Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Yessssssssssssssssssssssssss......de eerste klus is een feit.... :)

@hairdresser, wat balen meis...
    @mamairis, ik duim met je mee!

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    bedoel je dat je al geklust heb zo op de vroege ochtend? hihi

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nee...mijn eerste kruisje staat op de kaart....van gisteravond... ;)

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    aha....is nog vroeg he ummmmmmm

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemorgen ladies!

@mammairis, er is nog niets aan de hand, kan nog alle kanten op! Ik ga wel voor je duimen dat dit een mooie innestelingsdip mag worden!

@hairdresser, he balen meis, hopelijk volgende ronde meer geluk!

@sandraK Wat heb jij daar al een mooi kruisje staat! hihi :)

Hier mijn kaartje, 9dpo (als het goed is haha :rolleyes: ). Nog niet zo heel veel te zien..

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hoiemorgen allemaal,

Sandra, veel plezier de komende tijd :)

hairdresser, :(:( wat ongelofelijk balen meid. op nara de volgende ronde.

hierbij mijn kaartje, ook een enorme dip helaas;

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ben vndaag weer wat gestegen hier volgt m'n kaartje

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    opgepast ik blaas je terug naar boven pppppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

9. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Dankjewel Roses, ik denk maar zo geen bloed geeft moed en als er zondag nog nix is dan ga ik lekker testen of er nu wel of geen hoge temp is. Ik heb sinds 2 dagen last van mijn borsten en ben misselijk met vlagen dus ik houd hoop. Zelfs mijn vriend vond dat mijn borsten aan het veranderen zijn :oops: .

Groetjes, Astrid

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

thanxxxx zico, hoop zo dat ie morgen weer omhoog is

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen tempdames! Voor jullie echte kenners heb ik alweer een vraagje. Wat houdt het in als je temp onder de lijn van FF duikt....einde verhaal? Was maar een dag maar die lijn staat er toch niet voor niets?

thanks, liefs kiki

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

:( :(

Mijn temp is dus wel weer gedaald,voor mij is het nu al einde verhaal voor deze maand....:(
    Alsmn cyclus weer zo lang is heb ik pas midden januari weer mn volgende nod.....word ik echt niet vrolijk van.....

Ook heb ik nega getest dus het zit er gewoon niet in voor ons...wordt saaie kerst weet ik nu al..(houd daar al niet zo van maar heb er nu al helemaal geen zin meer in...)

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goeiemorgen allemaal,

mammairis: pfff blaas blaas.... omhoog omhoog....

hairdresser: hé wat balen meid..... dikke knuf.... succes in je volgende ronde.

sandra: gefeliciteerd met de eerste klus van deze ronde :)

roses: ik duim nog steeds hoor!

Sam: oh je..... blaaas blaaaas.. omhoog omhoog

zico: nog geen ei in zicht hé meid.... ik heb de navigatie al ingesteld voor het eitje. nu moet het goedkomen.

kiki: als je zwanger bent en je kijkt terug naar je kaartje, dan kan die dip onder je lijn bij FF duiden op een innesteling. Helaas kan je het van tevoren niet goed duiden, want het kan net zo goed zijn, dat je ongi er aan zit te komen. Ik hoop voor jou natuurlijk dat het een innesteldip is....

Sylvia: kop op meid....... nog geen ongi in zicht? Geen spotting? dan kan het nog alle kanten op. Ik duim voor je....

Et voila, mijn kaartje. Geen grote veranderingen zichtbaar, maar dat heb ik al de hele maand ;). Gewoon afwachten tot volgende week dus.

14. Sheila82

dank je wel ingiemoppie voor de bemoedigende woorden, is lief van je.
    Er is id nog geen ongi en heb nu ook geen krampen ofzo maar denk zelf dat het vanavond komt..Maarja, misschien moet ik nog wel eerst denken: geen bloed geeft moed..
    maar heb vanochtend weer getest en was nega..dus denk dat het er weer niet inzit..

maar ik blijf nog wel even positief denken voor zover me dat lukt haha :)

Liefs

Sylvia

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou zit in zelfde schuitje als Sylvia en Sam en denk morgenochtend HAirdresser achter na ter gaan (*geeft Hairdresser een dikke knuf*). Mijn temp ook gedaald en de duivels zullen zich morgenochtend waarschijnlijk aandienen. Betekent wel dat mijn cyclus weer eindelijk is zoals die van vóór mijn mk...da's dan in ieder geval iets...

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we bliven hier klussen heeft ventje gezegd al staat er geen vel meer op, hhihihihihihi

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

O wat jammer nu weer hairdresser, balen.........

Me2, Sylvia en nog een paar: tjee, jullie moeten nu echt omhoog, maar weten zelf waarschijnlijk ook wel al......... balen hoor......

Sandra: proficiat met je eerste klus van deze cyclus, hihi....

Zico: eitje begint te komen, ben benieuwd of je dan weer naar de man schiet!

Nies: en heeft sinterklaas nog een ei gebracht? Balen hoor meid die cyclus van jou!

Hier nog altijd strontverkouden en hoesten, krijg er helemaal het heen en weer van.......... maar ach, daardoor wel geen oog voor andere zwangerschapskwaaltjes........

Ik ga weer heel hard duimen en blazen voor iedereen......pppppppfffffffff

grtjs
    Twinny

18. Sheila82

Ik heb nog geen ongi krampen maar die zullen morgen wel komen...voel me gewoon ontzettend rot!
    Zie wel een heeeeeeeel erg vaag streepje bij de Clearview, maar zo licht dat ie niet te fotograferen is. Ik denk dat het niks is hoor, zal wel voorgedrukt streepje zijn ofzo..
    Ben zo verdrietig...moet eigenlijk niet steeds naar zwangeren sites gaan enzo,maar vind het ook zo leuk voor degenen die posi testen! Ben voor hun dan echt blij maar zelf word ik dan alleen maar heel verdrietig...
    Nuja, geen bloed geft nog steeds moed maar morgen is pas mn nod..

Liefs

Sylvia

*veegt tranen weg*

19. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    nou mijn temp is weer iets omhoog van 37.1 naaar 37.23voel me nog steeds niet lekker. en heb test er tegen aangegooid vandaag clearbleu maar die was negatief geen kruis is het nog te vroeg volgens mijn niet en zullen de :evil: wel weer er aan komen ben wel op dag 32 had voor miskraam meestal 28 of 30 dagen. nu na primolut kreeg ik bloeding op 5 nov.
    meiden allemaal prettige dag en veel succes met alles.

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Ff een vraagje. Mijn temp. loopt aardig constant. Steeds rond de 36.5, 36.6 en 36.7 graden. Nog geen eitje te zien volgens ff. Nu ben ik maandagavond ziek geworden, buikgriep. Mijn temp. was gisteren dus ook hoger. Ik heb een uurtje later getempt dan normaal omdat ik eindelijk in slaap was gevallen na lang spoken. Mijn temp. was dus gisterenochtend 37.5 en vanochtend was hij dus weer mooi 36.7. Heeft dit nu invloed op dat ff mijn ei kan berekenen? Had ook bij NOTES (volgens mij heet dat zo) ingevuld dat ik ziek ben en 1 uur later getempt heb.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

P.s. weet niet hoe ik mijn curve hier moet invullen dus ik kan het helaas niet laten zien.

Deel Deze Pagina