Yessssssssssssssssssssssssss......de eerste klus is een feit.... @hairdresser, wat balen meis... @mamairis, ik duim met je mee!
Goedemorgen ladies! @mammairis, er is nog niets aan de hand, kan nog alle kanten op! Ik ga wel voor je duimen dat dit een mooie innestelingsdip mag worden! @hairdresser, he balen meis, hopelijk volgende ronde meer geluk! @sandraK Wat heb jij daar al een mooi kruisje staat! hihi Hier mijn kaartje, 9dpo (als het goed is haha ). Nog niet zo heel veel te zien..
hoiemorgen allemaal, Sandra, veel plezier de komende tijd hairdresser, wat ongelofelijk balen meid. op nara de volgende ronde. hierbij mijn kaartje, ook een enorme dip helaas;
opgepast ik blaas je terug naar boven pppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dankjewel Roses, ik denk maar zo geen bloed geeft moed en als er zondag nog nix is dan ga ik lekker testen of er nu wel of geen hoge temp is. Ik heb sinds 2 dagen last van mijn borsten en ben misselijk met vlagen dus ik houd hoop. Zelfs mijn vriend vond dat mijn borsten aan het veranderen zijn . Groetjes, Astrid
Goedemorgen tempdames! Voor jullie echte kenners heb ik alweer een vraagje. Wat houdt het in als je temp onder de lijn van FF duikt....einde verhaal? Was maar een dag maar die lijn staat er toch niet voor niets? thanks, liefs kiki
Mijn temp is dus wel weer gedaald,voor mij is het nu al einde verhaal voor deze maand.... Alsmn cyclus weer zo lang is heb ik pas midden januari weer mn volgende nod.....word ik echt niet vrolijk van..... Ook heb ik nega getest dus het zit er gewoon niet in voor ons...wordt saaie kerst weet ik nu al..(houd daar al niet zo van maar heb er nu al helemaal geen zin meer in...)
goeiemorgen allemaal, mammairis: pfff blaas blaas.... omhoog omhoog.... hairdresser: hé wat balen meid..... dikke knuf.... succes in je volgende ronde. sandra: gefeliciteerd met de eerste klus van deze ronde roses: ik duim nog steeds hoor! Sam: oh je..... blaaas blaaaas.. omhoog omhoog zico: nog geen ei in zicht hé meid.... ik heb de navigatie al ingesteld voor het eitje. nu moet het goedkomen. kiki: als je zwanger bent en je kijkt terug naar je kaartje, dan kan die dip onder je lijn bij FF duiden op een innesteling. Helaas kan je het van tevoren niet goed duiden, want het kan net zo goed zijn, dat je ongi er aan zit te komen. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het een innesteldip is.... Sylvia: kop op meid....... nog geen ongi in zicht? Geen spotting? dan kan het nog alle kanten op. Ik duim voor je.... Et voila, mijn kaartje. Geen grote veranderingen zichtbaar, maar dat heb ik al de hele maand . Gewoon afwachten tot volgende week dus.
dank je wel ingiemoppie voor de bemoedigende woorden, is lief van je. Er is id nog geen ongi en heb nu ook geen krampen ofzo maar denk zelf dat het vanavond komt..Maarja, misschien moet ik nog wel eerst denken: geen bloed geeft moed.. maar heb vanochtend weer getest en was nega..dus denk dat het er weer niet inzit.. maar ik blijf nog wel even positief denken voor zover me dat lukt haha Liefs Sylvia
Nou zit in zelfde schuitje als Sylvia en Sam en denk morgenochtend HAirdresser achter na ter gaan (*geeft Hairdresser een dikke knuf*). Mijn temp ook gedaald en de duivels zullen zich morgenochtend waarschijnlijk aandienen. Betekent wel dat mijn cyclus weer eindelijk is zoals die van vóór mijn mk...da's dan in ieder geval iets...
goede morgen meiden O wat jammer nu weer hairdresser, balen......... Me2, Sylvia en nog een paar: tjee, jullie moeten nu echt omhoog, maar weten zelf waarschijnlijk ook wel al......... balen hoor...... Sandra: proficiat met je eerste klus van deze cyclus, hihi.... Zico: eitje begint te komen, ben benieuwd of je dan weer naar de man schiet! Nies: en heeft sinterklaas nog een ei gebracht? Balen hoor meid die cyclus van jou! Hier nog altijd strontverkouden en hoesten, krijg er helemaal het heen en weer van.......... maar ach, daardoor wel geen oog voor andere zwangerschapskwaaltjes........ Ik ga weer heel hard duimen en blazen voor iedereen......pppppppfffffffff grtjs Twinny
Ik heb nog geen ongi krampen maar die zullen morgen wel komen...voel me gewoon ontzettend rot! Zie wel een heeeeeeeel erg vaag streepje bij de Clearview, maar zo licht dat ie niet te fotograferen is. Ik denk dat het niks is hoor, zal wel voorgedrukt streepje zijn ofzo.. Ben zo verdrietig...moet eigenlijk niet steeds naar zwangeren sites gaan enzo,maar vind het ook zo leuk voor degenen die posi testen! Ben voor hun dan echt blij maar zelf word ik dan alleen maar heel verdrietig... Nuja, geen bloed geft nog steeds moed maar morgen is pas mn nod.. Liefs Sylvia *veegt tranen weg*
nou mijn temp is weer iets omhoog van 37.1 naaar 37.23voel me nog steeds niet lekker. en heb test er tegen aangegooid vandaag clearbleu maar die was negatief geen kruis is het nog te vroeg volgens mijn niet en zullen de wel weer er aan komen ben wel op dag 32 had voor miskraam meestal 28 of 30 dagen. nu na primolut kreeg ik bloeding op 5 nov. meiden allemaal prettige dag en veel succes met alles.
Hoi meiden, Ff een vraagje. Mijn temp. loopt aardig constant. Steeds rond de 36.5, 36.6 en 36.7 graden. Nog geen eitje te zien volgens ff. Nu ben ik maandagavond ziek geworden, buikgriep. Mijn temp. was gisteren dus ook hoger. Ik heb een uurtje later getempt dan normaal omdat ik eindelijk in slaap was gevallen na lang spoken. Mijn temp. was dus gisterenochtend 37.5 en vanochtend was hij dus weer mooi 36.7. Heeft dit nu invloed op dat ff mijn ei kan berekenen? Had ook bij NOTES (volgens mij heet dat zo) ingevuld dat ik ziek ben en 1 uur later getempt heb. Groetjes Bianca (MamavanJordy) P.s. weet niet hoe ik mijn curve hier moet invullen dus ik kan het helaas niet laten zien.