Ik had nog een vraagje; ik had toen ik de pil slikte ook regelmatig na ongeveer 2 1/2 week ongeveer 2 dagen oud bloedverlies.... iemand anders dat ook gehad? Benieuwd trouwens wat mijn temp morgenochtend gaat doen.... hij zit nu nog steeds boven het niveau van voor mijn eisprong... Tijdens een menstruatie moet hij toch weer dalen naar een lager niveau of niet? :
Ik heb mezelf net ook ff getempt en toen gaf hij wel 37 graden aan. Dus de thermometer kan wel hoger... Het blijft dus nog steeds de vraag waarom mijn kaartje zo ontzettend stabiel is....Alles rond de 36.4 graden! het ligt dus niet aan de tmeter, maar aan mijn lichaam!
Hoi meiden, Ik moet over 1,5 week weer vroeg opstaan waarschijnlijk om te gaan werken. Nu temp. ik rond 6.30 uur en dat zal dan waarschijnlijk rond 5.30/5.45 uur zijn. Mijn duivels zijn donderdag begonnen en sinds dien heb ik dus mijn kaartje bij FF ingevuld en de tijd dat ik tempte was dus steeds rond 6.30 uur. Wat kan ik nu het beste gaan doen om toch een betrouwbaar temp. lijstje te krijgen? Nu al eerder tempen? Of juist niet? En moet ik dat dan anders invullen en hoe doe ik dat? Groetjes Bianca (MamavanJordy)
@mamavanjordy als ik jou was zou ik nu alvast vroeg gaan tempen, dan heb je rond je ei in ieder geval geen vertekend beeld door verschillende tijden. Je kan gewoon je tijd van tempen aanpassen bij ff en je zou bij "notes" neer kunnen zetten dat je op een andere tijd bent begonnen met tempen. Succes! hopelijk heb je hier wat aan
Hallo Ik ben nieuw op dit forum en temp ook. nu is het zo dat ik graag zou willen als jullie eens naar mijn cyclus kijken ik weet namelijk niet wat ik ervan moet denken. Voor de eisprong was mijn temp 36.9 en daar na 37.2 37.2 37.3 37.3 37.3 37.2 37.2 37.1 37 37.1 37.1 en nu 37.2 ik heb een stabiele cyclus van 28 dagen en as dinsdag zou ik ongi moeten worden. Nu is het zo dat ik vandaag al een druppeltje bloed heb verloren en heb al een week last van zacht gevoelige boobs en soms wit slijm verlies. Zou het denken jullie deze keer raak kunnen zijn?
@Jen109 Ik zou zeggen maak eens een kaartje bij http://www.fertilityfriend.com/ dat is wat overzichtelijker. Maar als ik het zo bekijk,alles kan hij is mooi hoog en stabiel. Afwachten zou ik zeggen. Hij kan opeens ook omlaag gaan maar dat hoop ik niet voor je. Zal voor je duimen dat hij zo mooi blijft. Groetjes Tattie***
Hoi Tattie, ik heb dat aangemaakt maar hoe ik het hier op dit forum kan zetten dat wil mij nog niet lukken.... helaas. Weet jij hoe ik het hierop kan zetten
@Jen109 Eerst moet je hem kleiner maken via paint ofzo. Dan ga je naar http://www.imageshack.us/ en dan doe je hem uploaden. Klik dan hierboven 1 maal op Img ga dan terug naar imageshack en pak de laatste link die er staat. Kom dan hier terug en plak hem hier neer en dan nog eens op Img zo sluit je het geheel af. Snappie dus zo. [*img]Plak hier je link, en haal de sterretjes weg[/img*] Hoop dat je eruit komt ik moet nu weg hoor je later. Doei,Tattie***
goedemiddag allemaal Nou ik hou het hier toch nog even spannend... gisteren en vanmorgen dus oud bloed maar nu weer gestopt... boeiende ontwikkeling... Temp was vanmorgen na 2 dagen wat hoger dus weer terug op niveau van hele afgelopen week..... ?
joaney en mir GEFELICITEERD. JOANEY ik duim voor je dat alles goed mag gaan, je hebt het verdient na zolang wachten.
@Sylvia... ik hou het gewoon nog even spannend hier! Wacht het allemaal wel af..... eerst maar eens zien wat de rest van vandaag brengt en wat mijn temp morgenochtend doet..... Gisteren dacht ik dat het gelopen koers was... nu toch nog maar even alcoholvrij blijven op een verjaardag vanavond
Dankjewel allemaal voor de lieve reacties... Joaney, jij ook gefeliciteerd! Jij was ook al vroeg aan het testen vanmorgen...wij hier ook al om kwart voor 7...dat krijg je met die vaste temperatuurtijden he? Grappig dat er maar een half uurtje tussen onze positieve testen zat. Nog maar even geen topic aangemaakt in ik ben zwanger...voelt nog een beetje raar. Verder duim ik dat alle meiden die zo graag willen snel positief zullen testen...het is niet eerlijk dat sommigen daar zo lang op moeten wachten. liefs, Mir
hallo meiden! Wauw, wat word ik blij van 2 zwangeren hier op het topic!Mir en Joanney, van harte gefeliciteerd! Hier is het nog steeds spannend, ik zit er over te denken om morgenochtend al te testen, dan zit ik 14dpo...of zou dat te vroeg zijn? Waaaah, ik hou het niet meer!
@carmen31, 14 dpo zou wel kunnen hoor, hangt er ook beetje vanaf hoeveel dagen je altijd na je ei ongi wordt, bij mij is het zo dat ik op dpo13 s avond laat ongi word... Je zou dus ook nog 1 of 2 daagjes kunnen wachten maar dat valt niet mee ! Spannend zeg, 2 zwangeren dames alweer hier en binnenkort misschien weer zwangeren erbij! Ik ga heel hard duimen! Ik hoop bij mij dat mn temp morgen weer omhoog gaat! Liefs Sylvia
beetje lastig te zeggen hoe lang mijn luteale fase is.Ik heb nu bijna 3 volledige temp.grafiekjes. 1e mnd: ei op dag 10 ongi op dag 26(15dgn) 2e mnd:ei op dag 14,ongi op dag28(13dgn) Nu heb ik ei op dag 13 gehad en mijn luteale fase is tot nu toe 13dgn. Misschien kan ik nog beter ff wachten met testen Is het trouwens nier raar dat mijn luteale fase schommelt?Hoort de periode na je ei niet altijd hetzelfde te zijn?
Hallo, Ik heb even teruggelezen. Zie dat er veel gebeurd is vandaag. Ten eerste: Joaney en Mir: GEFELICITEERD!!! Dat is nog eens goed nieuws . Verder heb ik mooie kaartjes voorbij zien komen. Hopelijk komen er nog een aantal zwangeren bij. Brigitte, je maakt het erg spannend. Wanneer ga je testen? En Twinny, mijn NOD is dinsdag. Hopelijk goed resultaat, maar ik had gisteren wat buikpijn, dat verdacht veel leek op ongipijn. De sinterklaasviering was een groot succes vandaag. Voor de eerste keer heb ik het georganiseerd op mijn werk, samen met een paar collega's. Iedereen was erg tevreden. Was zeker voor herhaling vatbaar. Nou meiden, fijne avond en tot morgen. Groetjes, Jaycey