Hai, Ik heb ook een vraagje. Ben al een paar maanden aan het temperaturen en ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong (weet mijn eisprong door ovulatietesten). Normaal is mijn temperatuur na mijn ei zo rond de 36,6 en de tempratuur blijft contstant totdat ik ongi ga worden. Meestal daalt mijn temperatuur rond dag 11 na mijn ei en wordt ik de volgende dag ongi. Nu is het zo dat ik gisteren een temperatuur had van 36,6 en vanmorgen van 36,3 terwijl het nog maar 5 dagen na mijn ei is? Wat kan dit zijn? Ik hoorde dat tijdens een innesteling je temperatuur ook 1 dag kan dalen. HELP, wie kan mij helpen Groetjes Nataly
Pearly, als je de ovutesten gebruik dit ook echt elke dag doen op hetzelfde tijdstip. Je loopt anders grote kans dat je de LH piek per ongeluk mist. Dat kan al in een dag (soms zelf halve dag!) gebeuren. Hoewel het bij mij meestal stapsgewijs gaat heb ik ook wel eens dta hij van de ene op de andere dag posi is...
pearly: zie ook mijn grafieken in fotoalbum. Ik test al 5 dagen van te voren, want ik heb altijd maar 1 positieve test en die moet ik wel te pakken krijgen, toch (of kaartje van vandaag, 1 of 2 pagina's terug) Ik test ook elke dag om dezelfde tijd... succes!
NAtaly: een daling in je temp ruim voor je NOD zegt helemaal niets. Het wordt pas spannend als je temp NA je NOD hoog blijft. Daarvoor kan een dip een innesteling zijn of niet, is niets over te zeggen, maar gelukkig ook niets negatiefs.
@Ingiemoppie Dank je meid! Er wordt aangeraden om vanaf morgen te beginnen met testen! Dus dan sla ik vandaag nog over en dan begin ik vanaf morgen! Was gisteren gewoon nieuwsgierig wat ie aan zou geven! Spannend! Hoe voel jij je? Ik las dat je in een dipje zat! Nou meid vanuit hier een hele dikke KNUFF en ik duim voor je dat deze maand zeker beloond wordt! Hier een beetje het zelfde idee! Vandaag weer telefoon gehad dat een vriendin van ons ook bevallen is! Laatst ook al een vriendin bevallen en andere vriendin zwanger van de 2e 1e ronde gelijk raak ! Dus zie en hoor ook op het moment alleen maar mensen die zwanger zijn of bevallen zijn! Maar zoals je al beschreef onze tijd komt ook nog wel! Nogmaals een dikke KNUFF! Liefs Pearly
lief van je pearly. Voor jou natuurlijk ook hé... en dat je over een paar dagen maar een hele mooie positieve ovu test in handen mag krijgen. Ik was superdolblij met de eerste positieve die ik had...... Tenminste iets wat functioneert dacht ik toen (hahaha).... Trouwens, ook nog succes in je klusfase hé! Dikke knuf terug KNUF KNUF
Heej meiden, Allereerst Sonja balen zeg. Heel veel sterkte! Ik heb een vraagje over de VIP bij FF. Hoe doen jullie adat ls die afloopt, betalen of een nieuwe account aanmaken.. Silla, Sylvia en Sam: spannend ik duim heeeeeeeel hard! Mijn tempkaartje is gelukkig weer wat normaler aan het worden.
Ik heb vandaag een positieve ovulatietest. Als je eisprong geweest is, is de ouvtest dan weer direct negatief?
Kan, hoeft niet. Ik heb de keren dat ik een ovutest gebruikt heb 1 keer 2 dagen een positieve test gehad en de andere keren maar één keer. Wel was de test dan bijna positief maar lijntje net iets dunner dan controlestreep, dan wist ik dat de volgende dag zeer waarschijnlijk positief zou zijn. De dag na een positieve test was ie bij mij altijd al weer negatief.
@hannah: ik betaal niks aan FF je kan gewoon blijven invullen alleen heb je de extra dingen niet meer
Hallo dames, dank je wel Hannah! het wordt nu spannend voor een aantal dames! Hoop dat ik weer snel te lezen krijg dat er weer meer zwangeren dames bij zijn, leuk! (natuurlijk hoop ik ook dat ik daarbij zal zitten maar dat denk ik niet helaas...zou te mooi zijn!) Vandaag bijna nergens last van eigenlijk..Ik slaap de afgelopen (2) nachten wel heel slecht...ben wel snel moe s avonds maar slaap dan heel onrustig en droom erg veel, dit heb ik al lange tijd niet zo gehad. Voel me sochtends ook erg moe, maar dat komt denk ik door het onrustige slapen. Vnadaag gewerkt en voelde me ook moe..Hoop dat ik vanavond beter slaap dan.. heb nog wel af en toe nog steeds de steekjes die ik nu paar dagen heb, moeilijk te omschrijven hoe dit voelt, heb ik nromaal niet voor mn nod ofzo, maar zijn wel soort van baarmoeder krampjes/steekjes . Oja,vandaag weer meer vocht/melk uit mn tepels als ik erin knijp, echt raar.. ook vannacht en vanochtend weer flink rommelende buik gehad..nu ook weer dus ik kan de laatste dagen vaker naar de wc, wel moeilijker dan normaal.. Nou zeg, dat was het weer voor mij vandaag..Hoop dat mn temp morgen ook hoog is en dan overmorgen en donderdag en vrijdag ook...en zaterdag etc.... Nouja, het zal wel niet... Liefs Sylvia
@Sonja: balen meid... ! Ik hoop dat de volgende ronde jullie ronde is... Jullie hebben het samen zó verdiend! Dit is mijn kaartje voor deze ronde. Ik vind het nu toch wel heel spannend worden, zeker omdat mijn mannetje ervan overtuigd is dat het deze ronde raak is. En dat is ook voor het eerst! Maar misschien dat mijn lijf me nu dan ook voor de gek houdt. Ik heb een paar dagen flink wat krampen in mijn buik gehad, maar nu nergens last van. Wel erg veel last van witverlies. Ik heb gisterenochtend getest, maar het was toen negatief. Ik denk dus dat de duiveltjes gewoon wat langer op zich laten wachten, maar dat ze om het hoekje zitten te gluren hoe wij ons saampjes gek maken...
hey Sylvia! Het valt mij op dat je heel erg over kwaltjes aan het praten bent.Ik hoop echt voor je dat het raak is deze maand, maar probeer je iets minder aan die kwaaltjes vast te klampen, anders krijg je misschien weer zo'n domper! Ik had ook elke maand wel weer iets nieuws en dan was ik weer zo teleurgesteld als het niet raak was. Heb nmezelf dus echt voorgenomen om nergens meer van op te kijken, want die teleurstelling is kl*te elke maand! Maar ik duim natuurlijk wel voor je hoor!
vandaag nod dag. temp is het zelfde... niet erg hoog maar wel boven de lijn. ik wacht nog een paar daagjes af .....xxx
en me2 ik heb in je album gekeken en idd een goede daling voor je nod en dan toch zwanger. zoals je ziet vandaag niet verder naar beneden maar wel boven de lijn. ik wacht nog gewoon af ik denk dan tot het wekend weer. als die dan nog zo hoog is bv zondag heb je dan een grote kans dat je zwanger ben of komt het wel een voor dat ie gewoon zo hoog blijft..? ik dacht het niet maar...... de rest die de buiveltjes hebben..... balen succes in de volgende ronde.. en op de wachtbank lady´s..... ik wacht met jullie mee en die positief hebben getest(nog niemand volgens mij) maar als dat niet zo is toch gefeliciteerd. xxxxx fijne sinterklaas....
goedemorgen, zal me ook hier even melden. had net een giga positieve test in handen. de digitale van clear blue. gaf al binnen een minuut. zwanger aan. kan het nog niet echt geloven dus we doen morgen weer een test. x deb