Ik doe ook weer me. Even een paar dagen niet getempt, dat was wel fijn! Hoeveel dagen voor je ei moet je een temperatuur ingevuld hebben wil FF hem kunnen localiseren? Iemand een idee? Heb het idee dat dit wel eens een vroeg ei zou kunnen gaan worden, heb nu al slierten eggwhite. Morgen dan maar beginnen met ovutestjes. Ik hoop voor iedereen dat dit een betere maand wordt dan de vorige. Bwah...wat zijn er veel duiveltjes komen plagen.
hoi karin, leuk weer een kaartje van je te zien. volgens mij moet FF minimaal 6 dagen vooraf kunnen zien om te beoordelen of je temp na je ei hoog genoeg schiet. maar bindt me daar niet op vast hoor!
Hehe, Ing, hubby heeft de smaak te pakken geloof ik... Hij houdt het zelf allemaal bij, vandaag weer he schat?...Hahaha, ja moet zeggen...tis een scheet hoor
kijk even hierbvoven nou ja naar vorige pagina zie ik nu dus even veranderd naar mijn kaartje ik had maar vier dagen ingevuld voor mijn ei met temperaturen. kan dus met vier dagen. ook een kruis krijgen. groetjes jor.
8) Oh nies, wat een lieverd zeg....... hij is er helemaal klaar voor! zico: kennelijk mag jouw kaartje mij niet, want zie hem weer niet..... snif snif... en ik vind het nog wel zo spannend bij jouw in de nieuwe cyclus
@ingiemoppie, moet je ff op het kruisje gaat staan met je muis, en dan op de rechtermuis knop > afbeelding weergeven! Dan doet hij het wel
nou meiden heb al spotting gezien dus het is game over. Ik moet zo terug naar de dokter voor mijn oren en ga meteen vragen om het zaad te laten onderzoeken. Heb nu een andere dokter en ze is heel lief kijken of ik ze straks ook nog lief vind hihi
Hoi meiden, Effe snel illegaal vanaf mijn werk... Er lopen hier allemaal collega's die natuurlijk niet net even dit scherm moeten zien hihi! Ik wilde effies mijn tempstaatje droppen. Probeer vanavond nog wel effies te komen buurten om te lezen hoe het met iedereen gaat! Zag zo gauw wel een paar duiveltjes, dikke knuffff meiden! tempstaatje: http://www.fertilityfriend.com/home/109dc0 Nou hier is het besef aan het doordringen. Ik ben er zelf eigenlijk wel zeker van dat ik zwanger ben. Vanochtend stond ik zelfs boven de wc van de misselijkheid en mijn temp was 37.1... Ik weet gewoon dat het raak is, dit gevoel kan echt niet missen. Ik herken alles zo van mijn vorige zwangerschap(pen) en eigenlijk hadden mijn man en ik na het sexen al zoiets van: ja, dit was 'm! Ik voel me trillerig, moe, hongerig, borsten zijn gespannen en groter dan normaal, en het is zo onwaarschijnlijk stil in mijn buik, geen naderende duivels, tja, voelt zwanger gewoon. Meer nog dan in april toen ik later een mk kreeg. Alles wijst erop. Ik hoop dat die test morgen mijn vermoedens zal bevestigen... x Nienke
Heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Heb net weer een ovutest gedaan en is nog net niet zo duidelijk al de controle lijn! Spannend! Heb hem bij FF nog beschreven als negatief! Ben nu alweer benieuwd wat de test morgen doet! liefs Pearly
Ziet er goed uit hoor pearly, op het randje van positief. Bij sommige wordt ie niet positiever dus ben benieuwd hoe die morgen bij jou is. Bij mij waren de ovutesten maar 2 dagen positief........ Bij mij was het ook zo dat wanneer de ovutest positief was, meteen dezelfde dag eisprong. Dus dat wordt klussen voor jou!
Hihihih ben zo benieuwd naar morgen! Dit is de eerste ronde met ovutesten! En vind het mega spannend! Vind alleen raar dat mijn temp weer omhoog gegaan is vanmorgen! Maar goed we wachten morgen weer af! We klussen gewoon gezellig verder! Dus daar kan het niet aan liggen! Liefs Pearly
Groot gelijk, lekker doorklussen....... Is ook helemaal niet vervelend... EN op naar dat kerstcadeautje.....Ik heb 22 dec mn NOD....
hallo allemaal, weet niet of jullie me nog herinneren, ik had een tijdje geleden gevraagd of jullie soep van mijn temperatuurlijst konden maken. Ik ben dus wel zwanger geweest, op 5-12 had ik een postieve test, echter op 6-12 heb ik helaas een miskraam gehad! succes allemaal met zwanger worden. liefs debje1976
Hier is de NOD als het goed is op eerste kerstdag (gisteren of vandaag mijn ei gehad en nu dus op naar eerste kerstdag..... mits mijn cyclus de vorige volgt maar mijn eitje was zelfs een dagje eerder dan de vorige keer dus wie weet)..... misschien een leuk cadootje onder de kerstboom...
Dit is mijn kaartje! Ik heb vanaf dag 27 bruinverlies gehad (heel iets) maar mijn temp blijft hoog! Heel raar... Nou, hopelijk heb ik over 8 dagen goed nieuws!
@ brigitee 22: Als je gisteren of vandaag je ei hebt dan is je NOD toch 21 of 22 dec? Tel er 14 dagen bij op en dan kom je op 22 december uit.... Jeetje Debje, sterkte!