@mammairis, jij gaat nog steeds lekker, lekker hoog en boven de lijn, houden zo! @hairdresser, oooeeeeh spannend vandaag je NOD, ik ga heel hard voor je duimen meis! @deb1, gefeliciteerd met je positieve test! geniet er lekker van joh, je bent hartstikke zwanger! Ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief Maar bij het invullen van mijn temp op FF gebeurde er iets heel aparts. Ff geeft mijn ei nu 10 dagen later aan! Terwijl het me duidelijk was vanwege het grote temp verschil dat ik mn ei op dag 20 had. Nu staat hij dus op dag 30. Dus ik ben weer een stuk teruggeslingerd op de wachtbank
Gefeliciteerd Deb! @Carmen: ja, zo ziet het er idd wel uit, maar heb al meerdere keren gezegd dat ik denk dat het niet raak is ondanks de dingetjes die ik voel. Dus zelf denk ik dus gewoon dat het niet raak is maarja we wachten het el af Bedankt voor het duimen! Mijn tempkaart van vandaag...niet goed...een daling naar 36,9c.....het hoeft nog niks te betekenen omdat ik 2 dagen voor mn nod zit maar denk dat het slecht nieuws weer wordt voor mij, dan weert volgende ronde. Heb veel keelpijn vanochtend..niet leuk! Liefs Sylvia
Sylvia ik ga gewoon heel hard blazen zodat die weer omhoog gaat hoor pfffffffffffffffffffff hap lucht en pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Roses vervelend zeg dat FF nu weer de boel verschuift en dan nog wel 10 dagen, ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt. deb van harte gefeliciteerd meid Groetjes, Astrid
goeiemorgen lieve meiden Deb, GEFELICITEERD!!!!!! en geloof het maar en lekker genieten meid. Sylvia, spannend bij jou meid hairdresser, ik hoop zooo dat ie niet verder zakt roses, wat ongelofelijk balen zeg van je negatest en nog meer van je eisprong dat die verplaatst is mammairis, hoog houden die temp meid hoe is het met de rest van de meiden? Hier is mijn kaartje voor vandaag. ik ben weer omhoog. het word nou wel er spannend hoor poehee. allemaal een fijne dag vandaag!!!!
goeiemorgen allemaal, mammairis: jij gaat weer lekker omhoog met de temp zeg.. hairdresser: ben benieuwd deb1: van harte gefeliciteerd aly en roses: sorry, ik kan jullie kaartje niet zien... ik probeer later nog een keer te kijken. Wel vervelend roses, dat ie het kruis nu weer verschuift. pffff....... ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt. sylvia: ben benieuwd Dikke knuf voor iedereen en de duimpjes draaien overuren! Hier mijn kaartje van vandaag. Het enige verschil met de vorige maanden is dat ik deze keer erg buikpijn heb (meer een stevig trekken) en ik (of hubbie) mogen mijn tepels niet aanraken. Dat doet stevig au... en niet zo'n klein beetje ook. Maar goed, we moeten nog een week, dus lekker afwachten.
@ sam jij gaat lekker hoog zeg! Ik ga voor je duimen! @ingiemoppie, ooeee dat klinkt goed die symptomen! Ik hoop het zo voor je! ik gun het je van harte! Nog ff wachten dus...! ik duim ook voor jou!
Hallo dames heb net er een ovu testje tegenaan gegooid en nikske. ben van temp gezakt. Hopelijk vinden we m'n eitje..... Hier heb je m'n kaartje van vandaag
Spannend Sam! Roses: balen zeg, maar kan het me wel voorstellen van FF anders wordt je lf wel heel erg lang.... Silvia: ik duim voor je en blaas je temp omhoog (ook voor mezlef!) PFFFFFFFFFFFFF Hairdresser: Jij ook omhoog! Josien en MAmairis: jullie gaan ook lekker de goede kan op! Ingie: ja, nog een weekje wachten, maar vooralsnog zit je goed! Bij mij dus ook weer een kleine daling. Belooft niet veel goeds......(aan de ene kant toch fijn zo'n voorspelbare cyclus...). Heb ook al twee dagen erge krampen gehad, nog geen bruin of rood, maar denk dat dat er donderdag komt als ik af ga op mijn vorige 6 temp rondes....Oh ja, en vanmorgen nega getest...
roses: nu zie ik hem wel. Je bent idd behoorlijk ver weg geslingerd weer. Kan het misschien zijn dat die hoge piek niet klopt? Want dan zou het idd zo kunnen zijn dat je nu pas je eitje hebt gekregen. Pfffff weer langer wachten. Ff dikke knuf hoor! KNUF KNUF sam: je houdt het lekker spannend hoor.. duim duim zico: als je temp zo laag blijft krijg je over een paar dagen mooi eitje denk ik.... Me2: en toch hoop ik dat ze niet langskomen bij je.... (die duvels dan hé)... mooi kaartje...... duim duim duim
@me2, ja daar heb je wel gelijk in, ik zat nu anders al op 18 dpo! @ingiemoppie, hihi thx, doet goed! Die hoge piek daar twijfelde ik toen ook aan inderdaad, maar heb toen met alle onderliggende temperaturen geexperimenteerd, maar bij alle temperaturen gaf FF toen mijn eitje aan! Dus vandaar dat ik hem gewoon mee heb laten tellen... Ik krijg nu dan wel een onwijs lange cyclus (voor mijn doen). Voor ik met de pil begon had ik áltijd een cyclus van 28 dagen. Ik heb nu ff uitgerekend maar ik kom nu ongeveer rond 43 dagen uit Zo lang dat ik er geen banner bij kan maken
hier weer even mijn kaartje, lees een andere keer even door (mijn schoonmoeder zit op kantoor en kan bijna meelezen)
goede morgen meiden tjee, zie toch weer een paar dingetjes die ik niet gehoopt had. ME2, Sylvia: jullie moeten stijgen hoor....pppfffffffff.......... Zag echter ook een paar mooie kaartjes, dus die dames, volhouden hè! Deb: van harte gefeliciteerd meid, de digitale van clearbleu is over het algemeen heel betrouwbaar hoor, dus wen maar vast aan het idee en geniet maar lekker! Alle andere rondom klussen en wachten, natuurlijk ook weer heel veel succes............. grtjs Twinny
Hoi meiden, Hierbij ook weer even mijn kaartje...ik heb besloten om hem niet elke dag te plaatsen omdat er nog steeds geen beweging inzit Ik duim natuurlijk wel mee voor iedereen...
Nies,....ik duim voor je dat sinterklaas vandaag een ei voor je meebrengt. Toontje: mooi kaartje, wanneer ga je testen?
Hi ladies, Kan helaas geen nieuwe kaart showen, wel die van gister en vandaag is mijn temp gezakt! naar 36.9... Ik wordt er gek van.... http://img220.imageshack.us/my.php?imag ... humfs8.png Deb...GEFELICITEERD MEIS, WAT EEN PRACHTIG SINTERKLAAS KADO!
hier bij ook even mijn kaartje voel me beetje raar in de maag. en keel misselijk gevoel. maar zal wel van de buikgriep nog zijn van afgelopen donderdag nacht en vrijdag. gister kon ik het niet laten maar test gedaan van deze site. was negatief of zou het te vroeg geweest zijn na mijn eisprong. weet niet mijn dp0 nou iedereen een fijne sinterklaas en de gene die ook op wacht zijn veel sterkte. hoop op goed bericht.[/url]