Nee nog geen testers gezien! Ik zelf ga als mijn temp hoog blijft zondag testen, ik vind het nu toch wel heel erg spannend worden hoor . Groetjes, Astrid
al twee daagjes een beetje licht roze dus nog niet echte ongi. voel het wel in mijn buik. laat de banner enzo nog maar even staan. die pas ik wel weer aan als ik een postive ovulatie test heb of me ei heb gehad. alle zwangere die erbij zijn gefeliciteerd en mensen die de duivels op bezoek hebben .... kop op. wachters zowel op ei en ongi succes. xxx
hoi hairdresser! Je moet pas gaan tellen als je ongi doorbreekt.Dus deze 2 dgn horen nog bij je oude cyclus! @Samantha:heb je al getest? @Mamairis:Spannend meis!
goeiemorgen lieve meiden, hairdresser, hoe is het nou?? syl, hoe is jou temp vandaag, of zijn de er al. ik hoop het niet voor je hannah, meissie bedankt voor je knuff en je blazen, het heeft geholpen mammiris, bij jou ook erg spannend zeg. mijn duimen draaien hoor. samantha, wanneer ga jij testen, al 4 dagen overtijd woowwiieee. ik hoop het zo voor je hierbij ook weer mijn kaartje, na gisteren een snoekduik ben ik vandaag weer 1tiende omhoog..uitstel van executie of niet. ik weet het niet. gisteren met mijn stomme kop getest en natuurlijk negatief, is veel te vroeg als ik al zwanger zou zijn heb wel die vage klachten nog steed, maar we zullen toch moeten afwachten
aly dat ziet er goed uit je gaat de hoogte terug in zeg ik heb op ovu test een heel licht roze streep, is dit dan al positief of moet ze even heftig van kleur zijn als het andere
Hoi dames, Gisteren was mijn temp. 36.7 en vanmorgen 36.4. Betekent dat als hij morgen weer omhoog gaat dat dan mijn eitje eraan komt? Gisteren ook was witte afscheiding. Heb gisteren ook gemeenschap gehad dus weet niet of dat daar van was of gewoon van mezelf Heb vanmorgen ook een ovutest gedaan van Midstream. Die gaf volgens mij een even duidelijk lijntje aan. Dat zou betekenen dat mijn cyclus weer korter is volgens mij. Zal kijken of ik de foto een keer hier kan plaatsen als ik weet hoe dat moet. Oja, kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn curve van FF hier in kan voegen en eventuele foto's? Groetjes Bianca (MamavanJordy)
zico, het zegt nu nog niet zoveel de temp verloopt ongeveer hetzelfde als vorige keer. de kans dat ik zwanger ben, het zou een wonder zijn. laatste zaad test was heel slecht een week later had ik een ei, dus we hebben slechte zwemmer ingespoten.
zico, je streepje moet net zo donker of donkerder zijn als je controle streep zeggen zeg. bij mij was het de vorige keer de dag voor de posi ovutest al veel donkerder maar nog niet net zo donker als de controle streep, de volgende dag knalde de streep ervanaf. mamvan jordy, als je temp omhoog gaat heb je je eitje al gehad. bij sommige is het zo dat vlak voor je eisprong gaat je temp iets naar beneden en na je eisprong stijgt ie tussen 0.3 en 0.5 en voor je curve, die sla je eerst op op je pc, dan verklein je hem naar 491 pixels breed. dan ga je naar www.imageshack.us daar upload je hem en kopieer je de direct code. dan ga je hierheen en klik je op antword, dan op de IMG knop dan doe je CTRL+V en dan weer op de IMG knop en staat ie in je berichtje
Goedemorgen meiden, Ik dacht ik kom ook nog maar eens een keertje voorbij. Het helpt echt als je niet zo vaak meer hier komt,ik ben veel minder bezig met zwanger worden en dat was ook mijn bedoeling. De Sinterklaas was gezellig en leuk weet alleen niet waar ik al die cadeau's van Stef nou neer moet gaan zetten,de speelkamer is vol en zijn slaapkamer ook hihihi.... Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje,zit nu op dag 10 dus de moet-klus-daagjes zijn er weer. Ach ja ik zie wel of we zin hebben de ja of de nee ik heb het namelijk behoorlijk in mijn rug en dan heb je niet zo'n behoefte om druk te klussen. Nou ik zal nog even mijn temperatuur kaartje showen en dan ga ik het weer snel los laten en horen jullie mij over een paar dagen wel weer. @Hairdresser zet hem op meid. @Silla jij ook zo te zien. @Carmen loop je nog steeds gelijk met mij????? Verder iedereen heel veel succes gewenst.
Dag dames, De duivels hebben zich weer aangediend.....De teleustelling heb ik al gehad toen ik dinsdag negatief testte . Vol goede moed vooruit!
goede morgen dames, nou ja goede morgen heel slecht weer hier. en mijn temperatuur van 37.23 gister naar 36.9 vandaag komt het van het slechte weer. of ja denk ik de duivels zijn toch in aantocht. laat ze dan maar komen.net als me2 dan maar vol goede moed vooruit al valt dat niet mee vind ik had in begin aug miskraam en loop nog steeds te klooien met mijn ritme. hoop dat de menstruatie dan dit keer maar normaal verloopt zonder gedoe. van drie weken of hele bloedingen enz. allemaal veel succes en mooi dag vandaag.