Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meis,

Kop op, zo gauw de rotte :evil: :evil: er weer zijn kan je naar een volgende ronde en het is zolas je zegt : geen bloed geeft moed. Ik had vroeger ook ongikrampen maar was toen zwanger het was het uitzetten van de baarmoeder. dus geef je moed nog niet op

2. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Sylvia, hmmmz wel heel verdacht dat lichte streepje op de clearview! Je zou toch verwachten dat je het duidelijk kon zien met zo'n test. Voorgedrukte streepjes bestaan niet hoor... Ik hoop toch dat er ondanks je zakkende temp een leuk kadootje voor je klaarligt... Zolang je niet ongi bent: be positive till you pee positive!!!

jorinda40 ziet er goed uit bij jou hoor!! Hoge temp, hopelijk een eigenwijs calimero'tje voor jou!

mamavanJordy, je kunt je temp ook op discarded zetten, dan telt FF die ene hoge temp niet mee.

Mijn tempstaatje is dit keer wel heel erg hoopgevend... Ziet er beter uit dan de voorgaande keren iig. Ik zit nu op dag 30 en heb normaal gesproken al 2 dagen last van spotting en nu nog niks. Alleen meer en heldere afscheiding. Mijn temp was vanmorgen en gisteren 37.2 en dat is onwijs hoog. Zaterdag zit ik op mijn allerlangste cyclus ooit dus het wordt nu heel spannend! Ik houd jullie op de hoogte. Ik zal effies proberen mijn tempstaatje te posten, heb ik nog niet eerder gedaan...

x Nienke
    http://www.fertilityfriend.com/home/109dc0

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Nienke, ziet er heel erg mooi uit, fingers crossed!

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@ Zico, dank je wel meis! Is idd ook zo dat we dan weer sneller naar volgende ronde kunnen als die vervelende duiveltjes er weer zijn, heb je helemaal gelijk in!
    Nu heb ik helemaal geen krampjes meer gehad (ongikrampjes) alleen vanacht een beetje en vanochtend....ik wacht het nog even af en hoop dat mn temp toch weer omhoog gata, in eider geval mag ie niet omlaag gaan..

@Nienke: Ja, maar het streepje (teststreepje) zie je alleen als je heel goed kijkt en hij lijkt beetje wittig..raar dus denk dat het niks is helaas..maar ik wacht het af. dank je wel voor je reactie! ik hoop ook stiekem dat sint nog verlaat cadeautje voor me heeft....
    Spannend voor jou zeg! Ziet er heel goed uit jouw tempkaart! Ik duim hard voor je!

Liefs

Sylvia

5. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    nieke bedankt maar mijn test was negatief vanmorgen verder nog niets te zien. jij ook veel suucces en de rest ook hou ons maar op de hoogte lees elke dag wel een of twee keer.
    :D

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik wil ook gaan beginnen met tempen maar heb gewoon een uitdraai op papier gemaakt zodat ik het zelf bij kan houden. Nu heb ik als beginner wat vraagjes, voor jullie misschien wat lachwekkend maar stel ze toch maar. Als je temp omhoog gaat betekent dat dan dat je eitje in aantocht is en als je temp hoog blijft dat je misschien zwanger bent ?
    Moet er nog mee beginnen dus heb nog helemaal geen resultaten maar het lijkt me wel interessant om op die manier wat meer inzicht in mijn cycles te krijgen.

Bedankt alvast, Bibu !

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

sylvia: nog ff een knuf tussendoor hoor! KNUF (duimduimduimduimduim)

Bibu: welkom en succes met het tempen. Bij mij gaat een dag voor mijn eitje mijn temperatuur sterk naar beneden en daarna weer omhoog. Als je temp constant hoog blijft, dan betekent dat niet automatisch dat je zwanger bent, want vlak voor je ongesteldheid kan ie weer ineens zakken (in vele gevallen een aankondiging van de ongesteldheid). Als het je interesseert, kijk even bij de zwangeren en vergelijk de zwangerschapskaartjes, of kijk even in mijn foto album. daar staan mijn temp kaartjes van de afgelopen 4 á 5 maanden.

Liefs voor allemaal (heb het weer stervensdruk op mijn werk, zou daar mijn temp van gedaald zijn?). Daarnaast zit ik met een trillend spiertje onder mijn oog (behoorlijk lastig....., zeker teveel stress).

Kus, Ingrid

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

NIEnke het ziet er inderdaad erg spannend uit, al vast heel veel succes het weekend........

twinny

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dank je wel Ingiemoppie voor je knuffel! Die kan ik heel goed gebruiken vandaag....!

Liefs

Sylvia

ps. nog geen spoortje van rood ondekt...maarja..morgen is pas mijn nod. Normaal wordt ik dus dag 13 (vandaag dus) al ongi tegen een uur of 22uur. Dan heb ik al wel buikkrampen vanaf 11uur sochtends..nu dus helemaal niks, wel nog steeds de buikspierachtige krampjes..

maarja, het zal wel niet, die temp he..

Liefs

Sylvia

10. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hoi meiden!

Ik ben nu voor de eerste keer aan het tempen m.b.v. FF. Maar nu had ik even een vraagje... Wanneer heb je "creamy" slijm en wanneer heb je "eggwhite" slijm? Creamy voor de eisprong en eggwhite na de eisprong? Of is het nu net andersom...Kan het niet uitelkaar houden namelijk..Ben nu ongeveer 3 weken bezig, en heb nog steeds geen eisprong gehad :( Dus ik ben bang dat ik die 2 "slijmen" heb omgewisselt...Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Liefs Bregt

11. Niet meer actief

eggwhite is doorzichtig slijm, dit heb je in theorie vóór je eisprong, maar het kan wel eens voorkomen dat je het ook eens na je ei spot, maar komt minder voor.
    Creamy is witte afscheiding, dit heb je meestal vlak na je ongi en na je eisprong. Maar er zijn ook vrouwen die helemaal geen eggwhite spotten, maar toch een eisprong hebben.

12. Ingiemoppie

hoi bregt: als je wat meer wilt weten over hoe en waar met slijm, kijk dan even op deze pagina:
    Hij staat al zo ingesteld (geloof ik) dat je alleen nog maar naar beneden hoeft te scrollen. Daar zie je plaatjes van de slijmsoorten en ook de beschrijving wanneer welke voorkomt.

http://www.vruchtbaarheid.org/index.php?id=94

Misschien heb je er wat aan?

Succes, Ingrid

13. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    volgens mijn temp kaart op fertilityfriend heb ik geen eisprong gehad (geen rood kruis) maar ik heb hem wel degelijk gevoeld! en heftig ook!
    zie mijn album..

ik temp elke morgen om 700/715 (behalve in het weekend, 1 dag om 930) maar ook op de manier dat ze zegggen waar het moet :oops: en direct als ik wakker ben en nog niks gedaan heb..

kan het dus zijn dat je wel een eisprong hebt maar dan je temp niet meegaat? of is het dan toch geen eisprong wat ik elke maand voel?

pas als ik die ene dag van 36,7 36 9 invul heb ik een rood kruis!

kunnen jullie mij helpen?

14. Ingiemoppie

naomi, ik heb even gekeken. Ik denk dat ff geen kruis kan zetten omdat hij niet genoeg vergelijkingsmateriaal heeft. Ik zie dat je pas 5 dagen voor je 'eitje' dagelijks hebt getempt. En om een ei te detecteren moet ff 6 dagen ervoor kunnen vergelijken.

Maar je kunt bij FF ook handmatig een kruis neerzetten. Dan moet je even gaan naar:
    - scroll in de rubriek waar je zowel de datum als ook je kaart ziet naar beneden totdat je een paarse balk ziet met ovulation detector.
    - hieronder staat tuning/override -> klik hierop
    - dan kom je in een nieuw veld en geef de dag (niet datum) aan waarop je je ei hebt gevoeld en de temperatuur van die dag...

dan rekent FF volgens mij alles verder uit. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, omdat ik ovu testen gebruik en daarmee zet FF duidelijk een kruis.

Succes, Ingrid

15. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    oke, bedankt ga het gelijk proberen!

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh Syl en Sam...............Een hele dikke knuf!
    Hier komt een heleboel warme lucht...................PFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFFFPFFFFFFFFFFFFFFFF!
    Omhoog die temp!

Ik duim, voor jullie meiden..........!

@ Hairdresser, balen meid. STerkte en succes!

@ Sandra...Jij bent er al weer vlot bij:D:D:D. Na 3 dagen alweer. Daar hoef ik niet op te rekenen, ben sinds stoppen met de pil 7 dagen ongi:(:(:(
    Succes maar weer!

Hier nog even mijn tempkaartje:

17. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    bedankt voor je hulp ingiemoppie, het is gelukt alleen krijg je een blauwe streep iplv rood :rolleyes:
    hij is alleen wat klein , maar zit al uren te kl*ten met dat kaartje en heb nu geen zin meer!

moet je elke dag als je getempt hebt , het plaatje hier uploaden?
    das ook een werk zeg

maar ja, bedankt! kan weer gerust slapen nu er toch een streep doorheen staat ;)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nee hoor dat hoeft zeker niet........
    En het is nog geen 10 seconden werk voor mij....;)

Je krijgt een blauw kruis omdat FF hem dus niet gedecteerd heeft maar je hebt hem zelf ingevuld.

Slaap lekker!

19. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi
    ik ben er weer na een paar dagen
    en ik plaats gelijk maar ff mijn kaartje

hier is mijn kaartje
    maar ik denk dat ik mijn eitje op CD 14 heb gehad

ik ben nou vier dagen overtijd

liefs samantha

wie wil er voor mij pendelen

20. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen meiden!

Samantha heb je al getest, omdat je zegt dat je nu 4 dagen overtijd bent?

Hier is mijn tempkaartje weer en mijn dip is weer over. Nu hopen dat mijn temp tot zondag zo lekker hoog blijft en dat ik dan lekker 2 vette strepen te zien krijg ;) :oops: ;) .

Groetjes, Astrid

Deel Deze Pagina