Ik vrees dat het hier over en uit is. Morgen ga ik langs de dokter (moest toch al voor een ingegroeide teennagel, maar nu meteen maar even doorvragen). Vandaag voor het eerst een klein beetje bloed verloren. 15 dagen DPO... wel veel langer dan ik gewend ben en mijn cyclus is ook ineens opgerekt met drie dagen. Ik voel me zo verdrietig. Ondanks mijn negatieve testen had ik stiekem toch nog hoop. Hier mijn kaartje om deze maand weer af te sluiten...
zo vanmiddag echt rood en pijnlijk maar kan wel weer nu echt opnieuw starten. mijn banner nu op 36 gehouden... ik temp dus hoop mijn ei te kunnen opsporen. thanks meiden allemaal....... hoop dat het voor jullie wel positief word hoor. duim voor jullie. de duivels heb ik in de zak mee op de boot naar spanje gestuurd. dus don´t worry
Zit hier nog te wachten op mijn eitje... sinds een uurtje af en toe wat buiksteekjes.. zou kunnen dat ie er aan komt... Alleen deze keer een wat constantere temp voor mijn ei; vorige keer een wat mooiere dip. Maar je hoeft geen dip toch bij je ei? Als je temp na je ei maar hoger is en blijft dan ervoor toch? Gisteravond aan de klus geweest... mijn mannetje wil vanavond niet.. zegt dat er nog genoeg zit van gisteren.. hihi.. morgen weer! [/url][/img]
Zo ik heb hier flink wat bij te lezen. Ik zie dat er heel wat meiden ondertussen ongi zijn geworden.... *knufffff* balen zeg! Hier nog steeds geen ongi, ik plaats morgen mijn kaartje weer!
Jeetje dames, de een na de ander ongi (ik dus ook vandaag...). Zullen we met z'n allen even heel erg lief naar de kerstman kijken voor het mooiste cadeautje ooit?!
jee wat zijn er vandaag een hoop meiden ongi geworden zeg ik ga ff een brief aan de kerstman schrijven denk ik
Tjee meiden......Wat veel die ongi zijn geworden........... Succes en sterkte! De kerstman zal een hoop brieven krijgen......
hey dames!Ik wil de volgende ronde ook beginnen met temperaturen.heb alleen een vraag:waar kan ik een nederlandse site daarvoor vinden of een site waarvan ik een tempkaartje kan printen?FF vind ik drie keer niks. thanx! liefs
hallo meiden! Jeetje, wat zijn er een hoop ongi geworden vandaag! Volgende maand is het raak hoor! @Tatti: We lopen zeker gelijk op, spannend hoor! Hier met een kleffe onderbroek op het werk rondgelopen, eggwhite bij het leven, whahahahahaha! Dus er wordt flink geklust!Ik vermoed een eisprong as. zaterdag...
Hier mijn kaartje... Ik weet niet wat voor mega-ei dit gaat worden, maar mijn temp is in al die 9 rondes niet zo laag geweest.... Wel een vroeg ei lijkt me.... Voor alle meiden die ongi zijn geworden.....hele dikke knuf!
Goedemorgen meiden! Ik snap er helemaal niks meer van, gisteren mijn temp gestegen en vanmorgen weer net zo hard naar beneden. Er is nog geen bloed te bespeuren maar als die zo blijft dalen dan denk ik dat de duivels toch wel zullen arriveren groetjes, Astrid
hier mijn kaartje. het zou me niets verbazen als ik een dag eerder ongi word, de temp. is een dag eerder 36,8. roses jij bent zwanger, anders heeft dec. heel weinig zwangeren. mammaris je temp is nog vrij hoog ! sandrak misschien word het wel een heel vruchtbaar eitje ! carmen succes met het klussen. balen voor degene die ongi zijn geworden
Ik hoop in ieder geval dat die verrekte duivels mij overslaan en dat geen voorbode is, voel me momenteel erg verdrietig. Groetjes, Astrid
hallo tempdametjes klein berichtje van mij hoewel ik deze maand niet meer getempt heb. maar oh wat heb ik me ei gevoeld en vriendlief ook hihi hoop alleen niet dat ik dus morgen ongi word want ga shoppen in antwerpen nou meiden die ongi zijn geworden succes in de volgende ronde wachters succes met wachten knuffffffff
goeiemorgen! @mamairis:jeetje meis, ik blaas ff je temp omhoog!ppppfffff!Ik kan me je frustratie goed indenken.Ik ben daarom nu alleen ff de dagen rond mijn ei aan het tempen, daarna gaat hij weer de kast in.Hier word je gek van, iedere morgen met bonzend hart je temp. opnemen.... Ik duim voor je! @Aly: zegt nog helemaal niets hoor, je temp is nog hoog! @SandraK: Ik had op dag 9 ook 36.2, nooit eerder gehad en sindsdien 36.6, 36.5,36.5 dus het kan nog ff duren hoor, die eisprong! @Jackie:keep my fingers crossed!
Goeiemorgen allemaal. Weer ff een vraagje. Klopt het dat na je ei de temperatuur weer een heel eing omhoog gaat? Liefs Bregt