heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Nog geen positieve ovutest maar heb nog een paar daagjes! Liefs Pearly
Welke kant moet de stoom op? Heb de ramen open gezet dus jouw kant kan het op. Richting Zuid-Holland toch?
@Hannah, Dat mijn ei evt. op dag 19 is, is inderdaad een optie! Maar goed we zien het wel! Ik heb nu wel de afgelopen dagen last van mijn (.)(.) en krampjes in mijn onderbuik! Greetz Silla
Ik ben gisteren ongi geworden helaas....Gisteravond begon het met lichte bloeding en nu dus heel heftig..bleh!Met de buikkrampen valt het gelukkig best mee.. Maar aan ene kant goed dat ik weer op de 13e dag na ei ongi ben geworden (s avonds0 zo is dat bij mij altijd. Als ik een keer op dpo 14 niet ongi ben geworden kan het iets heel goeds betekenen.. Nouja, ik treur niet teveel, ik heb gisteren al mn verdrietige rotdag gehad... Op naar de nod in januari dus...duurt nog zoooo lang! Ik heb van vandaag geen tempkaart, ff geen zin in om die hier neer te zetten, komt vanzelf wel weer..rond mn ei heb ik daar wel weer zin in haha Liefs Sylvia
Ik heb momenteel erg veel last van slijm bij de baarmoedermond die buiten de vagina niet waar te nemen is. Normaal heb ik dus gewoon witvloed net voor de duivels zich aanmelden en nu dus niet. Verder heb ik veel last van een trekkerig gevoel in mijn zij aan beide kanten en heel soms het gevoel alsof ik ongesteld ga worden( dat is trouwens vandaag wel heel erg aanwezig). Op sommige momenten een beetje misselijk maar niet noemenswaardig. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, ik wacht af tot zondag als de duivels er dan nog niet zijn ga ik testen. Ik begin nu wel langzaamaan nerveus te worden hoor en kan niet wachten totdat het zondag is. Hopelijk gaan de komende dagen snel voorbij en dan maar hopen op vet positieve test. Ik wens jou Nienke ook veel sterkte toe met wachten en natuurlijk hoop ik ook voor jou op een vette + of 2 dikke strepen . Groetjes, Astrid
Vanaf deze maand start ik met tempen. Nu weet ik niet hoe ik er mijn eisprong moet uit afleiden? Zie je die aankomen of zie je het pas als ie gepasseerd is? Kan iemand het me even uitleggen? SaluKus Cis
@ Ciske, Op www.fertilityfriend.com kun je heel makkelijk je temperatuur bijhouden. FF geeft als het goes is aan als je een ei hebt gehad. Maar pas na je ei kan dat definitief. Op de dag van je ei daalt je temp normaal en daarna stijgt je temp. Dus pas na de tempstijging kun je vaststellen of er een ei is geweest. Tempstijging moet dan minstens 2-3 dagen aanhouden. Succes ermee!
Lieve SYl................ Een hele dikke knuf vanaf hier! 2007 wordt gewoon ons jaar! Kop op meissie, ook al lijkt t nog ver weg het is zo januari!
hoi hoi ik zou van de week testen maar ik ben vannacht ongesteld geworden dus ik zit nou de vierde ronde na mk liefs samantha
@ me2 ja ik zie het maar het lijkt of mijn cyclus al langer word of zal ik maar gewoon 29 of 30 aanhouden deze cuclus was het 36 ofmoet ik die anhouden liefs samantha
hoi meiden, hoop dat jullie het goed vinden als ik ff een vraagje stel, hoop dat jullie mij kunnen helpen. De gehele maand heb ik geen temp boven 36.3 gehad, vanochtend had ik ineens 36.5, dus ik dacht eerst mijn eisprong te hebben gehad. Wel vreemd, want ik had gister een heel licht streepje op mijn ovutest en vandaag heel erg donker. Weten jullie hoe het zit? Groetjes
Samantha: ik zou altijd van de langste cyclus uitgaan. Dat voorkomt teleurstellingen. Suss als je ovutest nog niet posi was dan komt het ei nog, wedden dat je temp morgen weer lager is!
dit is de eerste keer dat ie echt zo lang is ik snap er niks van maar ik zal straks mijn banner wel ff veranderen liefs samantha