Temperatuurkaartjes 24-11-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Brigitte: als ik luister naar je verhalen en je temp. grafiekje zie, ben ik toch bang dat je er ernstig rekening mee moet houden dat je ongi gaat worden meid.....

Carmen: kom morgen meteen kijken of je al getemp hebt...

Jen: het ziet er niet verkeerd uit meid, die druppel zou wel eens van de innesteling geweest kunnen zijn, zit het nog ff uit tot dinsdag en hou de temp hoog....

Sylvia: zou het niet kunnen zijn dat ff de eisprong verkeerd heeft gezet en dat ie nu pas is? Je lijn ligt er laag tov van de temp. voor het kruis..... ik zou nog maar eens klussen als ik jou was......

Mir: van harte meid, ik zie het streepje ook hoor, je zult zien dat wanneer je dinsdag ofzo nog eens test ie veel duidelijker is......

twinny

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    jaycey ik heb de eerste 2 weken constant gedacht dat ik ongi ging worden dus het hoeft niets te betekenen meid.......
    wanneer wilde je gaan testen? Dan zorg ik dat ik klaar zit bij de pjoeter.....

twinny

3. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha, pjoeter, hoe verzin je het?

Het ligt aan mijn temp of ik ga testen. Voorheen kon ik niet wachten met testen, en testte ik al 4 dagen voor mijn NOD. Nu kijk ik eerst naar mijn temp. Als die maandag geen duikvlucht maakt en dinsdag stabiel blijft, ga ik dinsdag testen. Anders niet. Jullie zijn de eersten (bijna) die het horen. Ik hoop dat ik mag testen.

Groetjes, Jaycey

4. Niet meer actief

hoi meiden'
    ik heb net weer een beetje bruin verlies gespot, dus morgen word ik ongi denk ik.Helaas pindakaas, op naar de volgende ronde!

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Twinny,

Ik heb woensdag een positieve ovulatietest gehad die donderdag weer nega was. Donderdag en vrijdagochtend wel weer eisymbool gehad van persona....Ik dacht mn ei afgelopen donderdag gevoeld te hebben...vanwege heftige steken, ik kon even net rechtzitten of gaan staan.
    Dus ik neem aan dat ik mn ei toch al gehad heb..Ik heb wel eens vaker gezien dat temp ook even wat lager wordt en dan weer hoger..Hoop dat het bij het geval is..
    Ik snap het ook niet zo goed...vooral vanwege die positieve ovulatietesten die ik had..mn temp klot daar niet helemaal bij..Morgen moet mn temp echt hoger zijn.....

Liefs

Sylvia

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

Dit is mijn kaartje van vandaag.

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Aarde aan Zico.. :) Zal ik Houston vast bellen voor de terugreis?

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hihihihihihihi

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wat een mega tempjes zico!

10. Sheila82

Nou, Zico, ge blijft stijgen he :)
    Ik zie trouwens dat je uit de belgische kempen komt , ik heb daar in de buurt gewoond, wel net in Nederland, vlakbij Weelde (ken je dat?)

Ik ben weer helemaal onzeker omdat mn temp dus omlaag is gegaan deze ochtend niet superlaag maar toch...ik hoop gewoon op een hogere temp morgen..ik denk echt bijna zeker te weten dat ik mn ei al gehad heb tussen dinsdag en vrijdag...maarja, gaan vanavond maar weer voor de zekerheid klussen (al heb ik dus woensdag een posi ovutest gehad die donderdag alweer nega was, dus lijkt me sterk dat mne ei er nog aan komt..toch? Persona gaf donderdag eisymbool aan en vrijdag ook nog maar vrijdag zag ik aan het streepje dat linkerstreepje weer donkerder was (en bij persona is het beste als rechterstreepje dus donkerder is en dat was donderdag.
    ook is het zo dat ik ovutest dus s avonds heb gedaan en persona test moet je s ochtend al doen..

Liefs

Sylvia

die al helemaal zenuwachtig wordt dat het misschien niet goed is....:(

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    was het je eerste temp ronde Silvia?

12. Sheila82

Nee, mn tweede... heb vorige maand ook getempt. Toen was het de eerste maand na mn miskraam, dit is de tweede maand na mn miskraam.
    Maar heb bij de zwangeren ook gezien dat je temp ook wel eens even laag kan zijn..maarja, dar moet ik eigenlijk niet naar kijken.
    Toen ik net naar de wc ging, zag ik dat ik erg veel wittige, cremeachtige kaarsvetachtige afscheiding, wel reukloos. had de vorige keer na mn ei ook wel witachtige reukloze afscheiding maar wel minder als dit...voel nog steeds lichte steekjes (lijken op bandenpijn) en af en toe soort van ongipijn...

Het is gewoon afwachten voor mij maar ik denk helemaal niks, ik verwacht in principe maar gewoon mn ongi, dan is het al minder teleurstellend..

Liefs

Sylvia
    (zit nu dus rond dpo 4, of DPO 2 ofzo..(tussen 2 en 4 dpo)

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ok. zou je lichaam niet nog een beetje van slag zijn?
    Meestal is witte cremige afscheiding wel een teken dat je ei al geweest is.

14. Sheila82

Hoi natasja,
    bedankt trouwens voor je reacties!
    Zelf heb ik ook wel het idee dat mn ei toch wel geweest is, naar mijn gevoel afgelopen donderdag vanwege de erge steekjes die ik had (was rond 18uur, k moest toen echt in elkaar zitten, kon niet rechtop zitten vande pijn dus lijkt op springend eitje toch? maar kan ook pijn zijn die je na je eitje hebt...
    Pfff...het valt niet mee zeg..je lichaam af en toe..
    nou, ben heel benieuwd wat mn temp morgen gaat doen...ik hoop zooooo erg dat ie omhooooog gaat!

Liefs

Sylvia

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt wel als!
    ik blaaaaaaaaas je temp omhoog!

16. Sheila82

Thanxxx natasja! :)
    Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik sinds gisteren ook gevoelige/pijnlijk tepels heb, ze zijn ook wat opgezwollen lijkt, dus sit is meestal toch ook een teken van rond/na eisprong?

Pff..nu ga ik wachten, wel moeilijk altijd, die periode na je ei :) spannend (al vind ik het nu nog niet zo spannend met die lage temp...dus thamxxx voor het blazen, hopen dat ie echt omhoog wil dan!)

Hieronder trouwens mijn tempkaart van vorige maand..ik moet dus zeker naar de 37,0!!

Liefs

Sylvia

De tempkaart van deze maand staat ook in mn album

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb al 8 maanden getempt.. geen kaartje was gelijk hoor.. dus zo hoog hoeft echt niet!

succes!

18. Sheila82

oke, dus daar hoef ik eigenlijk ook niet naar te kijken..
    Nou, ik ga het gewoon even afwachten...spannend vind ik het toch wel...:)

Bedankt!

Liefs

Sylvia

19. Niet meer actief

@Joanay en Mir75 onwijs gefeliciteerd meiden!

@Twinny 08-06-2007 wordt DE grote dag!Dus al aardig snel.......Ben helemaal nerveus en wat een geregel ineens!Hihihi maar we super! :whistle:

en de rest van de dames hier weer mijn kaartje

20. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Goedemorgen Dames,

Hieronder weer mijn kaartje. Ik begrijp er niets meer van. Ik weet wel dat de temperatuur hoort te stijgen, niet te dalen, dus deze maand is ook weer geen goede maand.
    Dan maar hopen op december.

Leanne : Wow spannend hoor. Je trouwdag komt echt dichtbij. Leuk hoor.

Alle dames weer een fijne dag en succes en sterkte met alles. Ik ga mijn bedje weer opzoeken. Ben wel een beetje verdrietig dat de temperatuur weer naar beneden is gegaan. Is 0,03 maar toch.

Ik hoop dat hij nog stijgt en laat anders de duivels maar snel komen, zodat we opnieuw kunnen beginnen.

Groetjes,

Marianne

Deel Deze Pagina