goeiemorgen allemaal, hierbij ook weer mijn kaartje, ik ben weer omhoog gegaan . nou nog hoog houden. ik voel me al een paar dagen totaal niet lekker hoop dat dat een goed teken is roses, dat je het volhoud om niet te testen meid pff. knap hoor. hairdresser, hoe is het bij jou? sonja, wat ongelofelijk balen zeg, en zulk nieuws doet dan zeer he. dikke knufff. jorinda, ziet er goed uit deb1, snap niet dat ff dat aangeeft, misschien dat je al te ver over tijd ebnt en volgens ff al had moeten testen? me2, ik duim en duim en duim en blaas; ppppppppppppfffffffffffffffffff alle andere dames in de klusronde; succes alle dames op het wachtbankje, succes en hoop op een dikke vette plus voor ons allen alle dames die ongi zijn geworden, sterkte en een dikke knufff
He Sam, We lopen een beetje gelijk hihihihhi Ik ben benieuwd of de duivels bij me wegblijven en of ik het DAN nog eens volhoud om niet gelijk te testen... Met andere woorden.. SPANNEND !
ahhhhh, ik ken het silla. ik moest me vanochtend al echt inhouden om te testen hoor. pff viel niet mee. zoo spannend
goeiemorgen dames! O sonja, wat balen weer!Ik vind het echt k*t voor je!Je had een mooie temp. Daarom heb ik na mijn laatste cyclus besloten niet meer te gaan tempen.Ik klamp me te veel vast aan een hoge temp.Ik ga alleen vanaf vandaag ff tempen tot ik zeker weet dat mijn ei geweest is en dan stop ik er weer mee.Ik moet zeggen dat ik me veel rustiger voel.Ik ga ook geen ovu.testen meer doen, aangezien ik een duidelijk ei heb en nu al een beetje vruchtbare afscheiding gespot heb.Dus denk dat mijn ei zo tegen het weekend wel komt! Maar ik raad het iedereen aan om minder te tempen, heerlijk rustig!
@ Sam, Ik heb gelukkig dit keer geen testen in huis! Dat is voor mij wel goed en ALS ik wil testen ga ik toch naar de HA, want als ik het zelf ga doen en het + is (naar mijn mening te vaag) ga ik toch weer twijfelen, dus laat ik het aan de HA over hihihhihi Maar ja nu ziet mijn kaartje er goed uit, maar dat zag hij de vorige keer ook...maar goed we wachten af er zit niets anders op, maar ik hoop dat het voor de "wachtbank" dames deze maand nog mag lukken dusssss DUIMEN MAAR MET Z'N ALLEN! @ Carmen, Ik kan me voorstellen dat je (deels) gestopt bent met tempen. Ik denk dat ik (mocht het deze ronde WEER niet raak zijn) dat ook doe. Dan heb ik het 3 maanden volgehouden en elke keer een eisprong op een andere dag (19,21 en nu 13?) en telkens hoge temp en nog maar 1x zwanger geweest na een temp.maand...(zoals je weet helaas een MK)
ik denk dat gewoon mijn ongi eraan komt. of is het wel eens bij iemand gebeurd dat ie weer omhoog ging nog? nee he. thanks sam van kylian
@ Hairdresser Kijk anders ff in mijn Album... Vorig kaartje had ik op dag 32 lage temp en dag 33 en 34 hoog en daarna een mega keldering! Dussss ik durf het niet te zeggen meis hoe het bij jou gaat verlopen... Ik hoop voor je dat het mss een dipje is?!
ik hoop het . anders weet ik het morgen wel denk ik als ie verder naar beneden zakt. wel af en toe een vlaagje misselijk en soms merk ik op dan rondom mijn tepel het wat dikker is maar of dat wat betekend. verder niks geen krampjes of roze verlies gelukkig. ik ga er van uit dan het over is en als het niet zo is kan het alleen maar mee vallen. ik heb in ieder geval wel weer een kortere cyclus als ik ongi word.
ik hoop het . anders weet ik het morgen wel denk ik als ie verder naar beneden zakt. wel af en toe een vlaagje misselijk en soms merk ik op dan rondom mijn tepel het wat dikker is maar of dat wat betekend. verder niks geen krampjes of roze verlies gelukkig. ik ga er van uit dan het over is en als het niet zo is kan het alleen maar mee vallen. ik heb in ieder geval wel weer een kortere cyclus als ik ongi word.
Sil? Kan het niet zijn dat die dip in je tempkaartje je eisprong is....of zou dat dan weer te laat zijn? Dit gebeurd bij steeds...denk ik dat mijn eitje is geweest...krijg ik een tweede stijging.. maar ik duim ervoor dat het een nestel-dippeke is natuurlijk!
Hi San, Het zou kunnen want ik heb al eerder een ei op dag 19 gehad?! Dus het kan idd nog ALLE KANTEN op. Het belangrijkste vraag is dan of ik tijdig geklust heb....ik heb wel op dag 18 geklust maarja niet op dag 20 (voor de zekerheid). Na dag 19 hebben we niet echt meer geklust We hadden er ff de kracht niet voor (ik had ff een dipje)....
Zou op tijd moeten zijn hoor meis.... Ik had het deze maand...leek een vroeg ei...maar ik was ziek dus helemaal in de stress omdat ik mijn ei gemist zou hebben... krijg ik um gewoon op dag 16.... Toen wel op tijd geklust,...maar helaas....
Hairdresser, kijk een sin mijn album. Toen ik zwanger was ook mega dip 1/2 dagen voor NOD en dacht dat de ongi er al weer aankwam (bruinverlies). Ik bleek echter zwanger te zijn en dag van NOD temp weer omhoog (helaas mk geworden).
@San, Ik heb idd ook een rare temp maand gehad...ik ben ook ziek geweest...dus ik moet er helaas ook rekening mee houden dat het een spek en bonen maand is... Maar goed....we wachten af...
hello ladies, Hier mijn kaartje van vandaag! Heb ff vraagje...... Ik ben begonnen met de ovu testen! Nu vraag ik me af of je elke dag moet testen? Heb gisteren een test gedaan en er verscheen maar 1 lijntje dus negatief! Nu vraag ik me af of ik dan vandaag ook eentje moet doen? Of kan ie bijvoorbeeld van de een op andere dag wel positief zijn? Ik bedoel dus van geen streepje naar een dikke vette streep? Of gebeurd dat staps gewijs met eerst een licht streepje en dan steeds donkerder? Liefs Pearly