsel hoor meid, ziet er pittig uit! Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes vanuit deze richting, ik denk aan jullie hoor..... Twinny