Ja, dat ga ik in januari doen.... Ik wil de feestdagen lekker genieten met mijn gezin...en me niet druk maken om dit soort dingen.... Ik heb nog 1 NOD in 2006....en daarna ga ik naar dokkie...
Hi ladies, Ff snel weer...zit nu bij mijn moeder (thuisPC nog steeds stuk) hihihhihi en kan dus ff snel mijn kaartjes showen...ik snap er deze keer echt geen @$@#$ van...(nog nooit eerder een vroege ei gehad) Ik had zooooooo'n goed voorgevoel dit keer maar het begint steeds minder te worden.... Pfffffffffffffffffffffff zal blij zijn wanneer ik zwanger ben want dan hoef ik me geen zorgen meer te maken en rekenen enz enz... Greetz Silla
Hoi meiden, Hier weer mijn kaartje, nog ff en hij past niet meer, hehehe! Maar we gaan gewoon door! Heb al veel mooie kaartjes gezien!...Ik duim en blaas hoor! San... ...balen meissie... dikke knuf!
hai ik ga voorlopig nog even niet testen hoor. denk volgende week. krijg zowiezo pas maandag testen binnen. dat houd me tenminste nog even tegen. haha. hier nog steeds geen tekenen van naderende ongi. alleen steekjes in mijn zij en buik.
wat raar, mijn computer deed het niet, ik zag niet dat ik 5 keer had gepost, heb 5x op ok gedrukt maar hij deed het niet. ja dus wel......... sorry
hier mijn kaartje met kruis, het was even puzzelen. ik ben een paar dagen ziek geweest, daarom laat ik een paar temp niet meetellen.
sandra balen, 2007 word ons jaar. toontje de site was gister heeel langzaam, het duurde bij mij ook een eeuw voordat het kaartje erop stond. alle anderen succes met het wachten of klussen
goedemorgen Meiden, Hier mijn kaartje weer! Ik begin komende week voor het eerst met ovutesten! Hier mijn kaartje Liefs Pearly
goeiemorgen meiden, hierbij mijn kaartje ook weer. nog 5 dagen hairdresser, jij ook nog goed hoog pearly, succes meid de rest van de meiden, hoe is het bij jullie?
ja lekker hoog ja. hoop dat ie nog zo,n weekje hoog blijf... jij gaat ook gelukkig weer naar boven.... heeft mijn warme lucht toch wel geholpen. nog maar een keer dan pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffeven adem halen 321 ppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo als dat niet werkt
@mammairis, jeetje jij gaat lekker omhoog! Houden zo hoor @aly jij gaat ook goed, ook die temp daar lekker houden @hairdresser, mooi kaartje! @pearly, op naar je eitje meis! En maak er goed gebruik van hihi @sam, jij gaat ook weer mooi omhoog meis! En nu lekker hoog blijven he! Mooi kaartje Hier is mijn kaartje, ik zit nu 16 dpo en nog geen duiveltjes gezien. Vorige keer werd ik na 12 dpo ongesteld. Ik ben vandaag weer ietsje gezakt
hairdresser, door blijven blazen, want het werkt zeker zal ik nog ff voor jou blazen. PPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF_nieuwe hap lucht_ PPPPPPPPFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTT roses, ziet er goed uit meid, wanneer ga je testen?
Ik weet het nog niet, ik durf niet zo goed. maar ik heb eerder een cyclus van 39 dagen gehad, dus wil nog een paar dagen wachten, als ik dat volhoud