@sandraK, haha jij gaat lekker laag, nou meis flink klussen! En hopelijk heeft de kerstman een mooi cadeau voor jullie in petto! Ik ga voor je duimen! @mammairis, meis ik ga voor je duimen dat je temp weer lekker om hoog gaat. @aly, jij bent mooi gestegen! Ik ga voor je duimen dat hij 9 maanden lekker hoog blijft! En ik denk trouwens niet dat ik zwanger ben. FF heeft mijn kruis verplaats, en ik heb rond die tijd maar 1 keertje geklust. Hoewel het wel leuk zal zijn natuurlijk! @hairdresser, het begin is er weer, succes deze ronde! @jackie, ik ga voor je meehopen dat je niet ongi wordt! Veel plezier in Antwerpen meis! Hier mijn kaartje, nog steeds op de 36,9. Ik zit nu weer 11 dpo. Het wordt weer spannend! Ik denk alleen dat het deze maand weer niets wordt. Ik heb rond het ei maar 1x geklust . Ik heb wel ongelovelijk last van mn borsten. Maar dat heb ik elke cyclus tussen mn ei en mn ongi
bregt, na je ei springt je temp met 0.2-0.5 omhoog goeiemorgen allemaal, hierbij even snel mijn kaartje, ik lees straks mee. ik ben eig een beetje teleurgesteld dat ie op de 36.6 zit, betekent meestal niet veel goed
@sam mv kylian, oh jee je moet de andere kant op! ook ik blaas je nog eventjes omhoog pfffffffffffff. En ik duim voor je meis!
hoi meiden, Hier nog even een klein vraagje. Gisteren dus (ook volgens jullie) een posi ovutest en vanmorgen was hij weer een stuk lichter dus nega. Mijn temp. was vanochtend alleen nog steeds 36.4 graden. Kan mijn ei dan nog komen? Kan je een paar dagen dus een wat lagere temp. hebben en dan pas omhoog gaan? Of was de posi ovutest toch niet posi? Snap het ff niet meer? Wel wat lichte buikkrampjes gehad vanmorgen in heel mijn onderbuik. Is nu weer weg. Weet niet of dat er wat mee te maken had of niet. Normaal voel ik niks van een eisprong. Hier mijn curve: [/url][/img] Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hi Ladies, @ Sylvia, Hairdresser, Me2, Samantha.... EEN HELE DIKKE DIGI KNUF ! @ Toontje, Josien en Mammairis... GEEN BLOED GEEFT MOED, nog ff volhouden girls... @SandraK, het zou idd wel errug vroeg zijn maarruuh...mss ook errug vruchtbaar @Roses, Spannend! Nou ik heb eerlijk gezegd ook niet veel hoop meer...Hierbij mijn kaartje Kus Silla
hoihoi, je temp kan best een paar dagen na je ei pas omhoog gaan hoor. eerst maakt je lichaam lh aan om het eitje te laten springen (dat zorgt voor de posi ovutest) en dan springt je eitje en daarna gaat je lichaam pas progesteron aanmaken waardoor je temperatuur stijgt. dit kan best een paar dagen duren.
Goedemorgen! Hier ff kleine update van mij...niet dat ie bijzonder is maar toch Knuffels aan alle meiden die ongesteld zijn geworden...succes aan de bankwachters ...en ook voor de klussers natuurlijk! Zet 'm op meiden!
Mijn kaartje. Nog niet veel te zien. Knuffff voor alle dames die ongesteld zijn geworden. Ik duim voor jullie dat dit jullie maand wordt. Alle dames op de wachtbank wens ik sterkte met het wachten. Iedereeen een heel fijn weekend toegewenst.
Wat zijn jullie toch allemaal een superschatten, ik neem inderdaad een baaldag maar helaas moet ik zo ook nog door die verrekte regen gaan werken dus dan is mijn baaldag wel helemaal compleet. Groetjes, Astrid
Heb net een ovu test gedaan en ik denk dat nhij van dezelfde kleur is en positief, morgen voor alle zekerheid ook testen he. Ben zo gelukkig m'n eitje te hebben gevonden we hebben gisteren van bil geweest, moet ik dan vandaag ook of is morgen ook goed? Wat raden jullie me aan?
Goedemorgen allemaal Hier is het ei in aantocht of net geweest volgens mij.. mijn temp was vanmorgen 0,1 graad hoger maar dat kan ook van het wakker liggen komen dus daar schenk ik nog maar niet al te veel waarde aan... Had niet een mooi tempdip als vorige keer bij mijn ei maar sinds gisteravond wel dezelfde buiksteekjes als vorige keer een dag voor mijn ei (en nu nog steeds)... dus ga er vanuit dat dat nu ook weer een aankondiging is... of heb ik het nu mis? Nog een vraagje.. ik voel die steekjes ongeveer een dag... betekent het dan dat mijn eitje pas op weg gaat als de steekjes over zijn of kan het ook al ondertussen? Mijn mannetje was vanmorgen teveel met zijn hoofd bij het zo graag willen (wel lief hoor) dat het even geen succes werd... hoop dat vanavond dan nog op tijd is.... of ben ik dan te laat?
goede morgen allemaal. ja hoor de zijn hier vanmorgen ook flink al gearriveerd. gisteren al heel licht steepje met beetje slijm en mijn temp al gezakt van 37.2 naar 36.9 vanmorgen temp ik 36.77 nou toen wist ik al genoeg. bij tweede keer toilet gang was het mis op mijn inlegkruisje en al weer ernaast gelopen. op naar nieuwe ronde heb wel nu voor het eerst goede tempstijging gehad sinds miskraam van 8 augustus. dus hoop dat het nu normaal weer verloopt. even deze bloeding afwachten. wat een gedoe de duivels zijn er maar hoe loopt dit weer af na alles. mensen in de wacht op duivels. hoop dat ze weg blijven dat er toch nog een paar happy het nieuwe jaar in gaan. en de rest veel succes de nieuwe ronde. hier mijn kaartje nog even
goede morgen meiden O wat zijn er een boel duivels geariveerd! Wat vershrikkelijk balen meiden.............. Voor iedereen die nog in de race zit op de wachtbank, nog eens extra wat duimsteun van hier. Alle klussers, zet hem op........... Ga nu naar de kapper en dan werken........ grtjs Twinny
Toch nog even mijn kaartje van vandaag [/url][/img] Heb voor de komende 3 dagen al eens 36,8 ingevuld en dan heb ik gisteren of vandaag mijn ei gehad... woensdagavond in ieder geval nog geklust dus hopelijk op tijd..... aan het slijm te zien leeft het wel een paar dagen daar..... Het grappige is dat ik precies dezelfde gemiddelde waarde voor mijn ei heb als vorige maand...
goedemorgen temp meiden (nou ja, goede? wat een regen zeg!) avalon/marianne: ik zit in hetzelfde schuitje als jij hoor. Ben ook te dik (maat 52/54). En mijn luteale fase is meestal precies 10 dagen, dus dan zou je zeggen, dat moet toch kunnen? Ik weet het niet.... ik merk het vandaag wel (ook DPO 9)... Ik duim voor je en ben benieuwd naar je uitslagen van de urine.... maar dat duurt nog wel eventjes. Dikke knuf tussendoor van mij! KNUF KNUF. Ach ja en er zijn er hier op dit forum ook aardig wat 'volslanke' die zwanger zijn geworden. hey pearly: volgens mij is jouw ei aardig op weg hoor..... met deze dieptepunt van gisteren denk ik dat ie er vandaag aankomt hoor... sylvia, samantha, Josien, Hairdresser, Toontje en Jorinda: een hele lieve dikke knuffel: KNUF KNUF..... echt balen meiden. In ieder geval is het weer een punctuele cyclus geweest..... succes lieverds Brigitte: nee hoor, je hoeft geen echte dip te hebben. Als je temp na je ei in ieder geval maar hoger is dan 6 dagen ervoor...... (of zo tussen de 0.3 en 0.5 graden verschil aangeeft). roses: ik duim hoor....... (fingers crossed too) sandra: je gaat toch niet weer zo'n supervroeg ei krijgen hé???? astrid: zolang je nog niets ziet meid....... duim duim duim... en even een dikke omarming tegen een verdrietig dipje: HUG HUG aly: hihi, wel handig als men zijn kaartje zo goed kent niet waar? jackie: duim voor je. veel plezier in Antwerpen. sam mv kylian: oei oei, jij hebt hetzeflde als ik.... ook op de dag zelf een daling... oei oei oei.... ik blijf duimen hoor. zico: ik kan jouw kaartje niet zien. Wel fijn dat je je ei gevonden hebt (en het is niet eens pasen??? , solly ff geintje tussendoor)... silla: blijf duimen hoor. nies: wat een ellenlange cyclus zeg.... jemig..... volhouden met dat om de dag klussen... kan hubbie nog lopen??? zo, ik heb even 2 dagen terug en bijgelezen Hier is mijn kaartje. Temp ging omlaag. normaal krijg ik vanmiddag spotting en dan morgen hele dag ongi. maar net wat ik zelf altijd zeg. geen bloed geeft moed.... dus ik ga ook heeeeeeeeeel hard voor mezelf duimen vandaag (egoïstisch hé )..... het vreemde is, ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Ik voel me niet zwanger, maar ik voel me ook niet alsof de ongi eraan komt..... wel vreemde plopjes in mijn buik, maar verder niks....
Dan denk ik dat ik mijn eitje gisteravond of vandaag gehad heb of ga krijgen..... spannend.. weer op de wachtbank dan.... Heb woensdagavond geklust dus denk wel dat ik een kans maak toch? Spannend hoor! Maar eh wel lekker want nu op dag 12 of 13 eitje en vorige keer op dag 14 ... dus wel lekker constant.... dan kan ik ook gaan rekenen wanneer ik mijn NOD ongeveer heb...... wel of geen kerstcadootje?