Hoe voel je je nu Hairdresser? Voel je je anders dan normaal of nergens last van? Hoeft natuurlijk ook niet maar ebn wel benieuwd. Er zijn er ook veel die niks voelen voor hun nod..spannend! Ik heb nu vanaf net klin beetje maagzuur, echt maar heel weinig en heeb eigenlijk al tijdje niks gegeten, zal daar wel door komen. Het is hoe dan ook afwachten..(en zo moeilijk om niet steeds te willen gaan testen..) Liefs Sylvia
@mammairis, jeeee jij gaat lekker hoog! houden zo hoor! Hier is mijn kaartje voor vandaag fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal bedankt voor jullie reacties, ik denk zelf ook dat ik op dag 14 of 15 me eisprong gehad heb, voel me al een week niet zo lekker! Indien er morgen geen ongi's zijn, heb wel af en toe beetje bruin verlies dan gaan we morgen testen! Ik zit nou op dag 36. bedankt groetjes debje1976
Roses: Ik heb vast iets gemist...... Maarre...waarom heb jij nog niet getest? Het ziet er allemaal zo mooi uit namelijk.... Kus, An
hoi hoi, mijn kaartje kan ik plaatsen, maar hij geeft op fertility friend aan dat hij er niks meer mee kan (zoiets dergelijks) temp was vanmorgen 37,1. x deb
hihi ik wou nog eventjes wachten, heb al eerder een lange cyclus gehad (39 dgn), maar mn temp blijft hoog, dus ik denk dat ik morgenochtend ga testen!
Sonja, he wat jakkie meis.... Ik ook weer..en was er deze keer erg van ondersteboven... Dikke kus van mij meis,...en 2007 wordt ons jaar!
ja ik ben er ook wel erg van. gister vertelde een vriendin van me via msn van ik ben zwanger , ben wel blij voor haar maar waarom is zei wel binnen een half jaar zwanger en ik niet heb ik dan. de sint gunde me dit jaar geen kindje, nou dan maar aan de kerstman vragen
Hoi Sonja, even een dikke knuf. Ik weet wat je voelt. De vriendin van mijn zwager (15 jaar) is zwanger. Vrijdag vertelden mijn stiefkinderen dat hun moeder zwanger is (dat wordt voor haar kindje nr. 4). En ik heb zoiets van...... waarom hun wel en ikke nog niet..... hier mijn kaartje. heb het weekend niet geplaatst omdat sinterklaasfeest was (te druk).
Hi ladies, Hierbij mijn kaartje Ik begin nu toch te geloven dat ik een vroege eisprong gehad heb. Mijn temp giert nu ook omhoog? Ik wordt er een beetje nerveus van hihihihihi Ik zit dus nu officeel op de wachtbank...ik heb ook maar mijn banner aangepast. @ de ladies die bezoek van de duivels heeft gehad...Dikke digi knuf @ alle dames die op de wachtbank zitten....nog ff volhouden....
Oh Sonja! wat naar...ook weer zo'n berichtje van een vriendin. Ik kan er op het moment ook even niet meer tegen...... Roses ik ben benieuwd en Deb1 laat ons ook in spanning! Hierbij m'n kaartje. Laat de duiveltjes ajb wegblijven.....! (al denk ik niet dat de Sint mij dit jaar een kadootje gaat brengen....)
hierbij ook mijn kaartje. ben de laatste dagen niet zo lekker vandaar misschien mijn hoge temp. donderdag nacht diaree en overgeven. en al dagen misselijk en buikkrampjes maag en darmen. maar nog geen duivels te zien. ook in de wacht maar. en iedereen in de wacht veel succes. en de andere met duivels heel spijtig en maar hopen op wat goeds met de kerst. ook ik zal wel volgende ronde krijgen . heb vanmorgen test gedaan van deze site. geen streepje zou het te vroeg zijn geweest? vind het wachten maar steeds niets . gister even deprie dip gehad. meiden allemaal veel succes. p.s. waneer gaat de temp dalen als de duivels er zijn of er voor. en hoe krijgen jullie je plaatje zo groot.
Ik zal mijn kaartje ook weer eens plaatsen [/url][/img] Zit te wachten op mijn eitje... maar die zit er weer aan te komen... zullen deze week maar weer flink klussen... op naar een mooi kerstcadootje?!